P.S.
X2 is van flemix/Raven
Gr,
Daan
daan weeber schreef:Allemaal teringzooi!!!!! Ik vind het nog net genoeg moeite om op dit onderwerp te reageren.![]()
![]()
![]()
![]()
P.S.
X2 is van flemix/Raven
Gr,
Daan
Ensar Ozcelik schreef:Bij mij is 3x een x2 stretcher gebroken.. Had er genoeg van. nu lekker een brede jrceetje
mag ik vragen wat het verschil is tussen stoppers van x2 of fox, wartels van x2 of fox.
[b]
Mensen die er tevreden over zijn, voor jullie een vraag. Gebruiken jullie de spullen wel? Zo ja, voor het vissen of voor de openhaard?[/b]
Met alle respect, ik heb zoveel van die klerezooi gekocht dan zou je toch zeggen dat er nog iets heel van is, maar niks is minder waar alles kapot.
Jaapie brug schreef:[b]
Mensen die er tevreden over zijn, voor jullie een vraag. Gebruiken jullie de spullen wel? Zo ja, voor het vissen of voor de openhaard?[/b]
Met alle respect, ik heb zoveel van die klerezooi gekocht dan zou je toch zeggen dat er nog iets heel van is, maar niks is minder waar alles kapot.
Idd jonge egt een tering zooi ik raad het iedereen nogmaals af
en zeker ga ik wel goed om met me spullen. die plu die ik had bij een beetje wind schoot er al een spaak los aan de binnekant.. storm palen staan ook zo krom.. die hengels zelfde verhaal 3 keer vissen lag er al 1 door de midden.. dat is geen kwestie van goed verzorgen dat is gewoon kut kwaliteit.. en zo te hooren hebben er veel meer mensen last van... x2 = goed voor de openhaard.