Review Hengelsportwinkels/Webshops


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Fran Rekers
Berichten: 70
Lid geworden op: 28-09-2009 16:06

12-10-2009 02:01

Ik vroeg me af als het een goed idee is om reviews van hengelsportwinkels/webshops te geven.
dus bij deze wat zijn jullie reviews van jullie favoriete en minder favoriete hengelsportwinkels/webshops ?

en daar mee bedoel ik

Ervaring
Service
Prijs
Gebruikersavatar
Dion van der Does
Berichten: 574
Lid geworden op: 28-09-2009 14:37

12-10-2009 02:06

Goed idee!

Nipro Hengelsport in 'T Rijpje

Mooi grote winkel waar ze alles wel hebben! Heb het zelf nog nooit meegemaakt dat iets niet op voorraad was.
Personeel doet goed zijn werk en legt alles netjes uit.
Locatie vind ik alleen minder, omdat het zo afgelegen in het boerenland ligt.
Qua cijfer geef ik nipro een 9.

Sanders Hengelsport in Heerhugowaard

Redelijke zaak qua grote en goede locatie.
Personeel vind ik niet bijzonder daar, lijkt soms wel of ze je zo snel mogelijk weg willen hebben.
Ook vind ik Sanders een dure winkel, vooral met het kleine materiaal zoals haken etc.
Ik geef Sanders een 7, komt omdat ik mijn rodpod er voor een mooie prijs mee heb kunnen nemen..
Tight Lines !
patrick eversen
Berichten: 14
Lid geworden op: 19-03-2006 08:22
Locatie: amsterdam

12-10-2009 06:29

dus omdat je een rodpod koopt en ze er een mooie prijs van maken geef je een 7.
ik kom nu al een tijdje bij Sanders Heerhugowaard en ik moet zeggen dat ik maar weinig hengelsport zaken ben tegen gekomen waar de service zo goed is als bij Sanders.
tevens het personeel wat er loopt weet teminste wel waar ze over praten omdat ze zelf al jaren in de praktijk meedraaien.
en dat ze je snel weg willen hebben klopt al helemaal niks van misschien ligt dit aan je eigen

groetjes

patrick
Gebruikersavatar
Rick Boerboom
Berichten: 3459
Lid geworden op: 11-07-2002 02:00
Locatie: Doetinchem

12-10-2009 08:46

Ik denk dat het een prima idee is, maar dan moet je voorkomen dat er een discussie ontstaat in het topic zoals nu al dreigt te gebeuren. Je moet het dan beperken tot goed onderbouwde reviews, zonder geneuzel tussendoor.

Iedereen heeft zijn eigen ervaring. De lezer van reviews kan vergelijken en zelf zijn conclusie trekken. Dat is mijn idee erover.
Jan Willem Hilverts
Berichten: 1180
Lid geworden op: 10-09-2008 15:27
Contacteer:

12-10-2009 11:40

Denk aan de reviews van hengels, molens, tenten etc. bij materiaal. Als t zo wordt, kan het zeker interessant zijn voor lezers
--- Toedeledokie ---

Jan Willem

http://www.jw-hilverts.nl
Gebruikersavatar
Dion van der Does
Berichten: 574
Lid geworden op: 28-09-2009 14:37

12-10-2009 14:44

Patrick ik vind Sanders gewoon een mindere winkel.
Je hoeft me niet meteen te gaan afzeiken en kritiek te geven want ik geef alleen maar mijn mening.

Bij Sanders werkt overigens ook een jongen van een jaar of 15/16 en het lijkt me sterk dat die al jaren in de branche zit.
Tight Lines !
Gebruikersavatar
wes daan2
Berichten: 238
Lid geworden op: 01-10-2009 17:06
Locatie: Loosduinen

12-10-2009 16:17

henk koster

zeker het laatste 1,5 jaar zeer gegroeid
vanaf het begin al een hele goede winkel(dit ivm denk ik de goedkope prijzen toen der tijd bijv, toen de fox rx bleu set voor 549 terwijl die anders vanaf 650 was)
aardige mensen, geven je overal advies in maakt niet uit jong oud onervaren etc
super service, zelf mee gemaakt 2x met een kapotte tent, 2x gelijk een nieuwe

over de webshop kan ik niet oordelen heb nog nooit iets besteld via de shop

geef koster een 9,5
http://www.jercin-baits.nl

YOU, need THE balls to catch !!

http://www.rtvhengelsport.nl/
For all YOU'RE supplies
Gebruikersavatar
Fran Rekers
Berichten: 70
Lid geworden op: 28-09-2009 16:06

12-10-2009 17:39

Henk Koster [Webshop]

Webshop winkel met altijd concurrerende prijzen. En vaak goede acties en aanbiedingen
Levering Binnen 3 dagen dus supersnel. Service alleen ervaring mee gehad via de telefoon maar
er werd meteen opgenomen. En goed dingen uitgelegd.

Algemeen cijfer een 9

Raven [Webshop]
Een van de meest complete webshops die er is.
Goede website en goed overzicht. Prijzen zijn soms een beetje aan de hoge kant.
Maar er zijn wel vaak leuke aanbiedingen. Service zit wel goed. Maar leveringen heb ik persoonlijk slechte ervaringen mee.
Vaak niet op voorraad. of pas verzenden na 3 weken ( kan zijn dat ik net pech heb ).

Algemeen cijfer een 7

Gerrit Sijm [Winkel in Alkmaar]

Ik wil niet kritiserend overkomen. Maar deze winkel is een schande voor de hengelsport.
Spullen naast je voor je achter je en boven je. Gangpad van niet eens een halve meter breed.
Alleen maar oud spul. Hengels in een klosje achter in de winkel.
prijzen zijn wel ong. normaal. Volgens mij werkt er maar één vrouw daar.
Ze kijkt altijd een beetje boos en ze komt niet over als ze verstand van zaken heb.

Algemeen cijfer 2
Gebruikersavatar
Fran Rekers
Berichten: 70
Lid geworden op: 28-09-2009 16:06

12-10-2009 17:42

Rick Boerboom schreef:Ik denk dat het een prima idee is, maar dan moet je voorkomen dat er een discussie ontstaat in het topic zoals nu al dreigt te gebeuren. Je moet het dan beperken tot goed onderbouwde reviews, zonder geneuzel tussendoor.

Iedereen heeft zijn eigen ervaring. De lezer van reviews kan vergelijken en zelf zijn conclusie trekken. Dat is mijn idee erover.


Ik ben het daar wel mee eens. Iedereen heeft zijn eigen persoonlijke ervaring en als we dat me ze allen gewoon respecteren zonder iemand aan te vallen.
Je kan natuurlijk wel altijd vertellen wat je eigen ervaring is bij die winkel maar om meteen te gaan kankeren is niet de bedoeling.
En dan kan dit een goed topic worden waar de mensen iets aan kan hebben
Gebruikersavatar
Dion van der Does
Berichten: 574
Lid geworden op: 28-09-2009 14:37

12-10-2009 17:46

Even over Gerrit Sijm:
Toen ik nog viste op witvis met de vaste stok heb ik daar een keer een bakje maden gehaald.
Ik moest het zelf pakken want mevrouw kon er niet bij, daar heb ik geen problemen mee.
Toen ik het bakje pakte, donderde er zo'n 20 bakjes naar beneden!

Dat geeft al aan hoe de zaak is ingericht, de spullen hangen inderdaad boven je en naast je.
Je kan werkelijk je kont niet keren in de zaak..
Dat het niet zo'n grote winkel is geen probleem, maar stamp de winkel dan niet zo EXTREEM vol..
Tight Lines !
Gebruikersavatar
nick velten
Berichten: 302
Lid geworden op: 19-09-2009 10:09
Locatie: twente

12-10-2009 17:46

3 weken is nog vroeg bij raven, dus je had geen pech..:)
Gebruikersavatar
Fran Rekers
Berichten: 70
Lid geworden op: 28-09-2009 16:06

12-10-2009 17:48

Moderator schreef:quote in quote verwijderd


Ja zoiets dacht ik al want is niet de eerste keer dat ik daar bestel en dat het pas later aankom.
maar het had natuurlijk ook toeval kunnen zijn
Gebruikersavatar
Dion van der Does
Berichten: 574
Lid geworden op: 28-09-2009 14:37

12-10-2009 17:49

Bij Raven heb ik geen ervaringen met het verzenden, want ik heb daar een keer de Improve Freerunner set gekocht (grootste fout van mijn visleven)
Maar toen had ik de set opgehaald maar was hij niet voorraad.
De werknemer was zo vriendelijk om alle spullen los uit de winkel te pakken zodat het toch een complete orginele Improve Freerunner set werd.
Dat vind ik opzich wel goede service!

ps: Mooie vissen zwemmen er trouwens in de zaak (Almere)
Tight Lines !
Plaats reactie