Vijvers


Plaats reactie
Steven Eeman
Berichten: 37
Lid geworden op: 20-09-2011 12:41

18-10-2011 21:56

--Beste leden,

Ik ben op zoek naar een vijver omgeving Leopoldsburg (Balen, Mol, Lommel, Ham, Tessenderlo, Meerhout, Beringen, Hechtel,..) waar grotere exemplaren karpers te vinden zijn. Spreek ik over exemplaren van 15kg+ en merendeels van de gevangen vissen toch boven de 10kg ligt. Ik heb al een beetje zitten rondkijken maar heb geen informatie over deze vijvers. Kent iemand misschien nog andere vijvers of meer informatie over onderstaande vijvers qua visbestand?

- Hengelhoef
- Kempervennen vijver Lommel (centerparcs)
- Den Attom Mol
- Miramar Mol
- Oude Zandput Mol

Alvast bedankt,
Steven
Frenk de Gruiter
Berichten: 2837
Lid geworden op: 12-03-2011 22:32
Locatie: Duiven

19-10-2011 05:57

Ik ben bang dat je weinig respons zult krijgen en misschien dat google helpt met zoeken.

Als er al mooie exemplaren rondzwemmen ;-) dan zullen ze dat hier niet melden. Dat moet je begrijpen.
Ik heb iets dergelijks gevraagd over vissen in italie (merengebied) op een ander forum waarbij het me ook meer gaat om wat mag , wat niet, en er weinig respons op gehad. Vanzelfsprekend (niets loslaten), maar ook wel vreemd (gaat mij niet om de stekken, meer over de regels).

Wil je er meer over weten, ga er zelf kijken, spreek met mensen, wellicht laten ze wat los. Leer je ook de omgeving kennen en het water. Verder: googlen.

Succes
Gebruikersavatar
Jeroen Visser
Berichten: 1013
Lid geworden op: 24-09-2009 13:33

19-10-2011 07:43

Moeten ze ook nog voor je gevangen worden en dat we je dan bellen voor de foto of wil je dat zelf doen?

Moet niet gekker worden.....
Cor Hendriksen 1
Berichten: 55
Lid geworden op: 05-10-2011 16:12

19-10-2011 11:09

Steven Eeman schreef:--Beste leden,

Spreek ik over exemplaren van 15kg+ en merendeels van de gevangen vissen toch boven de 10kg ligt.
Steven

dat zou helemaal ideaal zijn zon vijver waar alleen van zulke vissen zwemmen :lol:
Gebruikersavatar
Daaf Wolters
Berichten: 4012
Lid geworden op: 02-03-2003 01:00
Locatie: Hengelo

19-10-2011 12:42

Er ligt zo veel van dit soort informatie voor het oprapen langs de waterkant. Als je alleen maar je gezicht laat zien en een beetje sociaal bent is het doorgaans echt niet moeilijk om in grote lijnen achter het bestand van een water te komen. Echter het zo op internet vragen, nee dat gaat waarschijnlijk niet werken. Als ik al het antwoord op je vraag wist kreeg je het van mij ook niet zo. Doe er zelf eens wat moeite voor, dat moeten andere mensen ook hoor.
There aint no way but the hard way!

Spiegel gevangen op het Twentekanaal? Skp@ksnregiooost.nl
Frenk de Gruiter
Berichten: 2837
Lid geworden op: 12-03-2011 22:32
Locatie: Duiven

21-10-2011 14:52

In mijn geval rij ik niet effe op en neer naar Italie om te kijken en te praten (spreek geen Italiaans :( ), maar ik ben er zo ook wel gekomen, googelen.
Is het bij jou -redelijk- in de buurt, en leren de mensen je kennen (je doet inderdaad sociaal door praatjes met ze te maken), dan weet je ook meteen of je niet op "andermans stek" zit/gaat zitten. Zo respecteer je hun stekken en zullen dat ook bij jou doen.
Plaats reactie