Lopen die 2 mannen daar nou nog steeds rond bij de kleine beurs? Die moeten toch allang 2x met pensioen gegaan zijn?
Hier ook mijn jeugdjaren flink doorgebracht. Altijd leuk spul met kleine prijsjes en dan toch je nog steeds wel matsen als je weer met te weinig zakgeld binnenkwam....
Mijn favoriete zaken:
Van de Ven: misschien wat aan de kleine kant en dan ook snel rommelig maar een heel mooi assortiment en advies. Brecht neemt rustig de tijd voor je.
Fauna: mooie zaak met groot assortiment. zeker voor nylon zit je hier goed (dunnere nylon voor het penvissen is ruim aanwezig)
Wout van Leeuwen: mooie afwijkende artikelen in het assortiment (centerpin)
Traditional: Gewoon rondsnuffelen voor mooie pennetjes
Vught: nemen de tijd en alles is bestelbaar en bespreekbaar
Online:
Kuperus: vanwege de afstand online besteld maar perfect !
Pingfishing.nl: zeer goede ervaring mee. Bij onduidelijkheid over voorraad gebeld en meteen juist advies. kreeg sms verstuurd ivm de voortgang van de levering.
Matchmansupplies.co.uk
Fishingwarehouseshop.co.uk
Rotterdam visaas, aasvoorkarpers en tackledirect; zeer snelle levering en scherpe prijzen
Minder goede ervaring:
Sanders; artikel wel aanwezig volgens site, niet dus.... Een ander materiaal niet geleverd bij online bestelling. Kon ik wel op komen halen in winkel.
Peeters; online bestellen af te raden. Alle keren dat ik hier besteld heb ging er altijd wat mis. Moest zelf even bellen voor de voortgang. Beter langsgaan of even bellen