Ik dacht inderdaad ook dat het bij 'Maak kennis met' om boarders ging maar we hebben nu in no time het hele spro strategy team én het Martin SB team voor de kiezen gekregen. Verder prima maar ik vind het persoonlijk ook leuk om over de frequente boarders te lezen.
Zo kan ik me bijvoorbeeld Douwe Bijlsma herinneren die bij zijn 'afscheid' (inmiddels post hij wel weer af en toe) ineens een link naar zijn eigen website gaf waardoor je toch een heel ander beeld van hem kreeg. Zo zou ik bijvoorbeeld best eens willen weten waar Klaas vd Herik laaiend enthousiast van wordt in zijn eigen visserij, om maar eens een zijspoor te noemen
Ach ja, uiteindelijk gaat het om de knikkers hoe je het ook wendt of keert. Daarom vind ik bijvoorbeeld het laatste artikel van Bas Stevens in Karper een verademing. Die jongen zit ook in een commercieel team maar heeft tenminste nog genoeg eigenwaarde om een artikel te schrijven vol passie en beleving en zonder hinderlijke reclame. Zo kan het gelukkig ook.
Groeten Christian