Wat mag je zeggen en wat niet?


Martin Nijboer
Berichten: 313
Lid geworden op: 11-08-2010 17:03

15-10-2010 13:43

Naja er zit gewoon een leuk bestand in. de vijver is rond om dicht gegroeit met hele breede bossen en bomen. Waardoor er weinig mogelijkheid voor stekken toelaat.
+ Hier hebben we niet veel keus als karpervisser. Dit is zon beetje nu nog 1 van de mooiste redelijk onbekende (naja word al steeds bekender) viswater..

Ik zou nooit iemand ze stek jatten, zeker niet. Maarja wat moest ik anders in zon geval? Terug naar huis gaan, me vakantie afwachten dat ik eindelijks weer aan het werk kan? Het is me wel duidelijk hier :) Ook zou deze jonge pas 2 dagen na mij gaan zitten..

Erg jammer dat ik een voorbeeld geef en er zo op ingegaan word. Zelfs met dingen die totaal niet met het onderwerp te maken heeft "Fotoshop visser"
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

15-10-2010 14:00

Even terug lezend, en Martijn zijn antwoorden meewegend, moet ik mijn mening wellicht een klein beetje aanpassen.

Martijn je bent niet alleen een loser maar ook een meester in het recht praten wat krom is :-)

Als ik mijn target zou vangen, in het onwaarschijnlijke geval ik een target visser zou zijn, op een voerstek van een ander dan zou ik mij daar nog geen seconde fier over voelen. JIj blijkbaar wel?

Het photoshop visser vergt schijnbaar ook enige verdere uitdieping mijnerzijds?

Jij geniet van een vis die eignelijk iemand anders voor jou heeft weten te verleiden, in dat geval kun jij je de rest van de moeite ook besparen door jouw knappe koppie achter een door een ander gevangen vis te freubelen. Photoshop zou hier een mooi hulp middel in kunnen zijn.

In jou situatie had ik namelijk een heel andere benadering gezocht maar dat zal wel weer aan mijn curieuze hersenen liggen, ik ben namelijk vrij principieel dat IK de vis wil vangen met alles wat daarbij hoort. Ik weiger tijdens Frankrijk sessies ook een vis te drillen van een van mijn vismaten, ik blank potjandokie nog liever helemaal zelf dan dat ik met andermans veren pronk.

Enne mijn doppies zijn helemaal in orde hoor, daar kijk ik altijd goed uit. Ik heb jou alleen niet opgezocht omdat het mij geen moer uitmaakt wie wat waar jij bent of hebt gevangen ..... mentalitiet is genoeg voor een diskwalificatie van mijn kant :-) :-)
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Martin Nijboer
Berichten: 313
Lid geworden op: 11-08-2010 17:03

15-10-2010 14:39

Ben je nou echt zo dom of lijk je nou zo dom? En lees je met 2 of geen ogen? Ga nou niet over op een dik verhaal van fotoshop vissers omdat je je gelijk niet kan halen bij het punt waar de topic over gaat.. Ik praat niks wat krom is recht, jij praat wat recht is weg..

Ten 2e, ik heb mijn target vis niet op zijn voerstek gevangen, beter gezegd heb ik geblanked, dus heb nergens van genoten. Ook al had ik hem gevangen, ik vis g eloof ik al lang genoeg op die vijver om daar dan van te mogen genieten. zijn voerplek ofniet.

Volgens mij ben jij iets TE veel bezig met een eigenwijze en arrogante hond te zijn, dan met het vissen zelf.. Een vis niet drillen van je vismaat in frankrijk. Een enderlandse 40tiger vangen op je maat ze hengel is niet pronken he? Denk zelfs nog wel iets meer dan een frankrijkse 40tiger.

Je zoekt niks op - oordeelt wel, wat dus lijd tot een nutteloze discussie met een overduidelijk percentage aan wie gelijk heeft

Laatste post, ga vissen en niet anderen irriteren en miss wel intimideren en voor van alles en nog wat uitmaken, omdat die net iets anders vissen dan de grote heer Marc schrikkema zelf. wake up

PS De naam is Martin.. Ff voor je oh zo goede doppies !
Gebruikersavatar
Jeroen Visser
Berichten: 1013
Lid geworden op: 24-09-2009 13:33

15-10-2010 14:46

Martin, ik moet Marc hier toch echt bijvallen. Je zegt dat je op een stek bent gaan zitten waarvan je wist dat een ander die aan het voorvoeren was. Puur omdat dat de enige overgebleven plek was op een water waar maar drie plekken zijn? Zal trouwens een beste put zijn met drie stekken.

Het is gewoon een ongeschreven wet dat je dat niet doet. Al zou ik daar nog zou graag willen vissen, als ik wist dat die stek door een ander werd aangevoerd, zocht ik lekker een ander water op of ik zou even vragen wanneer die ander zijn sessie had, en lekker daarna gaan vissen.
Martin Nijboer
Berichten: 313
Lid geworden op: 11-08-2010 17:03

15-10-2010 14:53

Naja, voor mij was het van Dinsdag op Woensdag en hij zelf ging er zaterdag een nacht zitten.

Inderdaad is het een ongeschreven wet, en tuurlijk heeft hij ook wel een deel gelijk. Maar hij kan het ook anders formuleren. Toch blijf ik ook wel bij mijn standpunt, andersom gebeurd het hier ook niet. Als ik een week voer en vertel dat tegen de vissers hier, houd ook niemand er rekening mee. En nu weet ik wel dat een betere wereld bij jezelf begint, maar als we nou allemaal is zo dachten kon er misschien ook nog wat van terrecht komen..

Het is hier nu eenmaal zo, dat er gwn extreem veel dressuur is op heeeeel veel putten en dat er gewoon weinig water in de omgeving is. En ja sorry, ik kwam 's avonds tegen 6 uur aan, was namelijk me 1e dag vakantie na het werk. Dus had ook weinig mogelijkheid om nog ergens anders heen te gaan ivm het vroege donker zijn.

Dit is zon beetje de meest onbekende vijver hier, dus alle andere vijvers gaf ik 99 % kans op een volle bak..
Gebruikersavatar
Jeroen Visser
Berichten: 1013
Lid geworden op: 24-09-2009 13:33

15-10-2010 14:58

Tja, op zo'n kleine put kom je er ook moeilijk onderuit. Helemaal als diegene meer dan een week voorvoert. Kan haast niet anders als ik jouw verhaal zo lees en dan begrijp ik jou ook wel weer. Het zal gewoon altijd een gevoelig punt blijven. De gedragscode onder de karpervissers is blijkbaar niet altijd zo zwart-wit......
jeroen van viegen
Berichten: 32
Lid geworden op: 07-05-2010 14:32

15-10-2010 15:34

Dennie ten Hoopen schreef:Slaan met je vuist en dan met je arm doorhalen,zodat je elleboog ook ff lekker in zijn gezicht komt!


heb je ook een keer kickboxen gezien op tv?! stumpert
lach me kapot als je een keer iemand te pakken hebt die het al een aantal jaar beoefend.

het enige wat je kunt is praten! water is van niemand !

moet je voorstellen zeg, zit je ergens lekker te vissen komt er iemand je van je plek afslaan?!?
omdat die plek van hem of haar zou zijn.

op een voerplek van iemand vissen is zeker niet netjes en zal ik ook zeker niet doen, maar het kan met zoveel vissers tegenwoordig dat je zonder weten op iemand ""zijn"" plek zit

je mag zeggen natuurlijk wat je wilt, zou ik ook doen.... maar om te gaan slaan (of in een hoop zielige gevallen het proberen te slaan) is niet helamaal de bedoeling lijkt mij
Laatst gewijzigd door jeroen van viegen op 15-10-2010 15:43, 1 keer totaal gewijzigd.
kijk pa zonder handen!, ja lul het is een driewieller.....
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

15-10-2010 15:40

Martin / Martijn ..... same old same old

Blijf jij lekker bij jou verhaal, dan blijf ik bij mijn waarheid ;-)

Vangse jongen op andermans voerstekken, jammer dat je geblankt hebt.

Er zijn echt niet meer stekken / wateren in jouw omgeving he? Jammer voor je hier barst het van het water :-)

Ach en arrogantie zit niet in een persoon maar in mensen die naar deze persoon kijken. Jij echter bent een stekepezer pur sang, dan ben ik liever arrogant.

/M
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

15-10-2010 15:50

jeroen van viegen schreef:moet je voorstellen zeg, zit je ergens lekker te vissen komt er iemand je van je plek afslaan?!?
omdat die plek van hem of haar zou zijn.


ik heb altijd een houten mini knuppel bij me...

indien er controle / politie is en ze zien dit, zeg ik gewoon dat dat voor karpers dood te knuppelen is tussen de 40 en 60 cm :lol: :lol: :lol: :lol: (bij ons mag dat,niet dat ik dat doe :D )

maar je weet nooit wat voor idioten langs je tent komen overdag of snachts met wat voor redenen dan ook. :o

ik slaap toch altijd met mn hand op mn knuppel, en als ik ga nacht vissen met beide handen op beide knuppels. :D (nee ik ben geen homo :o de 2de knuppel is die houten he :lol: )
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
sander kunst
Berichten: 2002
Lid geworden op: 07-10-2009 18:56
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

15-10-2010 16:39

vind het al helemaal idioot als je meteen klappen wil gaan uit delen.

maar wel zielig doen waneer je popie jopie aan komt lopen met je vriendje,s om zijn kop te verbouwen maar inplaats van dat je dat lukt , dat die gene even een 9 mm op je porem richt, want dan weten jullie niet hoe hard jullie moeten rennen.

gewoon normaal praten is het enigste wat mogelijk is , en als je ruzie gaat lopen maken / of klappen wilt uit delen moet je ook niet achter af janken als die gene je een mes tussen je ribben ramt of een mag licht op je kop kapot slaat.

zet het nog maar eens neer , voor de mensen met losse handje,s.
dit risico kun je lopen waneer je de verkeerde tegen het lijf loopt. :wink:
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

15-10-2010 18:00

sander kunst schreef:vind het al helemaal idioot als je meteen klappen wil gaan uit delen.

maar wel zielig doen waneer je popie jopie aan komt lopen met je vriendje,s om zijn kop te verbouwen maar inplaats van dat je dat lukt , dat die gene even een 9 mm op je porem richt, want dan weten jullie niet hoe hard jullie moeten rennen.

gewoon normaal praten is het enigste wat mogelijk is , en als je ruzie gaat lopen maken / of klappen wilt uit delen moet je ook niet achter af janken als die gene je een mes tussen je ribben ramt of een mag licht op je kop kapot slaat.

zet het nog maar eens neer , voor de mensen met losse handje,s.
dit risico kun je lopen waneer je de verkeerde tegen het lijf loopt. :wink:



volgens mij bekijk je het vanaf de verkeerde kant en begrijp je niet helemaal hoe de vork in de steel zit.

ten eerste wil ik helemaal geen klappen uit delen.iedereen die langs komt bij mij als ik zit te vissen voor een praatje / vragen / controle / hond tegen mn tent pissen is welkom ,zolang ze de juiste intenties hebben.

ik val niemand lastig en zit vredig langs de waterkant te vissen.mocht er iemand of meerdere komen met de verkeerde intenties ben ik normaal de verkeerde persoon die die mensen met foute intenties hebben uitgezocht.IK heb het dan niet uitgezocht...vooral in de nacht vind ik het vreemd als mensen je benaderen (controle uitgezonderd) maar ook dan zijn ze opzich welkom voor een gezellig praatje.

maar willen ze mn spullen stelen,ruzie / beroven wat dan ook (hou er rekening mee dat ik over het algemeen altijd samen met mn meissie vis) dan ga ik niet wachten tot het verkeerd afloopt. kwade bedoelingen kan ik erg goed aanvoelen.

ook kan ik je vertellen dat ik al eens een pistool op mn kop gehad heb, en 2x een mes in mn rug (werd niet gestoken overigens...) ook ben ik een paar keer bijna beroofd geweest (1x met vissen) maar door mn uitstraling ging dat feest niet door.

ik sta vooral snachts paraat als er ineens mensen bij mn tent staan ( en dit is al te vaak geweest,meestal van die irritante lamme dronken lulletjes) nogmaals ik kan goed aanvoelen wanneer mensen iets in hun schild hebben en ik slaap meestal na 6 uur s ochtens pas. (hangt van de stek/plek af) en zodra ik weet dat het fout zit pak ik hun eerder als dat ze mij of mn vriendin pakken. so be it.trouwens in deze maatschappij kan je toch beter dan dader zijn ipv slachtoffer en als ik mn verhaal vertel snappen ze het ook nog..

misschien ben ik een beetje achterdochtig en wantrouwend naar de medemens toe,door schade en schande wijs geworden. maar ik zeg altijd maar voorkomen is beter dan genezen. en ik voorkom,en die eikels mogen genezen.

ik zet nu ook maar eens iets neer: voor de mensen met verkeerde intenties die karpervissers die vredig zitten te vissen lastig willen vallen. pas maar op , je zou wel eens bij de verkeerde tent kunnen komen. :wink:

ik val niemand lastig, dus waarom zou ik de verkeerde tegen moeten komen ?
ik begin nooit ruzie, maar als het er is maak ik het wel af.ga niet af zitten wachten tot ik in een benarde positie verkeer.

van je medemens moet je het maar hebben he,fijne wezens die mensen ,dat je met dit soort dingen rekening moet houden tegenwoordig :-?

ik bedoel het verder niet verkeerd naar jou toe ey sander :D
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

15-10-2010 18:10

Het is hier de vraag wat op een water van 1 (!) hectare een grotere zonde is; stekken pezen of stekken claimen.

3 stekken, 2 bezet. Derde een voerstek? Niet dat ik op zo'n trutputje aan de slag zou willen, maar dan ging ik op de enige vrije stek zitten. Mensen moeten niet denken dat ze door maar te voeren een plek kunnen opeisen. Daar waar ruimte zat is vind ik het een ander geval...

En als ik tijdens/voor/na het uitoefenen van mijn (rustgevende???) hobby nog aan geweld moest denken, laat staan geweld hanteren, dan ging ik postzegels verzamelen. 8)
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

15-10-2010 18:16

sorry meneer :D

zal het niet meer doen meneer :wink:

bij mij vlakbij heb je ook zo een water maar dan met 4 stekken.

ook met 10 leuke vissen erop (targets whoehoee) :roll:

meestal zijn 3 van de 4 wel bezet ,soms ook niet. op dit soort wateren kan je gewoon niet op die manier je ding doen. het enige wat je kan doen is gaan zitten ,bootje meenemen en storten 2 a 3 dagen wachten en hopen dat je zal slachten.
of (niet te veel) voeren en hopen dat er niemand zit wanneer je wil vissen.
of gewoon proberen zonder te voeren.

helaas het is niet anders ben ik bang
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
Dennie ten Hoopen
Berichten: 298
Lid geworden op: 10-03-2008 09:35
Locatie: neede

15-10-2010 19:24

@jeroen
Het was als overdreven bedoelt,en als geintje.

Als jij mij zo graag uitscheld voor stumpert,doe dat dan in levende lijve,en niet achter een pc vandaan.
Dan kan ik je tenminste meteen de kop in mekaar slaan,en ja: dat heb ik ook wel eens op tv gezien
www.boilieboer.nl
www.hengelsport-henniekruidenier.com
Gebruikersavatar
Mario Kok
Berichten: 108
Lid geworden op: 12-02-2007 20:22
Locatie: Mexico Stad
Contacteer:

15-10-2010 22:50

Moet toegeven dat ik er, sinds ik hier zit, bijzonder weinig last van heb. 8)
Kees Ouwendijk
Berichten: 487
Lid geworden op: 19-11-2007 19:20

16-10-2010 07:08

Ik vis 99% op ruim water en heb heel weinig contact met andere vissers, dit heeft redenen.
Ik hou resultaten en ondervindingen graag voor mijzelf omdat het niet aan komt waaien.
Een andere rede is dat als je contact hebt je jezelf beperkt want degene heeft daar gevoerd of daar en daar zit hij meestal en waar jij op het moment zit en hij een praatje komt houden heeft hij ook al gevoerd.
Dit laatste is pas gebeurd en of het nu uit zijn duim komt of niet, ik had er al weken gevoerd en gevist zonder iemand gezien te hebben ?
Je zit niet helemaal lekker meer.
In deze tijd van jalouzie en scoringsdrift kun je beter je mond dicht houden.
mvg blankie boy.
Gebruikersavatar
Rick van Sinderen
Berichten: 713
Lid geworden op: 17-07-2010 20:23

16-10-2010 10:27

Ik snap het gevoel van Michel wel, vooral toen ik nog in de Randstad woonde en je krijgt 'bezoek' 's nachts heb je toch de neiging om het maar bij hun te doen voor ze het bij jou doen.
Niemand komt voor een praatje bij je tent midden in de nacht, zou ik ook niet doen, je moet wel oppassen niet door te slaan, ooit heb ik bij een poltieagent z'n maglite afgepakt omdat hij maar in mijn gezicht bleef schijnen,het was een paniekreactie, er waren toen meldingen van berovingen 's nachts en ik zag niks, zat midden in een bos en dan tent open en licht in je facie, op de politieschool leren ze dat je dan overwicht hebt, deze ging bijna huilen, klojo.
Many men go fishing all of their lives without knowing that it is not fish they are after.
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

16-10-2010 10:42

Grin Rick,

Tent open maken, zaklamp naar binnen is bij mij ook een recept om meteen naar binnen getrokken te worden en bij veel pech meteen een paar rake klappen te krijgen. Lig ook redelijk op scherp omdat er wel eens iets minder prettigs gebeurd :-).

Ja de sterke arm is ook niet altijd tegen hun taak opgewassen, kunnen ze niet zo heel erg veel aan doen.

Stel je bent een vrouwelijke agent, op pad met een vrouwelijke collega, en midden in de nacht krijg je de melding dat er ergens een auto in de bossen staat die daar waarschijnlijk niet hoort. Jullie gaan kijken en schijnen met een zaklamp in en rond de auto om te kjiken of er problemen zijn waar jij iets aan moet doen. Dan in enen komt er door het bos een beer van een vent (192cm 110+kg) op je afgestormd, grommend en brommend, met een hoofdlamp op die meer licht geeft dan jou mack light en een bankstick in zijn hand. Wat doe je?
1. Je schijnt terug en je maakt je bekend als zijnde agenten?
2. Je schijt bagger en hoopt er maar het beste van?
3. Je doet een poging het gevaar af te wentelen?

Ik weet wat ze deden en ben bang dat ze een verschoninkje nodig hadden, ik had pas op het laatste moment door dat het agenten waren en geen mensen die mijn auto weer wilden moeren :-).

Ze begrepen mijn reactie gelukkig wel, omdat ik ook vrij snel weer nadenkend en relaxed kan reageren na zo'n adrenaline stoot. Ben verder nooit meer gecontroleerd daar en die nacht wensten ze mij heel sportief veel vissen toe :-), Wellicht moesten ze snel weg voor een klein handwasje dat weet ik niet.

Parkeer ik verdikkie zo ver tusen de bossen dat men mij eigenlijk niet meer zou moeten kunnen zien. Zet ik zelfs nog grote bladeren voor mijn reflectoren van mijn auto om dit soort gelazer te voorkomen. Is er 1 tak omgevallen waardoor toch iemand de reflectie zag en er melding van maakte.
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Gebruikersavatar
Rene Schouten
Berichten: 1092
Lid geworden op: 23-11-2006 15:31
Locatie: Soest

16-10-2010 11:05

Marc Schrikkema schreef:Parkeer ik verdikkie zo ver tusen de bossen dat men mij eigenlijk niet meer zou moeten kunnen zien. Zet ik zelfs nog grote bladeren voor mijn reflectoren van mijn auto om dit soort gelazer te voorkomen. Is er 1 tak omgevallen waardoor toch iemand de reflectie zag en er melding van maakte.


De tijd dat een auto in het bos werd geassocieerd met een "de baas zal z'n secretaresse wel een veeg geven" is decades away Marc :lol:
If you tolerate this, then your children will be next...
There will be ATTITUDE.
sander kunst
Berichten: 2002
Lid geworden op: 07-10-2009 18:56
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

16-10-2010 12:33

Michel Tja

mijn reactie was niet voor jou bedoeld, maar voor die gene die iemand van hun aangevoerde stek willen af rossen.
maar als je goed had gelezen had je kunnen zien dat die gene die op een mat partij uit is wel eens de verkeerde tegen het lijf zou kunnen lopen , zoals jij overigens zelf ook hier in het toppic neer zet , dus die gene die op heibel uit is.
jij hebt het over allerlij dingetje,s zoals poging tot diefstal van je spulletje,s die je beschermt , lijkt mij het normaalste zaak van de wereld, zou ik ook doen, en denk ik de meeste.
2 x een mes bijna in je rug , pistool tegen je kop aan gehad te hebben, gebeurde dit zonder enige aanleiding ??? of schatte je tegen stander je te sterk in waardoor hij naar zijn wapen greep en elf geen uitweg meer zag.
ook je houding zecht soms meer als je woorden, waardoor mensen inpulsief gaan reageren.
dat doe je zelf ook zoals je aan geeft

maar willen ze mn spullen stelen,ruzie / beroven wat dan ook (hou er rekening mee dat ik over het algemeen altijd samen met mn meissie vis) dan ga ik niet wachten tot het verkeerd afloopt. kwade bedoelingen kan ik erg goed aanvoelen.

ik sta vooral snachts paraat als er ineens mensen bij mn tent staan ( en dit is al te vaak geweest,meestal van die irritante lamme dronken lulletjes)

ook ben ik een paar keer bijna beroofd geweest (1x met vissen) maar door mn uitstraling ging dat feest niet door.

ik zelf ben ook geen bange mannetje die direct weg kruipt als het noodlot toe slaat , maar meestal werkt ook bij jonge dronken lui meestal een normale babbel het best gewoon normaal benaderen niet direct borst voor uit en van je kop een vuist maken, en van je handen 2 sloop balletje,s maken , want dan geef je al direct zeer negative houding aan, waar dronken vervelende mensen vaak direct negatief terug reageren en ook die houding over nemen , ik noem dat haandje,s gedrag.


mvg
jeroen van viegen
Berichten: 32
Lid geworden op: 07-05-2010 14:32

16-10-2010 17:45

Dennie ten Hoopen schreef:@jeroen
Het was als overdreven bedoelt,en als geintje.

Als jij mij zo graag uitscheld voor stumpert,doe dat dan in levende lijve,en niet achter een pc vandaan.
Dan kan ik je tenminste meteen de kop in mekaar slaan,en ja: dat heb ik ook wel eens op tv gezien


:roll:

och gus ze is beledigd....

als je zon opmerking maakt en met deze erachteraan betekent dat maar 2 dingen.......

1 je bent echt een stumpert

2 je hebt weinig zelfbeheersing

u mag mij pb-en voor mijn adres en wellicht dat we iets kunnen afspreken voor een bakkie koffie en een rondje sparren. (kan inderdaad moeilijk door mijn pc komen)
kijk pa zonder handen!, ja lul het is een driewieller.....
Gebruikersavatar
Sven van Anrooy
Berichten: 7339
Lid geworden op: 26-01-2004 16:58
Contacteer:

18-10-2010 16:21

Marc Schrikkema schreef:Stel je bent een vrouwelijke agent, op pad met een vrouwelijke collega, en midden in de nacht krijg je de melding dat er ergens een auto in de bossen staat die daar waarschijnlijk niet hoort. Jullie gaan kijken en schijnen met een zaklamp in en rond de auto om te kjiken of er problemen zijn waar jij iets aan moet doen. Dan in enen komt er door het bos een beer van een vent (192cm 110+kg) op je afgestormd, grommend en brommend, met een hoofdlamp op die meer licht geeft dan jou mack light en een bankstick in zijn hand. Wat doe je?


Heel herkenbaar. Vergelijkbaar affefietje gehad met een ANWB-medewerker.

Zitten onder aan de dijk, en auto staat boven aan de overkant van de weg. Ineens stopt er een auto, en er stapt iemand uit en begint met een zaklamp te schijnen. Dus ik met een zware stalen staaf naar boven, vismaat gemaand beneden te blijven en alvast 112 gereed te houden.

Naar boven geslopen, de persoon stond aan de andere kant van de auto dus viel te benaderen. Wilde net uithalen naar een knieholte (dan doen ze niet zo veel meer), zie ik ineens de gele auto met ANWB erop.

"We dachten dat het een pech-geval was" zei de man geschrokken
"Het enige pechgeval had jij kunnen zijn" lachte ik.

Alles uitgelegd en daarna was het goed ;)
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Frank Meyer
Berichten: 358
Lid geworden op: 24-09-2009 23:23

18-10-2010 17:48

Zozo je moet blijkbaar banger zijn voor de karperboys dan ander gespuis..de kans dat je ea op je kop wordt geramd is het grootst bij de vissers ben ik bang.

In 99% van de ''incidenten'' is er werkelijk niks aan de hand blijkt maar weer.
Mvg
Henk Kat;stel dat Joris stel..
Gebruikersavatar
Rob Blok
Berichten: 107
Lid geworden op: 22-12-2007 12:09
Locatie: Bangkok (Nothaburi)
Contacteer:

30-10-2010 12:19

Ik woon al een tijdje niet meer in Nederland maar ik begrijp niet hoe je een stek kan claimen op zon klein water. Dat kan toch gewoon niet, dan ontneem je andere de kans te vissen. Ik zie dat niet als stekken pezen.

Stekken pezen zou zijn als er plekken over zijn en je op een voerstek van een ander gaat liggen terwijl er uitwijkmogelijkheden zijn.

Het blijft moeilijk, waar ik nu zit is bijna alleen maar betaalwater. Hoewel nu met de overstromingen ik volgens mij op meer plekken kan vissen. :evil:
mai pen rai
Gebruikersavatar
Henk Janssen
Berichten: 1249
Lid geworden op: 02-02-2002 01:00

30-10-2010 13:22

Wat een hoop Adrenaline en macho/peppie gelul weer,
het meredeel zal echt wel met de poep tussen de billen de situatie afwachten.
Ik heb zelf ook in deze situatie gezeten en ik was niet blij,
1 van de redenen om de meeste kantstekken vaarwel te zeggen en mij voornamelijk te concenteren op het bootvissen(kans op overvallen is een stuk minder), verder vis ik alleen nog aan de kant in de buurt van woonhuizen of waar mensen zijn.
Ps een knuppel of bankstick haalt niets uit als ze op je bivy springen ,
groet Henk
Ik ben en blijf een Leie-naar,tegendraads altijd beter wetend