uitleg bij je reactie


Gebruikersavatar
Teun van der Velden
Berichten: 380
Lid geworden op: 21-09-2009 22:40
Locatie: Brabant

09-10-2010 00:24

Heel mooi betoog Rick (geen grapje) :D

En ik ben het dan niet áltijd met Klaas eens maar ik vind dat hij wel veel bijdraagt op dit forum met zijn scherpe opmerkingen.
Goed discussievoer en dat is een van de belangrijkste onderdelen van een forum, toch?
Gebruikersavatar
Rick van Sinderen
Berichten: 713
Lid geworden op: 17-07-2010 20:23

10-10-2010 19:38

Lijkt me wel, ik heb al vaker gezegd, als je wilt kan iedereen hier iets leren, als je er teminste voor open staat.


groeten Rick
Many men go fishing all of their lives without knowing that it is not fish they are after.
K. van den Herik

11-10-2010 08:24

Teun,

Ik vind het leuk als jij het niet met mij eens bent en dan zegt waarom niet. Dan heb je een discssieboard.

MVG

Klaas
Gebruikersavatar
Mourad Aviara
Berichten: 3299
Lid geworden op: 01-03-2005 22:28
Locatie: Noord Holland

11-10-2010 08:39

Grappig dat bepaalde personen direct in de verdediging schieten :lol: Was te verwachten.. :lol:

En discussies zijn leuk, maar discussies uitlokken niet meer..
Gebruikersavatar
Bjorn Emans
Berichten: 37
Lid geworden op: 30-03-2008 20:45
Locatie: Roermond

12-10-2010 11:40

Bah,Bah.

Wat voor leven heb je Klaas? Je zegt wel dat je iets niet moet lezen als je niet wil maar dan kan ik niks meer lezen. Je hebt overal iets op of aan te merken. Wat een vervelende kerel ben je.

MVG(aan iedereen behalve die vervelende man)
Gebruikersavatar
Rick van Sinderen
Berichten: 713
Lid geworden op: 17-07-2010 20:23

12-10-2010 12:17

Het kan raar lopen, in het ene topic vallen we huilend in elkaars armen, en in het andere ben je een vervelende kerel, mooi hoe je het verschil in NL kan zien, de direkte aanpak valt niet overal goed, ook al heb je vaak gelijk, of zou dat het juist zijn..... Voer voor hersenwringers hier...
Many men go fishing all of their lives without knowing that it is not fish they are after.
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

12-10-2010 12:31

Klaas is net Gordon ....

You hate him or you love him :-)
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

12-10-2010 12:40

dat is een belediging voor elk wezen luisterend naar de naam Klaas. :D

ik heb niks met BN-ers,boeien me niet,maar er is er 1 die ik graag een paar goeie stompen zou willen geven ,echt 1tje maar...
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
K. van den Herik

12-10-2010 12:51

Lieve Bjorn,


Ik lul, meer, vis meer, vang meer, heb een goed wijf, neuk meer, zo kut is dat nu ook weer niet...

Ik gun je zomaar het dubbele wat je mij gunt. Een hele fijne dag gewenst en tot nooit...

Michel,

Welke?
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

12-10-2010 13:40

dat is een belediging voor elk wezen luisterend naar de naam Klaas.


En what seems to be the problem?

Overigens klopt jouw stelling niet, dat het een belediging voor alle klazen zou zijn. Nagenoeg ieder mens heeft van die trekjes waardoor je ze of mag of eigenlijk niet. (Klazen in het bijzonder :-)
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

12-10-2010 14:05

@ Klaas,

die Gore Goor... :D
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
K. van den Herik

12-10-2010 15:42

(Heb er ook niet zoveel mee. Die andere joker, gerard j., is in het echt wel leuk en aardig. Die is gewoon gekkig van zich zelf. Kijk en daar kan je nu eens niets aan doen....)

En discussies zijn leuk, maar discussies uitlokken niet meer..


Tuurlijk wel, ik zal je laten winnen ok? (dit is een grapje) Immers elke discussie is toch op 1 of andere manier uitgelokt? Je hebt het toch over een mening van iemand? Gevolgd door een mening van een ander?
Gebruikersavatar
jacco noordermeer
Berichten: 1889
Lid geworden op: 02-02-2007 18:08
Locatie: gorinchem
Contacteer:

12-10-2010 16:43

Nu ken ik Klaas al een poosje en kan mij best voorstellen dat mensen hem niet mogen om zijn directheid.
Wel is het zo dat hij de laatste jaren wat milder is geworden of minder eigenwijs dat mag je zelf bepalen.
Je kan er iig niet om heen dat hij veel ervaring heeft en werkelijk veel vist en stiekem ook aardig vangt :D .
Als iets hem niet zint zal hij zeker geen blad voor de mond nemen maar ook Klaas leert van zijn tekortkomingen.
Vroeger beukte hij er gelijk op los als er ergens iets aan de hand was, nu zegt hij dat het uit de hand kan lopen voordat hij zich ergens tegenaan bemoeit 8)

Hoe dan ook Ik weet dat velen van hem kunnen leren en tegenwoordig leert hij zelfs van anderen :wink: :lol: .
Maar iets zomaar aannemen gaat er bij Klaas niet in, eerst zelf ondervinden en dan zal daar een mening over gevormd worden.
Afgelopen zondag zelf weer getuige geweest van zo'n ondervinding met dank aan M.Hollaar.
Josef Stalscu
Berichten: 1003
Lid geworden op: 21-04-2007 17:38
Locatie: BREDA
Contacteer:

12-10-2010 16:58

Je kan natuurlijk ook via fotomateriaal een reactie geven waaruit blijkt hoe jij over de reactieplaatser denkt.

Ik doe dit de laatste tijd, en het bevalt me uitstekend. Geen dagenlange discussies meer met mensen die niet lezen, en zichzelf slimmer, grappiger, fatsoenlijker en beter geinformeerd vinden.

Ik zal u een klein voorbeeldje geven hoe dit dan in zijn werk gaat:

---------

K. van den Herik schreef:Tuurlijk wel, ik zal je laten winnen ok? (dit is een grapje) Immers elke discussie is toch op 1 of andere manier uitgelokt? Je hebt het toch over een mening van iemand? Gevolgd door een mening van een ander?



Afbeelding


----------



Ik heb hier een reactie van de heer K van den Herik beantwoord met enkel en alleen deze afbeelding. U ziet dat ik hier een afbeelding van een pannenkoek heb geplaatst. Middels deze afbeelding tracht ik alle lezers duidelijk te maken hoe ik over de reactie van deze persoon denk.

Want de topicstarter heeft gelijk, alleen tekst kan soms wat onduidelijk zijn. Mijn voorstel is dus om na je reactie op iemand een foto te plaatsen om elk misverstand te voorkomen.
Zit hier wel vis?
K. van den Herik

12-10-2010 17:08

Heb mijn voornemen nog niet uitgevoerd, je hebt geluk Josefje.

Lieve knul ik vind jou echt een aanwinst in de karperwereld en ik ben er trots op dat ik in je schaduw mag leven. Dank je wel dat je op jou onvolprezen manier mij probeert de les te lezen. Ik hoop dat ik nog veel van je mag leren. Dank je wel...

Afbeelding

editted by klaas
Laatst gewijzigd door K. van den Herik op 13-10-2010 07:30, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
William Crommentuijn
Berichten: 504
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: grubbenvorst

12-10-2010 17:32

Denk dat iedereen met meer dan 4000 berichten, een beetje moet gaan afbouwen, je zal niet de eerste zijn die afbrand op het forum :wink: .
ik heb er al meer zien gaan dan komen, meestal is hun laatste topic een zwaar aangezet afscheid waar iedereen dan weer schouderklopjes naar die persoon geeft.
En toch had ik ook voor aan aantal fanatieke wel een zwak..

Ik vind het allemaal wel sjiek als meer "lezer" dan "poster". Vooral hoe serieus er soms wordt gereageerd, keep up the good work, voor ons als lezer alleen maar leesvoer.

groeten William
Gebruikersavatar
Bouke Langius
Berichten: 365
Lid geworden op: 01-11-2005 13:58

12-10-2010 17:32

daar loopt de mond van over :wink:
Gebruikersavatar
jacco noordermeer
Berichten: 1889
Lid geworden op: 02-02-2007 18:08
Locatie: gorinchem
Contacteer:

12-10-2010 17:48

William, deze mensen houden je wel aan het lezen :wink:
Of het je bevalt is een 2e.
Gebruikersavatar
Rick van Sinderen
Berichten: 713
Lid geworden op: 17-07-2010 20:23

12-10-2010 18:11

Ah vrienden, de kunst van discussie, het be-argumenteren van eigen stellingen, het opvoeren van de geijkte stokpaardjes, het ventileren van een mening die doordacht is, redeneren vanuit jarenlange ervaring, en uiteindelijk respectvol met elkaar omgaan, zo hoort het, komt er alleen niet zo uit hier, het publiek varieërt namelijk van vak S hekketrekkers tot wat slimmere belegen mensen, en dan bedoel ik met belegen gerijpt, niet dat je de hond van de buren besprongen hebt.
Vaak wordt het al gauw persoonlijk, hebben er veel lange tenen en proberen hun onwetendheid te verbergen achter pannekoeken en een hoop geschreeuw en vallen daardoor snel door de mand, maar vaak is het lering ende vermaek voor allen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik vaak reikhalzend uitkijk naar commentaren van sommigen, Klaas natuurlijk, maar er zijn er meer die iets te melden hebben, en ik zie het eigenlijk als vermaak, en heel af en toe leer ik wat.
Dus hou vol heren, ik kijk uit naar jullie reacties, ook naar de domme, er schijnen hier mensen te komen die denken dat darten sport is en Hart van Nederland echt nieuws is, ik lach nu al.

Afbeelding
Many men go fishing all of their lives without knowing that it is not fish they are after.
Hilco Meijer
Berichten: 1476
Lid geworden op: 17-11-2009 22:25

13-10-2010 01:40

Is het niet pannekoek, of is het volgens de nieuwe spellingsregels toch pannenkoek?

Boeit niet, ik hou het op pannekoek.

Pannen zorgen ervoor dat ons huis droog blijft, liggen op ons dak, waaien heel soms van ons dak, maar zijn over het algemeen wel heel betrouwbaar.

Pannenkoeken wil ik niet op mijn dak, ik zit toch liever droog!

Pannekoeken met stroop vind ik wel lekker.

Pannenkoeken met stroop gebruik ik alleen voor het karpervissen.

Old school, maar die krengen zijn er gek op.

Pannenkoek met stroop aan een hair is een beetje gepriegel, maar vangen doet ie!

Formaat haak, wel aanpassen natuurlijk!
K. van den Herik

13-10-2010 07:27

Ik wil het hier wat jou betreft bij laten Josef. Ik wil met jou best discussieren, debatteren van mening wisselen over tal van onderwerpen. Echter in het proberen elkaar zo veel mogelijk en zo snel mogelijk te beledigen, doe ik niet aan mee. Zoals een heel bekend spreekwoord zegt wordt ik dan neer gehaald tot jou nivo en verslagen op ervaring... laat maar.

Ik had per ongeluk de eerste link die van die bekzeiker laten staan... sorry was niet de bedoeling, ik wilde heel graag mild zijn en blijven en nee... jou mening hoef ik niet, ik kan gelukkig zelf denken, fijne dag
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

13-10-2010 10:35

Zie een forum wel als een orkest wat een concert geeft.
Er wordt geïmproviseerd waarbij een ieder zijn eigen inbreng heeft.
Komt voor dat er een uit te pas loopt zijn geen professionals en een toon niet goed pakt.
Door te oefenen en open te staan voor kritiek die opbouwend is kan je toch een goede speler zijn die past in het geheel.
Is het vals wat er regelmatig klink en sta je niet open voor eerlijke kritiek heb je een probleem .
Wil je dat probleem niet zien en stel je dat de andere maar moeten veranderen dan val je in een categorie die de mijne niet is.
Je kunt er om lachen, klappen of geen aandacht aan schenken.

Dat laatste doe ik al enige tijd bevalt me prima.
Sjoerd Bonenkamp
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22-09-2009 11:16

13-10-2010 11:59

Zoiets?
Afbeelding
Overigens niets ten nadele van dit orkest. Enkel een voorbeeldje zoals ik het af en toe zie
Gebruikersavatar
Rick van Sinderen
Berichten: 713
Lid geworden op: 17-07-2010 20:23

13-10-2010 12:06

Waarom als ik denk orkest en karpervissers maak ik gelijk de associatie Jostiband? En ja hoor, ben ik niet de enige, ach je hoeft niet gelijk te beginnen, als je maar gelijk eindigt.
Many men go fishing all of their lives without knowing that it is not fish they are after.