Schijten in de nacht? kan je net zo goed thuis blijven. Enne uitgaan? dat zonder problemen zeker? daar maak je meer kans om verrot geschopt te worden laat staan de kogel te vangen.
Pfffff

Jan Witter schreef:Mijn bewegingsmelder,
Twee jaar geleden.....met acht weken.
en nu........

Natuurlijk leg ik al mijn spullen in de tent maar de hengels, schepnet en onthaakmat kun je niet altijd half in je tent hebben staan. Het is ten eerste van de zotten dat het zo moet maar ik laat mijn hobby niet vergallen door het laten jatten van mijn spullen. Als ik voor een paar euro dit kan voorkomen dan doe ik dat.
 Natuurlijk leg ik al mijn spullen in de tent maar de hengels, schepnet en onthaakmat kun je niet altijd half in je tent hebben staan. Het is ten eerste van de zotten dat het zo moet maar ik laat mijn hobby niet vergallen door het laten jatten van mijn spullen. Als ik voor een paar euro dit kan voorkomen dan doe ik dat. jan de jager schreef:ja joh, gewoon een maglite naast je bed!!!! net of je dan wel wakker wordt wanneer iemand anders op rooftocht is, als jij goed slaapt is het voor een persoon die dit soort fratsen eerder uithaald een makkie om jou spullen te jatten. dus wanneer er iemand in de buurt is gaat jou maglite zeker leven geven whahahaha

mvg; jan
Remko Oude Elferink schreef:Bewegingsmelders zijn op zich handig, je weet of er iemand aan komt.
Maar wat dan?
Jij stormt je tent uit en ziet 2-3 lui met knuppels of andere wapens.
Ik help ze inladen hoor

Denk dat je hem heel snel uit zet en weg stopt in je tas.
 Denk dat je hem heel snel uit zet en weg stopt in je tas.    

jan de jager schreef:ps: de bouwmarkt heeft momenteel de bewegingsmelders in de actie.