Hond


Gebruikersavatar
taco van vuuren
Berichten: 123
Lid geworden op: 31-03-2002 01:00
Locatie: Velsen

29-09-2009 20:10

Hey,

Bij mij is het laatst voorgekomen dat de hond wel degelijk het verschil uit maakte tussen wel of niet vangen.....

Tijdens een nachtsessie at mijn hond een boilie inclusief haak en draad op van mijn vismaat op.
Gevolg....dus geen vis... en 800,- euro lichter bij de dierenspoedkliniek en wacht nog op een boete van een snelheidsovertreding. Maar de hond maakt het goed....

groetjes Taco
Je bent nooit te oud om te leren !!
Gebruikersavatar
Christian Hummelink
Berichten: 1857
Lid geworden op: 02-10-2005 22:56
Locatie: Zwolle

01-10-2009 15:24

@ JPT, ben je serieus of is dit een vervolg op de geslaagde 1 april grap uit de karperwereld van een paar jaar geleden? Toen zagen we in een artikel Roelof Schut en Alijn Danau nét iets te serieus met die handschoentjes op de foto staan. Naar eigen zeggen hadden ze een vergelijkingstest gedaan en waren de resultaten mét handschoenen een factor 8 beter. Vervolgens werd de redactie overspoeld met mails waar die handschoenen dan verkrijgbaar waren 8) :lol: :lol:
Penvissen, omdat een wegzakker een mooie opsteker kan zijn!
http://www.karperbeheer.nl, word lid van de BVK!
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

01-10-2009 17:29

Er is een heel klein probleem met die desinfecterende zeep ..... die zijn veelal gebasseerd op Alcohol. Alcohol zorgt ervoor dat de beschermende vetlaag op je handen verdwijnt waardoor de rattepis watertjes een nog veel betere kans van slagen hebben om jou mee te laten doen aan de survival of the fittest contest.

Diezelfde ontsmettende gel die voor de tacogriep gebruikt wordt is ook een extra kans op besmetting.
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Gebruikersavatar
taco van vuuren
Berichten: 123
Lid geworden op: 31-03-2002 01:00
Locatie: Velsen

01-10-2009 18:11

Hey Marc.

Beetje jammer.... TACO-griep.

groetjes Taco
Je bent nooit te oud om te leren !!
Frank van Hoorn
Berichten: 16
Lid geworden op: 20-10-2009 00:01
Locatie: den bosch

20-10-2009 20:29

Weet wel dat karpers echt een pleureshekel hebben aan zeep(lucht/geur)
Ik kan aan de waterkant nog wel eens maatjes van me pesten en die besloten me dus ook terug te pakken.
ik zat met cremekleurige boilies te vissen en zij hadden er dus 2 stukken zeep tussen gegooid met t zelfde formaat :S
Zij: volle bak vangen
Ik: ganz nichts
ik kon er naderhand ook wel om lachen, wie de bal kaatst he...