HARECO


Gebruikersavatar
marco duvaloois
Berichten: 164
Lid geworden op: 09-11-2009 20:26
Locatie: Papendrecht

14-02-2010 21:37

Hareco heeft nu CC Moore in het assortiment erbij gekregen ! Goede zaak dus, want dat zijn Topkwaliteit boilies !

http://hareco-hengelsport.nl/karperviss ... moore.html
De toekomst is al gauw verleden tijd !!
Koos van Spronsen
Berichten: 186
Lid geworden op: 08-06-2003 02:00
Locatie: 's-Gravenzande

16-02-2010 16:53

Hoi,

even rondgekeken...mooie prijzen daar! zeker de moeite waard om grote aankopen te gaan doen.
alleen als ik op de site rondsurf kan ik de helft van het menu niet zien. Dus als ik over karpervissen ga en de submenu's (verschillende categorien) wil bekijken kom ik bijvoorbeeld maar tot onthaakmatten omdat de rest van mijn menu uit beeld verdwijnt. Meer mensen hier last van??

groet
Gebruikersavatar
rene sla
Berichten: 149
Lid geworden op: 17-02-2008 19:49

16-02-2010 17:15

koos wanneer je submenu ziet muis naar beneden dan woord alles zichtbaar teminste bij mij

gr rene
karperen en de rest
welke rest???
dave staal

16-02-2010 17:22

mijn eerdere ietswat negatieve reactie over hareco heb ik verwijderd ,daar de eigenaar contact met me heeft opgenomen en het nogmaals heeft uitgelegd .
en me compensatie heeft aangeboden dit gebaar waardeer ik ten zeerste.,en toont aan dat de eigennaar
het goed voor heeft met zijn toekomstige :wink: klanten.
Harry bedankt en tot ziens in je zaak
Laatst gewijzigd door dave staal op 22-02-2010 15:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

16-02-2010 19:17

Tja en toch blijft het een goeie zaak! Op een paar kleine communicatiefoutjes na,wat overigens overal wel is voorkomt!

Tja je had ook dichter bij huis kunnen zoeken anders,enjah voor 1 foutje heel de zaak aan de kant schuiven?? Blijkbaar ben je er dus maar 1 keer geweest,dus kan je iedergeval geen mening kwijt over heel die zaak niet! Sorry maar das vrij zwak
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Koos van Spronsen
Berichten: 186
Lid geworden op: 08-06-2003 02:00
Locatie: 's-Gravenzande

16-02-2010 19:45

rene sla schreef:koos wanneer je submenu ziet muis naar beneden dan woord alles zichtbaar teminste bij mij

gr rene


Bij mij niet helaas, zal wel komen doordat ik op een laptop zit nu. beeldscherm te klein ofzo...zou eens moeten kijken op mijn pc maar die heeft kuren dus vandaar :)

groet
Gebruikersavatar
Mart Honen
Berichten: 1374
Lid geworden op: 21-09-2009 17:53
Locatie: Breda

16-02-2010 21:18

Mooi man. Iemand schetst een situatie waarover ie (begrijpelijkerwijs) niet te spreken is en een ander gaat gelijk vol in de aanval. Want op je favoriete hengelsportzaak mag natuurlijk geen kritiek geleverd worden. Zelfs niet als dat volkomen terecht is. Toegegeven, om gelijk de hele tent maar af te schrijven is ook wat rigoreus. Een beetje begrip voor elkaar en wat genuanceerdere reacties, het zou zo leuk kunnen zijn...
Maar goed: Hareco! Ben er zelf één keer geweest, en vond het een goed gesorteerde zaak. Jammer genoeg hadden ze een aantal producten niet, die wel op hun site stonden. Kan gebeuren, maar weken later stonden deze producten nog steeds op de site. (En nee, het waren geen producten die nog binnen zouden komen...) Vind ik persoonlijk een minpuntje, al is een belletje voor je die kant op rijdt een kleine moeite natuurlijk. Qua prijzen valt er niks op aan te merken, integendeel zelfs. Laat een klantenpasje maken en je bent helemaal goedkoop uit. Hoewel het niet de ruimste zaak is, vond ik het zeker wel prettig winkelen. Ruime keuze en heel overzichtelijk. Vriendelijke mensen en de koffie was ook top. Dat ze niet alles voorradig hebben wat op hun site staat weet ik nu, dus daar houd ik de volgende keer rekening mee. Want het lijkt me zeker de moeite om er vaker naartoe te gaan.
Ik weet het ook allemaal niet...
wouter mer
Berichten: 825
Lid geworden op: 20-09-2009 10:46
Locatie: Oegstgeest

16-02-2010 22:36

Wat verwacht je nou.. dat een hengelsportzaakje zijn vooraad online op de site bijhoud?
zijn er maar een handjevol die dat echt doen... en die zijn ook gericht op online verkoop.
bij hareco zie je nergens bestellen staan dus zij zijn dat niet. (het is wel evt. mogelijk, daar niet van)

ken de zaak verder niet, maar ik vind het persoonlijk wel wat hebben, zo'n krap winkeltje, vaak erg gezellig, past wel een beetje binnen mijn idee van hengelsport winkels.
jens breugelmans
Berichten: 615
Lid geworden op: 30-09-2009 16:33

16-02-2010 23:51

Gezellig? Als je echt alleen wilt kijken met je ogen dan zal het vast wel gezellig zijn.
Gebruikersavatar
rene sla
Berichten: 149
Lid geworden op: 17-02-2008 19:49

17-02-2010 07:01

goed te doen
de prijs is altijd lager dan ergens anders
vortex boot goedkoopste bij hareco
trakker mk 2 tent goedkoopste bij hareco
enz enz hoe de koffie is of dat het er gezellig is
is niet belangrijk
bij winkel x 100 euro bij hareco 70 euro
dan is de keus heel makkelijk

gr rene
karperen en de rest
welke rest???
K. van den Herik

17-02-2010 07:11

Bij mij werkt de site alleen met explorer niet met fire fox.

Harry kijkt 1005% zeker mee. Ik denk ook dat hij Dave best tegemoet komt als Dave aan Harry uitlegd wat er is gebeurt.
jens breugelmans
Berichten: 615
Lid geworden op: 30-09-2009 16:33

17-02-2010 08:16

rene sla schreef:goed te doen
de prijs is altijd lager dan ergens anders
vortex boot goedkoopste bij hareco
trakker mk 2 tent goedkoopste bij hareco
enz enz hoe de koffie is of dat het er gezellig is
is niet belangrijk
bij winkel x 100 euro bij hareco 70 euro
dan is de keus heel makkelijk

gr rene


Tuurlijk, prijs is ook belangrijk.

Maar als alleen de prijs het allerbelangrijkste is dan is er via internet ook veel mogelijk.
Gebruikersavatar
marco duvaloois
Berichten: 164
Lid geworden op: 09-11-2009 20:26
Locatie: Papendrecht

17-02-2010 11:08

Het is niet alleen de prijs die belangrijk is, maar ook de service ! Als jij iets koopt bij Hareco, en het gaat kapot door matriaalfouten (dus niet zelf je hengel tegen een boom aanslaan) krijg je altijd een nieuwe of het word met de meeste spoed gerepareerd. Wij hadden een voerboot gekocht van Ultimate (de eerste serie), en die is 3 keer terug geweest, en 3 keer kregen wij van Hareco een nieuwe mee ! Onze boot werd dan gewoon opgestuurd, maar omdat je toch wel even moest wachten bij Ultimate, kregen we gewoon een nieuwe, zodat je toch kon gaan vissen ! Dat vind ik service, en ik weet zeker dat, daardoor je klanten blijven terugkomen ! Goedkoop is natuurlijk belangrijk, maar als jij iets on-line koopt, en het gaat verrot ben je meestal een roepende in de woestijn ! Dus ik ga liever naar een hengelsportzaak, met goede service, en dat hier dan ook de prijzen heel laag zijn, ja dat is mooi meegenomen !
De toekomst is al gauw verleden tijd !!
Gebruikersavatar
rene sla
Berichten: 149
Lid geworden op: 17-02-2008 19:49

17-02-2010 17:48

mee eens marco
heb geen zin om hele verhalen op te hangen ga er maar eens kijken zou ik zeggen tegen een ieder
prijs en service altijd oke

jens
(Maar als alleen de prijs het allerbelangrijkste is dan is er via internet ook veel mogelijk.)
daarom heb ik hareco ook ondekt via het net
zocht naar spullen van div merken en dan zijn zij toch de goedkoopste

gr rene
karperen en de rest
welke rest???
jens breugelmans
Berichten: 615
Lid geworden op: 30-09-2009 16:33

17-02-2010 18:40

Ok,
ik zal de site eens wat meer in de gaten houden als ik nog eens wat nodig heb.
Gebruikersavatar
vincent bakker
Berichten: 236
Lid geworden op: 20-07-2006 02:54
Locatie: Maastricht
Contacteer:

17-02-2010 21:59

wouter mer schreef:Wat verwacht je nou.. dat een hengelsportzaakje zijn vooraad online op de site bijhoud?
zijn er maar een handjevol die dat echt doen... en die zijn ook gericht op online verkoop.

Toch even reageren: Ik verwacht van iedereen die ergens een reclame uiting plaatst dat ze het geadverteerde gewoon kunnen leveren. Zeker digitaal is het een erg kleine moeite om spullen die je niet meer hebt gewoon uit je advertentie (lees voor het gemak maar website) weg te halen.

Ik heb zelf geen ervaring met Hareco, ze zullen echt hun best wel doen, maar het gaat hier om het principe!

Een koppeling tussen je kassa/voorraadsysteem en je webshop is technisch geen enkel probleem, en hoeft zeker niet meer te kosten dan een redelijke advertentie in de krant of in een blad.

Die advertentie is overigens duurder, want eenmalig, zo'n koppeling heb je voor langere tijd. Het valt me zowieso op dat veel sites van hengelsportwinkels niet geweldig goed onderhouden worden. Vaak wordt er snel/goedkoop iets in elkaar gestoken (door een hobbyist?) en de winkeleigenaar mag/wil het zich verder uitzoeken en heeft daar begrijpelijkerwijs geen tijd/energie voor.

Goede service (en daar hoort leveren wat je aanbiedt voor de prijs waar je mee adverteert vanzelfsprekend bij) en een goede prijs zijn sowieso iets waar je als consument recht op hebt, en staan daar los van.

Dat het in de praktijk vaak anders gaat is dan ook de reden dat sommige zaken overleven en andere niet...

Ik wens Hareco overigens veel succes toe, en zal zeker niet nalaten om daar iets te bestellen als daar aanleiding toe is. Ik zal me eens registreren op hun site.
De karper heeft altijd gelijk... http://www.baitcalculator.com
wouter mer
Berichten: 825
Lid geworden op: 20-09-2009 10:46
Locatie: Oegstgeest

17-02-2010 22:10

hmm kan dat jij het zo ziet..

de site geeft echter helemaal geen aanzet dat alles op vooraad is, het geeft alleen een deel van het assortiment weer... (zelfde met een catalogus)
is niet iets waar je ze op kan afrekenen.

nja anyway, volgens mij is het leuk zaakje, binnekort even langsgaan :)
Gebruikersavatar
Bjorn Jonkman
Berichten: 86
Lid geworden op: 15-10-2007 00:48

18-02-2010 00:01

vincent bakker schreef:Toch even reageren: Ik verwacht van iedereen die ergens een reclame uiting plaatst dat ze het geadverteerde gewoon kunnen leveren. Zeker digitaal is het een erg kleine moeite om spullen die je niet meer hebt gewoon uit je advertentie (lees voor het gemak maar website) weg te halen.

Ik heb zelf geen ervaring met Hareco, ze zullen echt hun best wel doen, maar het gaat hier om het principe!


Ze kunnen het toch ook gewoon allemaal leveren?
Als jij het wilt hebben kun je het gewoon bestellen en is er geen probleem.

Dus ik vind die principe wel erg kort door de bocht...
En zoals Wouter al zei het is een soort catalogus waarin je kunt zien wat ze ongv allemaal te koop hebben.

Hoevaak is iemand al niet eens een keer wat gaan halen bij een winkel en is net het type: dvd, tv of wat dan ook waar ze voor komen er niet en dat het besteld moest worden?
K. van den Herik

18-02-2010 07:22

kwam er al sinds zijn pa nog duiven verkocht, in die 30 jaar was juist de kracht en is dat nog steeds m.i. dat niet alles op voorraad is. Voorraad kost bakken geld en ruimte. En dan heb ik het niet over het laatste haakje. Moest ik een bepaalde molen, tent, of what ever hebben wist ik dat vandaag dan weet ik wat ik wil en hoef ik dat niet binnen een uur te hebben. Ik bel Harry en een paar dagen later kan ik het spul ophalen. Desnoods rijdt em naar Nijmegen.
Gebruikersavatar
Mees Barendrecht
Berichten: 62
Lid geworden op: 17-12-2009 19:47

18-02-2010 16:03

Erg fijne winkel, alle betere merken zijn verkrijgbaar en bijna altijd voor de laagste prijzen.
En inderdaad, als je dan ook nog eens gebruikt maakt van de klantenkaart betaal je nog minder.

Verder is Harry een man met verstand van (karper)zaken en neemt ook ruimschoots de tijd om alles duidelijk uit te leggen.
Zo was ik eens op zoek naar een nieuw systeempje van Korda en toen heeft hij alle benodigdheden er voor me bij gepakt en de beste montages laten zien.

Ook telefonisch word je altijd goed te woord gestaan.

Goedgekeurd dus! :D
What do you feel when you shoot a swimclaimer?
Recoil...
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

18-02-2010 18:56

2 weken geleden een bestelling gedaan voor 2 man 2300 euro

Zaterdag 27e ophalen,heeft ie zelf ook de tijd ervoor en zit er geen druk achter
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
K. van den Herik

19-02-2010 07:23

Kan Harry zondag met zijn schoonmoeder naar de wintersport... Doet ie graag
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

19-02-2010 12:31

Haha jah dat zal wel jah. Ach of daar of ergens anders gaat allemaal naar een feestje toe
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Arjan Brand1
Berichten: 57
Lid geworden op: 06-01-2007 23:48
Locatie: Ridderkerk

19-02-2010 16:34

dave staal schreef:heb zelf geen beste ervaring met hareco verleden week gemaild naar hareco met de vraag of ze een bep. product op voorraad was,kreeg mailtje terug dat het op voorraad was,dus afgelopen zaterdag erheen gereden (heen en terug 1u 20min)
kom daar hebben ze het niet opvoorraad ,kreeg ik een of ander wazig verhaal te horen . :evil: :evil:
ook een manier om klanten naar je zaak te lokken :-?
kom er nooit meer en ga er nooit iets bestellen .


Dat is best balen.

Ik zelf heb wel positieve berichten. Verleden jaar nog.
Ik had freezerbaits besteld van proline bij mijn eigen hengelsportzaak, maar ze waren in backorder geplaatst door proline ivm voorraadtekort.
Ik zou 1,5 week later naar frankrijk gaan en na een week was er nog niks geleverd. Toen heb ik Hareco gebeld en die had nog een paar zakken. Gelijk gevraagd of ie ze apart wou leggen en dat ik ze binnen 2 dagen kwam halen.
De service was perfect geregeld en ik kon met mijn boilies naar la france.

Ik heb in ieder geval niks negatief te melden. Ja misschien dat het net de kijkshop is met sommige artikelen, omdat het achter glas zit. Maar ja je moet wel tegenwoordig en als zijn derving teruggelopen is heeft het toch nut.