De X2 carpmaster


Plaats reactie
Stefan Withaar
Berichten: 53
Lid geworden op: 13-02-2010 16:55
Locatie: twente

03-07-2010 13:02

Afbeelding
Heeft iemand ervaring met deze boot. Ik wil graag een rubberboot halen.
Maar omdat k nog niet al teveel geld uit wil geven aan een boot kan iemand mij advies geven over deze boot of een andere leuk boot die in de richting van de 100 euro komt ?

groetjes stefan
Gebruikersavatar
bart bosch
Berichten: 1121
Lid geworden op: 30-11-2009 14:59
Locatie: Stekkenpezer!
Contacteer:

03-07-2010 19:37

'k zal sowieso niet voor x2 gaan

goedkoop = duurkoop :roll:
MVG, Bart Bosch.
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

03-07-2010 19:38

zucht


nooit getest is nooit iets weten.
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
Patrick Visser
Berichten: 546
Lid geworden op: 26-11-2007 16:22
Locatie: Hoorn (the netherlands)

03-07-2010 19:58

voor die 100euro heb je bij intertoys 20bootjes. wedden dat je daar langer mee doet dan met 1 zon 100euro bootje ?
geel he
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

03-07-2010 20:21

Of niet?

Je weet dat je met zukke boten niet op de klippen mot lopen,of tegen houten schotten aan legt met rotte spijker. Zo kan alles binnen 1 dag verrot als het mot :lol:
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Jeremy Blomsteel
Berichten: 69
Lid geworden op: 17-06-2010 19:15
Locatie: Hurdegaryp

04-07-2010 10:43

x2 is bagger zooi alles wat ik daar ooit wat van heb gehaald was binnen de kortste keren verot
Stefan Withaar
Berichten: 53
Lid geworden op: 13-02-2010 16:55
Locatie: twente

04-07-2010 13:09

haha dit word m niet dus haha dan maar naar de action bootje van een 10tje halen en dan maar voor een voerbootje sparen xd :P
Gebruikersavatar
bart bosch
Berichten: 1121
Lid geworden op: 30-11-2009 14:59
Locatie: Stekkenpezer!
Contacteer:

04-07-2010 17:14

leen goudappel schreef:zucht


nooit getest is nooit iets weten.


Precies, voordat je het wil gaan testen is het kapot

dus dan kan je het nooit gaan testen toch? 20 bootjes van de bartsmit vind ik dan heel wat leuker :lol:
MVG, Bart Bosch.
Gebruikersavatar
John Mus
Berichten: 154
Lid geworden op: 21-09-2009 07:06
Locatie: Duiven/Venlo

04-07-2010 18:32

altijd dat gezeik om merken x2 kan zich niet permiteren om rotzooi op de markt te brengen geen enkel merk kan dat. kijk dat er mensen zijn die het zekere voor het onzekere nemen en dure merken aanschaffen zullen er ook wel eens achter komen dat ze een kat in de zak hebben gekocht. ik denk dat het meer te maken heeft met hoe ga ik met mijn spullen om.

Ik heb overigens een bivy van X2 en ben er meer dan tevreden over, hij houdt me droog en is gemakkelijk op te zetten cq op te bergen.
Ik hou me stil, en probeer op die manier iets te leren. Uiteraard ventileer ik af en toe mijn gedachte!
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

04-07-2010 19:16

zucht


nooit getest is nooit iets weten.

bart bosch schreef:

Precies, voordat je het wil gaan testen is het kapot

dus dan kan je het nooit gaan testen toch? 20 bootjes van de bartsmit vind ik dan heel wat leuker :lol:


Maare hoe zou het zijn als jou achternaam de grond in geboord word?

Beetje jaloers?
Beetje irritatie?

Of gewoon iets roepen omdat de naam X2 je niet aanstaat?

´´X2 baggerzooi,alles was binnen de kortste keren verrot´´ je kan het je natuurlijk ook aan blijven lullen,en te hardhandig met de spullen omgaan.

Fout ligt vaak bij de gebruiker zelf! Jammer voor jullie zijn er tal van mensen die al jaren met alles van X2 vissen en nooit gedonder hebben,dusjah kijk eerst bij je eigen met de omgang van! Inplaats opnieuw het zoveelste topic de naam X2 te vervuilen.


Nog iets

Als je geen ervaring hebt met de spullen die iemand laat zien op dit forum,hoe ken je dan zeggen dat het allemaal rotzooi is als je nu eenmaal geen ervaring hebt met het aangegeven product?

heb al 7 jaar een overwrap tentje van X2 en mankeerd niks aan,en toch als een beest gebruikt.

Zou zeggen kijk eerst naar je eigen inplaats een merknaam opnieuw de grond in te trappen,ik denk dat bij die mensen zelfs Daiwa en Fox naar de klote geholpen worden als ze het in hun klauwen hebben.

Dit is geen frustratie,maar wel irritatie op het zoveelste vlak over negatieve publiciteit!
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
jelmer de winter
Berichten: 527
Lid geworden op: 24-01-2010 12:45
Locatie: groningen

04-07-2010 21:37

John Mus schreef:altijd dat gezeik om merken x2 kan zich niet permiteren om rotzooi op de markt te brengen geen enkel merk kan dat. kijk dat er mensen zijn die het zekere voor het onzekere nemen en dure merken aanschaffen zullen er ook wel eens achter komen dat ze een kat in de zak hebben gekocht. ik denk dat het meer te maken heeft met hoe ga ik met mijn spullen om.

Ik heb overigens een bivy van X2 en ben er meer dan tevreden over, hij houdt me droog en is gemakkelijk op te zetten cq op te bergen.



welke bivvy heb je ? ik ben namelijk zelf ook nog opzoek
everyone go fishing


ik maak vaak typfouten
martijn zeij
Berichten: 566
Lid geworden op: 24-02-2007 17:05

04-07-2010 22:08

Niet kopen, als je dezelfde kwaliteit wilt hebben kan je beter ff langs bart smit gaan
sander koster
Berichten: 36
Lid geworden op: 30-03-2010 17:34
Locatie: brielle

04-07-2010 22:46

waarom een boot? gewoon zwemmen :D
Gebruikersavatar
bart bosch
Berichten: 1121
Lid geworden op: 30-11-2009 14:59
Locatie: Stekkenpezer!
Contacteer:

04-07-2010 22:58

Maare hoe zou het zijn als jou achternaam de grond in geboord word?

Beetje jaloers?
Beetje irritatie?

Of gewoon iets roepen omdat de naam X2 je niet aanstaat?

´´X2 baggerzooi,alles was binnen de kortste keren verrot´´ je kan het je natuurlijk ook aan blijven lullen,en te hardhandig met de spullen omgaan.

Fout ligt vaak bij de gebruiker zelf! Jammer voor jullie zijn er tal van mensen die al jaren met alles van X2 vissen en nooit gedonder hebben,dusjah kijk eerst bij je eigen met de omgang van! Inplaats opnieuw het zoveelste topic de naam X2 te vervuilen.


Nog iets

Als je geen ervaring hebt met de spullen die iemand laat zien op dit forum,hoe ken je dan zeggen dat het allemaal rotzooi is als je nu eenmaal geen ervaring hebt met het aangegeven product?

heb al 7 jaar een overwrap tentje van X2 en mankeerd niks aan,en toch als een beest gebruikt.

Zou zeggen kijk eerst naar je eigen inplaats een merknaam opnieuw de grond in te trappen,ik denk dat bij die mensen zelfs Daiwa en Fox naar de klote geholpen worden als ze het in hun klauwen hebben.

Dit is geen frustratie,maar wel irritatie op het zoveelste vlak over negatieve publiciteit!
[/quote]

leen, waarom zou mijn achternaam de grond in worden geboord? is geen reden voor toch?


heb je trouwens een x2 sponsorcontractje aangeboden gehad?

nog iets, onthaakmat ik en 2 vrienden kochten het, bij 1 is er niks meer van over, ik heb een andere want dat ding ging al aan alle kanten scheuren en bij de ander zat er van binnen schimmel in :lol:
MVG, Bart Bosch.
Gebruikersavatar
John Mus
Berichten: 154
Lid geworden op: 21-09-2009 07:06
Locatie: Duiven/Venlo

04-07-2010 23:12

welke bivvy heb je ? ik ben namelijk zelf ook nog opzoek[/quote]
hyperdome
Ik hou me stil, en probeer op die manier iets te leren. Uiteraard ventileer ik af en toe mijn gedachte!
Gebruikersavatar
jelmer de winter
Berichten: 527
Lid geworden op: 24-01-2010 12:45
Locatie: groningen

04-07-2010 23:13

OKE bedankt
everyone go fishing


ik maak vaak typfouten
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

04-07-2010 23:34

@ Bart

Nee geen contract

Maar ach X2 heeft zij naam PAS 7 of 8 jaar op de markt staan,zal wel een rede voor zijn denk ik zo. Als het echt zo slecht was,was X2 al lang naar de klote gegaan en voorlopig streeft het Ultimate ook voorbij want die is inmiddels 2 x failliet gegaan.

Vergeet niet dat Ultimate ook jaren een rotte naam kreeg,en plots moest ieder een Ultimate stoel en weet ik niet wat hebben.

Dusjah ik zeg maar zo,zolang hun het volhouden verdienen ze hun geld en zal er blijkbaar weinig geklaag zijn. Misschien toch wel een rede dat het door de koper vaak zelf komt ;) 8) En ze de spullen weggooien,inplaats gaan klagen,want ze weten natuurlijk wel beter ;)
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
Marcel Suchan
Berichten: 372
Lid geworden op: 19-09-2009 13:14
Locatie: jrc one man sti (Z-H)

12-07-2010 10:46

Leen ik ben het helemaal met je eens altijd dat geouwehoer over x2 in eerdere topics is dit al meer aangehaald.X2 heeft zeker ook zijn goede dingen zoals ook ultimate het had.Ieder merk heeft wel wat.
Maar ja als je natuurlijk serius genomen wilt worden moet je wel met hele duren merken gaan vissen anders ben je een peppie in ogen van de meeste.
Het is vaak wat je al zij hoe je met je spullen omgaat
Heb hier in de schuur een strecher staan van x2 vist die oudste al een jaar of 2 mee en ik heb er 2 jaar opgelegen doet het gewoon nog goed.

Eerst testen en dan oordelen en niet alles zomaar van een ander aannemen wat er hier wordt gezegd .
+=Ik ben geen echte karpervisser,maar vis op karper=+
Plaats reactie