De Heren van Hoi. Kon iemand dit voor me alstublieft vertalen aangezien mijn Nederlands niet zo goed is.
On Friday 17th June I was fishing on Sloterplas on the EAST bank in the weeds/platforms. At 1.30 in the morning 3 men tried to steal my equipment. They were unsuccessful as the pod was tied to the platform and when they tried to lift the rods they got tangled in the attached backleads and the alarms awoke me. When I called out at them they slowly walked off. None of my gear was lost. I believe this was a planned as it was raining very heavy and very windy. The Police have been informed. This is the first time in 8 years of fishing Sloterplas that I’ve had any trouble. Please note fishing equipment can be replaced, lives can't. The purpose of this post is to let carpers know that (I believe) that there is now a group of men trying to steal fishing equipment in the Sloterplas area, and those who regulary fish Sloterplas can keep a watch on the younger carpers.
Regards
Kevin
Sloterplas
- michel Tja
- Contacteer:
good thing you had everything tied up.
basterds
thanks for the notice
basterds

thanks for the notice

Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz

- Jeroen Visser
Op vrijdag 17 juni was ik aan het vissen op de oostelijke oever van de Sloterplas, in het wierbed. Om half twee in de ochtend proberen drie mannen mijn uitrusting te stelen. Het is ze niet gelukt omdat de rodpod aan het platform was vastgebonden en toen ze de hengels proberen op te tillen raakten ze verstrikt in het toplood en mijn piepers wekten me. Op het moment dat ik iets naar ze riep, liepen ze langzaam weg. Niets van mijn uitrusting was weg. Ik denk dat dit allemaal gepland was aangezien het erg regende en erg winderig was. Ik heb de politie meteen ingelicht. Dit was de eerste keer in acht jaar dat ik problemen had aan de Sloterplas. Bedenk je alsjeblieft dat je uitrusting vervangbaar is, je leven niet. Het doel van deze post is om mensen te laten weten dat ik van mening ben dat er een groep mannen is in de omgeving van de Sloterplas die probeert visuitrusting te stelen en degene die regelmating aan de Sloterplas vissen kunnen de jongere vissers een beetje in de gaten houden.
Cheers.
Cheers.
- R de Winter
- Contacteer:
schiet lekker op allemaal.....
en je spullen zijn misschien vervangbaar maar het kost wel veel moeite en alles om het terug te krijgen van de verzekering en vaak lukt dat niet eens... heb het zelf 1x mee gemaakt helaas :S
en ja het kost veel tijd en anders veel geld...
ik zeg dus ook gewoon, met 2 man gaan vissen en mocht er wat gebeuren dan sta je wat sterker met zijn 2en dan alleen...
succes
en je spullen zijn misschien vervangbaar maar het kost wel veel moeite en alles om het terug te krijgen van de verzekering en vaak lukt dat niet eens... heb het zelf 1x mee gemaakt helaas :S
en ja het kost veel tijd en anders veel geld...
ik zeg dus ook gewoon, met 2 man gaan vissen en mocht er wat gebeuren dan sta je wat sterker met zijn 2en dan alleen...
succes
Oja joh!!!
-
Cheers Jeroen for the translation