ben ik nou nog steeds een rascist?


Plaats reactie
sander kunst
Berichten: 2002
Lid geworden op: 07-10-2009 18:56
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

28-09-2011 02:44

Ben je snapt het echt niet he !!!
Het gaat er niet om dat ik mariusz ken.
Ik post al een hele tijd op dit soort onderwerpen en dat ruim voor dat mariusz uberhaupt reageert !!!
Ik ken nog veel meer gedreven poolse karper vissers die er geen tering bende van maken, en de vissen netje,s onthaken op een onthaakmat en deze dan ook weer netjes terug zetten.

Het gaat er om dat je niet elke bevolkings groep in een hokje kan plaatsen.
Jij doet dit na mijn mening.

Jou vraag is ZIE TITEL.
Ik ben van mening een dikke vette ja.
helemaal na een aantal andere opmerkingen in andere toppics, waar onder ook deze.

Wat wou je nou bewijzen met weer een nieuwe toppic Ben , Je gelijk ???

Mijn uitval naar jou toe was om je eens te laten voelen, hoe een sirieuze poolse karper vissers zich constand voelt waneer hij zijn hobby uit oefend en een dwaas als jou langs komt om te posten, maar na de eerste woord van de pool ( oostblokker ) al meteen raar gaat lopen doen, WANT ZE NEMEN ALLEMAAL KARPER MEE, toch !!!

Ben veel succes
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

28-09-2011 04:44

herman hulsman schreef:als het hier dan toch gaat over het al dan niet gewenst zijn aan de waterkant, kan ik er wel even aan toevoegen dat er hier in Belgie wateren zijn waar men in plaats van 1 nederlander liever 10 polen zou zien vissen.
een en ander is gebaseerd op een stuk geschiedenis dat nog zeer recent en niet vergeten is.



Jah en zo kunnen we ook wel de marokkanen/turken en antilianen erbij halen niet? Gaan we even Etnisch doen hier

Mooie boel word het hier dan!
----------------------------------------------------------------

Gaat om de mede mens uit Polen,in hoeverre ze een ramp zijn wat totaal al achterhaald is,als ik zie hoe die mensen hier in nl behandeld worden is het meer kijken naar ons eigen,vindt het niet vreemd dat sommige hun eigen gang gaan op den duur.

Ik zou ook schijt gaan krijgen als ze me zo gaan behandelen,en om terug te komen op een reactie van iemand die ik ergens hier las op het forum.

''Als men honger heeft,tja waarom zou je dan geen visje gaan eten'' Denk daar maar eens over na en dan ook hoe de mensen hier behandeld worden in veel gevallen. 1 en 1 =?

Jah het klopt,ik had ook zo mijn bedenkingen en afkeer naar bepaalde groepen,maar als je het opeens van dichtbij ziet gebeuren en je spreekt bepaalde mensen,dan ga je het toch net even anders zien,en ik vindt het heerlijk om stom en zonder na te denken mee te praten over dingen die al totaal nergens over gaan of al als nutteloos verklaard zijn. Maar soms motten de poten ook eens met bijde op de grond staan.

Nederland is echt niet het lievelingetje.

Cheers
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

28-09-2011 08:01



:roll:
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Sjoerd Bonenkamp
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22-09-2009 11:16

28-09-2011 13:53

(Tja)men!

@Sander,
Bespaar jezelf alsjeblieft de moeite om je hier druk te maken over bepaalde “denk :lol: :lol: ”wijzen. Heeft geen nut, aangezien dit soort topics altijd uitmonden in gefrustreerde, racistische en discriminerende uitspattingen van amoebes. (niks persoonlijks, tegen niemand, vrij land he!)

Zoals je nu zelf merkt kun je best een gefundeerd bericht plaatsen, maar op jouw redenatie an sich wordt niet inhoudelijk gereageerd.
Ga je er dan nog even op door, ben je opeens een linkse rakkert, let maar op!
Links, rechts, lekker boeiend… Zodra het extreem wordt, wordt het eng.
Dit topic vind ik doodeng, brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..

Nb.
Bij mij in het park om de hoek worden brasems door Nederlandse jochies (type gabbertjuh, jaar of 16) levend in de struiken gesmeten. Ik vervloek die beesten ook, maar is part of the carpjob toch?
Ben van mening dat je ze dan beter kunt opvreten al is het alleen maar om de stank die rottende vis veroorzaakt te voorkomen.
Je hoeft er ook niets van te gaan zeggen, want het enige wat je kunt krijgen is een grote bek en een vreselijke ziekte (eigen ervaring, want ik heb een dappere poging gewaagd :cry: :evil: ) Zullen gvd je kinderen wezen!!! K*tNederlanders.. :wink:

Heb ik liever dat een Pool me uitscheldt, dan versta ik het iig niet.
Sjalom,
Sjoerd :wink:
Sander Russing
Berichten: 372
Lid geworden op: 01-05-2011 17:23

28-09-2011 15:22

Sjoerd brasem of karper maakt niet uit het is een levend wezen en die sterft een pijnlijke dood op het droge. Zou bij mij niet gebeuren dan stampte ik die gabbertjes net zo lang dat ze hetzelfde bewegen als een vis, en daarna een kusje laten geven aan de brasem en netjes terugzetten zoals dit hoort.
Gebruikersavatar
R de Winter
Berichten: 3066
Lid geworden op: 15-07-2010 15:05
Locatie: JRC Extreme Brolly
Contacteer:

28-09-2011 15:33

Sjoerd Bonenkamp schreef:Nb.
Bij mij in het park om de hoek worden brasems door Nederlandse jochies (type gabbertjuh, jaar of 16) levend in de struiken gesmeten.



Ik wil niet heel lullig doen sjoerd bonenkamp, maar ik zat dit even te lezen en wou toch reageren, want mijn neefje is dus ook 16 en het type gabbertjuh en ja hij blowt ook en drinkt zijn biertjes en alles echt het type gabbertjuh..

alleen hij behandeld zijn vissen goed en doet er alles aan om dat zo te houden anders eordt ik boos :P

vind het dus best jammer dat je het wordt gabbertjuh gebruikt want hier wordt doro zo vele weer die kam over 1 kan gehaald..

mensen moeten eerst eens naar hun zelf kijken en dan pas oordelen en GEEN namen of soorten groepen benoemen want je benadeeld er altijd wel mensen mee die tot zo'n groep behoren maar het wel netjes houden om het zo maar te zeggen,..

want laten we nu eens zeggen het zijn ook al tijd die mannetjes zoals Sjoerd Bonenkamp, dat zou je ook niet leuk vinden toch als het negatieve berichten zijn..

maar goed nogmaals mensen maak je niet te druk... OR GET A LIFE AD GO FISHING!!!!

MzzL

ps:
sander russing laat jij die gabbertjes nu maar met rust en alle andere mensen die zoiets doen en ga niet schoppen of slaan of wat dan ook... zorg gewoon dat je ze duidelijk maakt dat zoiets niet hoort en leer ze dat dus ook maar zonder geweld.. je verlaagd je zelf alleen maar... en daarbij het zijn niet de gabbertjes zoals ik al eerder zei het zijn geen groepen waar deze mensen toe behoren althans bij de gestoorde personen zullen ze zich wel thuis voelen ;)
Oja joh!!!
Sjoerd Bonenkamp
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22-09-2009 11:16

28-09-2011 15:39

Ach, je hebt gelijk ook. Ik sloeg weer eens door. Excuses!
Gebruikersavatar
ben scholten
Berichten: 3191
Lid geworden op: 10-02-2007 19:29
Locatie: den haag

28-09-2011 16:25

Nogmaals wil ik voorop stellen dat ik mezelf geen rascist vind.
Heb je dat goed begrepen sander, Mariusz of wie dan ook?(nee niet zo rot bedoeld als het klinkt)
Ik hoef me gelijk niet te halen door dit nieuwsbericht te plaatsen, want zoals ik al eerder zei.... Ik heh het artikel niet geschreven en of geplaatst.
Heb het alleen gelezen en
moest toen indd denken aan het vorige topic en dacht ik plaats dat is.
Is dat fout sander?
Dat dit vervolgens (weer) uitdraait op een wilde politieke discussie (wat al helemaal niet me bedoeling was want daar heb ik immers niet genoeg hersencellen voor) ken ik niets aan doen.
Verder wil ik ook nog kwijt dat er verschil is in ieder ze beleving en ervaringen wat dit betreft.
Ik ben betrokken bij de plaatselijke HSV en ben gisteravond bij een platform (vegadering/overleg) van een plaatselijk stadspark( mijn thuiswater) geweest ivm met toekomst plannen qua bouw etc...(niet namens de HSV)
Daar kwam onder meer ter sprake de toenemende overlast van voornamelijk oost Europese lees Poolse mensen in en om het park.
Het gaat hier voornamelijk over openbare dronkenschap, vernieling, slapen in het park en VISSTROPERIJ.
Hier was ook een flinke stijging te zien in uitgeschreven verbalen.
En wederom dit verzin ik zelf niet en ik hoef me gelijk niet maar dit is hier gewoon de dagelijkse dingen waar oa ik mee te maken krijg.
Ik meld dat oa hier en klaag er ook over en misschien met woorden die sommigen niet leuk vinden en zie daar 'ik ben een rascist'
nou bedankt daarvoor hoor.
Vis is vis
Sjoerd Bonenkamp
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22-09-2009 11:16

28-09-2011 16:39

Ben,
Duidelijk en sterkte zondag :wink: .


Sander Russing schreef:Sjoerd brasem of karper maakt niet uit het is een levend wezen en die sterft een pijnlijke dood op het droge. Zou bij mij niet gebeuren dan stampte ik die gabbertjes net zo lang dat ze hetzelfde bewegen als een vis, en daarna een kusje laten geven aan de brasem en netjes terugzetten zoals dit hoort.


Kan ik in komen, maar ik zou never ever iemand slaan of schoppen. Ook geen gabbertjuhs.

Ik spreek ze er alleen op aan met de vraag of ze dat willen laten.
Krijg je het volgende te horen: Wie ben jij dan K-sukkel? K op joh! Wij hebben gewoon een K vergunning dus loop gewoon door man!

Aangezien het hier de toekomst van “ons land” betreft baart mij dat zorgen en word ik daar eigenlijk heel verdrietig van.
Gebruikersavatar
robert smith
Berichten: 725
Lid geworden op: 22-09-2009 23:06
Locatie: Rotterdam

28-09-2011 16:41

Begin weer spontaan te winden, hoe vriendelijk & subtiel ook :lol: . Jou kleur is al lang bekend, ga er verder maar niet op in stel je voor dat jouw topic echt inhoud krijgt! Ondanks pogingen van mede boarders of anders denkenden hou jij die plaat voor je KOP, wel vrijheid van meningsuiting toch, ooit vallen die irritaties van jou bij iemand in het verkeerde keelgat!

mvg.
Gebruikersavatar
robert smith
Berichten: 725
Lid geworden op: 22-09-2009 23:06
Locatie: Rotterdam

28-09-2011 17:22

Oh ja, Ben wees een held, stap eens op die irritante bevolkingsgroepen af, uit daar je frustaties, of loopt daar je broek van vol? In ieder geval mooi, dat aandikken van je topic, goede poging! Dat wat jij aanhaalt veelal gedoogt in bepaalde gemeenten, dagrecreatie noemen ze dat, helaas valt onze manier van recreeren daar ook onder!!!


FF pfarten.
Sander Russing
Berichten: 372
Lid geworden op: 01-05-2011 17:23

28-09-2011 17:57


Kan ik in komen, maar ik zou never ever iemand slaan of schoppen. Ook geen gabbertjuhs.

Ik spreek ze er alleen op aan met de vraag of ze dat willen laten.
Krijg je het volgende te horen: Wie ben jij dan K-sukkel? K op joh! Wij hebben gewoon een K vergunning dus loop gewoon door man!

Aangezien het hier de toekomst van “ons land” betreft baart mij dat zorgen en word ik daar eigenlijk heel verdrietig van.



Helaas maar in dit geval zou ik best wat gepast geweld willen gebruiken, het gaat om levende wezens die dit niet zelf kunnen oplossen. En als je dan getuige bent van dit soort dierenmishandeling, sorry maar dan kun je na het aanspreken een grote bek geven maar dan mag je ook vangen voor je grote bek. Ik ben niet de beroerdste en zal iedereen zeker eerst heel respectvol aanspreken maar dan verwacht ik ook respect terug. Krijg ik dan een grote bek sorry maar dan ontplof ik wss.
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

28-09-2011 18:48

Sander Russing schreef:Helaas maar in dit geval zou ik best wat gepast geweld willen gebruiken, het gaat om levende wezens die dit niet zelf kunnen oplossen.


@ Sander,

die gabbertjuhs zijn toch ook levende wezens die vaak zelf ook niet altijd dingen zelf kunnen oplossen (behalve een paracetamol in een glas water) ? :D (geintje he smiley > :wink: )

@ Ben,

Je woont in een "Wereldstad" hofstad van het Koninkrijk der Nederlanden.Dan zal je vast ook wel genieten van die "buitenlanders" met het binnenhof ,al die consulaten en shoarmatenten die S`Gravenhage rijk is.
wbt "stropen" zie ik wel een verschil in trouwens,als iemand eens in de maand een vis meeneemt van een overbezet putje vol met kleine vis.mensen die bijv.waters vol met fuiken en lijntjes stoppen zie ik zelf meer als stropers of bijv. grote vis verkopen voor commercieel belang zie ik als stropen.
maar kan ook zijn dat ik het verkeerd zie hoor..
en wat racist betreft tja.. zoveel mensen zoveel wensen zeg ik maar en eigenlijk is iedereen ergens een racist in vele opzichten. :wink:

ik haat rode kersen omdat ze rood zijn en groene paprika`s puur omdat ze groen over die groene winegums maar niet te spreken :lol:
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
ben scholten
Berichten: 3191
Lid geworden op: 10-02-2007 19:29
Locatie: den haag

28-09-2011 19:08

Je ben wel een scheiterd hè Robert?
Ondanks mijn verwoede pogingen vind ik dat jij een bord en enkele andere voor hun kop hebben zo kan het ook natuurlijk( is maar bij wijze van)
wie zegt dAt ik dAt niet heb gedaan Robert op de man af?
Maar zoals sjoerd aangeeft wat er gebeurt bij de gabbertjes gebeurde of gebeurt mij ook.
Het enigste wat ik eruit kan halen is kurva of kurwa vraag maar aan Mariusz hoe je dAt spelt( sorry is een grapje mariusz :wink: )
wat je misschien wel met me eens bent is dat dit een gebed zonder einde is dus fuck it en gooi er maar weer een slotje op.
We kunnen elkaar toch niet overtuigen al was dat ook me bedoeling niet.
Vis is vis
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

28-09-2011 19:19

Geloofsovertuiging :wink:

:D
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Sander Russing
Berichten: 372
Lid geworden op: 01-05-2011 17:23

28-09-2011 19:24

Michel ik zou die gabbertjes dan ook niet vermoorden zoals zij wel van plan waren met de brasem. Ik zou ze eeder een pedagogische tik geven ;)
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

28-09-2011 19:51

leen goudappel schreef:Geloofsovertuiging


over geloof gesproken....

die voelen zich vaak "verheven" boven de ander ,dat vind ik nou pas racistisch voel me er soms haast minderwaardig door. :lol:

(dan heb ik het over de "grote 3")
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

28-09-2011 20:48

Even helemaal terug. Wie kan mij nou eens vertellen hoe veel procent van de polen er voor de pot vist en hoeveel recreatief ?
Let op slagboom !
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

28-09-2011 20:53

Alsof hier een zinnig antwoord op komt?

:wink:
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
robert smith
Berichten: 725
Lid geworden op: 22-09-2009 23:06
Locatie: Rotterdam

28-09-2011 21:02

:lol: Welke ""3"" :lol: . Tja!

Ben, krijg weer dat winderig gevoel, ondanks ik dat schijten dagelijks doe! Maar niet van angst, te kleine hersencellen, vooroordelen of alles en iedereen over 1 kam scheren, geef een ieder het voordeel van de twijfel!

mvg.
Mariusz Maksymow
Berichten: 28
Lid geworden op: 28-07-2011 21:52

28-09-2011 21:23

ben scholten schreef:Nogmaals wil ik voorop stellen dat ik mezelf geen rascist vind.
Heb je dat goed begrepen sander, Mariusz of wie dan ook?(nee niet zo rot bedoeld als het klinkt)
Ik meld dat oa hier en klaag er ook over en misschien met woorden die sommigen niet leuk vinden en zie daar 'ik ben een rascist'
nou bedankt daarvoor hoor.


Je hebt gelijk Ben. Jij bent geen racist. Dit sort van gedrag noemt "xenofobie", maar eigenlijk het kan allemaal met een kam....;)
My onthaakmat is grooter than yours.....
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

28-09-2011 21:31

robert smith schreef::lol: Welke ""3"" :lol: . Tja!
mvg.


met "grote" doel ik meer op ego dan de volgelingen denk ik.
je weet wel , ze hebben alle 3 dezelfde eigenlijk maar toch ook weer anders....
ze lezen alle 3 het zelfde soort boek ,toch is er haat.. de ene heet bijbel de ander koran en de ander thora.
ik geloof in meneer de Uil overigens.

maar goed dit ging over polen.

ik denk dat ze sneller smelten dan ze ons doen geloven.
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Dennis Slagboom
Berichten: 2391
Lid geworden op: 12-01-2010 21:58
Locatie: poeldijk

28-09-2011 21:34

Mariusz hoeveel procent schat jij in ?
Let op slagboom !
Gebruikersavatar
robert smith
Berichten: 725
Lid geworden op: 22-09-2009 23:06
Locatie: Rotterdam

28-09-2011 21:38

:lol: Bedankt voor de uitleg Michel, dacht eerst dat je het over de Hsv en hier had, die dragen ook de naam de grote ""3""!

Mariusz, diepe buiging, :wink:

Mariusz Maksymow schreef:"xenofobie"
!!!

mvg.
Mariusz Maksymow
Berichten: 28
Lid geworden op: 28-07-2011 21:52

28-09-2011 21:41

Dennis Slagboom schreef:Mariusz hoeveel procent schat jij in ?


Dennis geen flauw idee. Ik denk dat deze sort van vraagen je moet an BOA`s stellen.
My onthaakmat is grooter than yours.....