Controle: wie was vorige week vrijdagavond/nacht de pineut ?


Plaats reactie
Gebruikersavatar
sebastiaan de Roode
Berichten: 317
Lid geworden op: 09-12-2003 01:00
Locatie: Zwolle

01-10-2007 23:11

Thanx & Respect to Mr Stevens en Aart.......mannen die ook de andere kant van de medaille door beginnen te krijgen van waar het hier nu eigenlijk om draait. TOP.

Tuurlijk is geweld geen oplossing.............maar ik ben er heilig van overtuigd dat deze meneer in kwestie (die ik overigens express niet bij naam noem!) ooit de verkeerde tegenkomt. Ik vis hier sowieso al niet meer in deze regio, mede door dit gezeur. Ik kan gewoon mn ding niet doen in deze regio......met als klap op de vuurpijl dus elke week die zelfde kutkop waarvan integriteit ver te zoeken is weer voor je tent. staat te zeuren. NOgmaals een waarschuwing aan de Hengelsport Zwolle.
Lijkt mij als vereniging juist de uitdaging om zoveel mogelijk leden te willen behouden en als een professionele organisatie te opereren! Daar horen ook professionele mensen bij, die op een professionele manier toezien op handhaving. Die gedragscode voor controleurs zou er dan ook echt moeten komen!
Gebruikersavatar
sebastiaan de Roode
Berichten: 317
Lid geworden op: 09-12-2003 01:00
Locatie: Zwolle

01-10-2007 23:35

Kees Ouwehand schreef:Waar weeg je dat dan aan af Barry? Of iemand geloofwaardige zinnen kan maken? :D

Met die Boa van de Amsterdamse eigenlijk ook nooit problemen gehad. In bepaalde perioden stond hij inderdaad altijd voor de tent om papieren te vragen. Maar die gaf ik hem dan ook direct. Kon wel wat vriendelijker, maar ja het is tenslotte geen vriend van me. Slechts iemand die zijn werk uitvoert en weer snel verdwijnt na alles in orde bevonden te hebben. Houd ik het er maar op dat hij een slecht geheugen heeft. :wink:

Groet, Kees


Goed van je dat jij je niet stoort aan zo'n debiel. Hier iig wel zat mensen.
Ook tof dat je je zo lekker naief kunt opstellen en andermans beweringen altijd in twijfel trekt..........respect man!
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

01-10-2007 23:43

Aart Lokhorst schreef:Ik ga hierover verder inlichtingen verzamelen maar verder niets hierover melden op dit board daar dit niet de aangewezen weg hiervoor is.


Ja, je zou zo naïef zijn als ik. Dan vergis je je toch wel heel erg in mij. Hoor en wederhoor heeft niks met naïef te maken.

Dit is gewoon niet de plaats!

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

02-10-2007 02:19

Alles voor zoete koek slikken wat er beweerd wordt, da's pas naief!

Groet,

De andere Kees
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
peter andrae

02-10-2007 07:44

Barry deze persoon maakt nog steeds zijn rondje,s langs de Amsterdamse wateren.

Ik kan je vertellen dat hij nog meevalt vergeleken met andere boa,s.



In ons stadsdeel vis ik al 30 jaar en heb nog nooit controle gehad ook niet van deze man uberhaupt vind hier al geen controle plaats ook niet door de politie in samenwerking met een controleur.

Aan de plas heb ik hem al verschillende keren aan de tent gehad op een ander water ook, plus dat daar ook door de politie regelmatig werd gekeken of je papieren in orde waren vind het niet zo erg mijn papieren zijn in orde dus laat maar komen.
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

02-10-2007 08:25

sebastiaan de Roode schreef:
Aart Lokhorst schreef:Sebastiaan, ik denk dat het nog wel mee zal vallen (m.b.t. hem ergens in het riet vinden), hij controleert immers al behoorlijk wat jaren en hij is nog niet één keer in het water gelazerd...


Omdat ik hem afgelopen tijd niet ben tegengekomen.

Mocht dat wel gebeuren (al is de kans heel klein) dan mag je hem komen bewonderen, want hangt ie aan de witte brug van de wijde aa, de schijnheilige lambal ;)

Dus allemaal niet gaan huilen als enhausiasme verdwijnt, en er minder inkomsten binnenkomen, doordat er minder vergunningen worden gekocht doordat zo'n corrupte klootviool er een sport van maakt karpervissend zwolle het leven zuur te maken.
Het is eigenlijk hetzelfde als Aart Lokhorst, die man die die boekjes schrijft over nachtvissen in Frankrijk en alle wetten en regels kent hier op het board, maar die aan het nachtvissen is op een plek waar dat niet is toegestaaan, maar wel een ander alles feilloos weet te vertellen. Er bestaat ook nog zoiets als integriteit.


Dit gaat niet over het handhaven van regels Aart........Waarom steek je nu ineens je kop in het zand? Jij loopt lang genoeg mee om te weten dat deze man simpelweg geen voorbeeldfunctie kan bekleden vanwege z'n verleden. Met name bovenstaande punten 1, 2, 4, en 6 zijn geconstateerd bij deze controleur.


Vreemd, eerst Aart aanvallen door o.a. zijn integriteit te discussie te stellen. En vervolgens hem de wang kussen. De reactie van hem om tot mogelijke oplossingen van het probleem te komen sluit naadloos aan op die van mij.

Mij hoef je met dat gedraai echt niet te kussen.

Je reactie over mijn controle capaciteiten is wel een erg vreemde. Zomaar iets aannemen en neer kalken is wel een erg vreemd standpunt. Hoop niet dat de controleur/ Boa die je al dan niet terecht aanklaagt door je in dat zelfde schuitje is gestopt.

Peter
Gebruikersavatar
sebastiaan de Roode
Berichten: 317
Lid geworden op: 09-12-2003 01:00
Locatie: Zwolle

02-10-2007 09:48

Dus allemaal niet gaan huilen als enhausiasme verdwijnt, en er minder inkomsten binnenkomen, doordat er minder vergunningen worden gekocht doordat zo'n corrupte klootviool er een sport van maakt karpervissend zwolle het leven zuur te maken.
Het is eigenlijk hetzelfde als Aart Lokhorst, die man die die boekjes schrijft over nachtvissen in Frankrijk en alle wetten en regels kent hier op het board, maar die aan het nachtvissen is op een plek waar dat niet is toegestaaan, maar wel een ander alles feilloos weet te vertellen. Er bestaat ook nog zoiets als integriteit.



Je hebt wat moeite met begrijpend lezen of had ik het nu wat anders moetren formuleren?

Wat ik daar boven stel is slechts een voorbeeld om duidelijk te maken waar deze discussie over gaat. Wie heeft het hier over dat Aart niet integer is? Ik maak hier denk ik voor de meesten enorm duidelijk dat je als Rob oudekerk geen hoertje kunt pakken in je prive-leven, simpelweg omdat je een voorbeeldfunctie hebt. Snap je me nu?
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

02-10-2007 11:20

Sebastiaan,

Zelfs als je Rob Oudkerk als voorbeeld erbij wilt halen is het aan te raden je eens wat meer in de achtergronden van die zaak te verdiepen. Als je de feiten kent slaat je vergelijk namelijk als een tang op een varken.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
sebastiaan de Roode
Berichten: 317
Lid geworden op: 09-12-2003 01:00
Locatie: Zwolle

02-10-2007 11:30

Kees Ouwehand schreef:Sebastiaan,

Zelfs als je Rob Oudkerk als voorbeeld erbij wilt halen is het aan te raden je eens wat meer in de achtergronden van die zaak te verdiepen. Als je de feiten kent slaat je vergelijk namelijk als een tang op een varken.

Groet, Kees




Wat interesseert mij die zaak inhoudelijk?
Voor de 8e keer speciaal voor jouw dan:


Mensen met een voorbeeldfunctie binnen een professionele organisatie moeten zelf ook een dergelijk levenswijze op na houden zodat hun integriteit en geloofwaardigheid niet in het geding kan komen.


Dat is namelijk overal in deze commerciele wereld behalve bij ambtenaren, vooral "BOA's"!

Wel een goeie ontwikkeling trouwens dat ze er voor bv het leger ook 1 aan het maken zijn. Al ken ik natuurlijk zat jongens die zwaar aan de drugs zitten, doordeweeks in hun barak fulltime computerspelletjes spelen, soms tankje rijden, lekker schieten, elke dag vers eten voor een knaak, hun rijbewijs kunnen halen dus min of meer opgevoed worden..... En dat ook nog voor een dik loon whahahhaha super man! Maar dat ff terzijde...........;)
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

02-10-2007 13:14

Nee, jou interesseert alleen de BOA van Zwolle. En dat is een aangelegenheid voor zijn werkgever. Daar kun je jouw klachten ook kwijt.

Rob Oudkerk is overigens zelf afgetreden. Dat er druk zal zijn uitgeoefend kun je raden.

In zijn algemeenheid is daar geen helder antwoord op te geven. In beginsel heeft iedereen recht op een privéleven. Zolang het werk voldoet aan de gestelde eisen van een werkgever heeft deze geen grond om iemand te ontslaan. Dat beginsel geldt ook in de commercie trouwens. Privé en werk zijn gescheiden.

Bij die soldaten gaat het over gedrag dat in verband kan worden gebracht met de functie, bijvoorbeeld dronkenschap na het werk bij detachering in het buitenland. Dat is nog een interessante discussie.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
sebastiaan de Roode
Berichten: 317
Lid geworden op: 09-12-2003 01:00
Locatie: Zwolle

02-10-2007 14:06

Kees Ouwehand schreef:Nee, jou interesseert alleen de BOA van Zwolle. En dat is een aangelegenheid voor zijn werkgever. Daar kun je jouw klachten ook kwijt.

Rob Oudkerk is overigens zelf afgetreden. Dat er druk zal zijn uitgeoefend kun je raden.

In zijn algemeenheid is daar geen helder antwoord op te geven. In beginsel heeft iedereen recht op een privéleven. Zolang het werk voldoet aan de gestelde eisen van een werkgever heeft deze geen grond om iemand te ontslaan. Dat beginsel geldt ook in de commercie trouwens. Privé en werk zijn gescheiden.
Bij die soldaten gaat het over gedrag dat in verband kan worden gebracht met de functie, bijvoorbeeld dronkenschap na het werk bij detachering in het buitenland. Dat is nog een interessante discussie.

Groet, Kees


9e x dan: niet bij voorbeeldfuncties binnen professionele organisaties dus

Ik hoef je denk ik niet te vertellen wie of wat daar onder valt. Wij allemaal zijn tenslotte werkgever van "de ambtenarij" :)
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

02-10-2007 14:25

Voorbeeldfuncties binnen professionele organisaties. Inderdaad, zoals?

Ik wil het wel voor je invullen hoor, maar ben toch wel nieuwschierig waar je aan denkt. In mijn optiek niemand met een functie en salaris enigzins vergelijkbaar met die van een BOA. Werkgever van een ambtenaar is feitelijk ook onjuist. Als belastingebetaler ben je nog geen werkgever.

Ik weet trouwens wat een code of conduct is hoor, maar deze gaat over de professionele situatie. Ik stop ermee. Je verwijt mij naief te zijn terwijl feitelijk mijn integriteit naar individuen jou in de weg zit. Krijg het zelf eerst maar eens goed op een rijtje.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
pj otte
Berichten: 3417
Lid geworden op: 16-09-2006 11:42

02-10-2007 15:16

Kees,

Jij naief, laat me niet lachen. Ken je als een persoon die met beide benen stevig op de grond staat.

Groet,
Peter
Gebruikersavatar
sebastiaan de Roode
Berichten: 317
Lid geworden op: 09-12-2003 01:00
Locatie: Zwolle

02-10-2007 15:30

Kees Ouwehand schreef:Voorbeeldfuncties binnen professionele organisaties. Inderdaad, zoals?

Ik wil het wel voor je invullen hoor, maar ben toch wel nieuwschierig waar je aan denkt. In mijn optiek niemand met een functie en salaris enigzins vergelijkbaar met die van een BOA. Werkgever van een ambtenaar is feitelijk ook onjuist. Als belastingebetaler ben je nog geen werkgever.

Ik weet trouwens wat een code of conduct is hoor, maar deze gaat over de professionele situatie. Ik stop ermee. Je verwijt mij naief te zijn terwijl feitelijk mijn integriteit naar individuen jou in de weg zit. Krijg het zelf eerst maar eens goed op een rijtje.

Groet, Kees


Mensen die ergens voor staan. Jij ook, als moderator heb je ook een voorbeeldfunctie op dit board, al zal het "niet karpervissend nederland" geen ruk uitmaken wat je naast dit board uitvreet omdat je met alle respect "slechts kees ouwehand" bent. Uiteraard hebben we het dan met alle respect ook niet over de bakker op de hoek, maar doel ik eerder op een hoger niveau. Mensen met aanzien en een grote invloed op de samenleving zoals deze heden ten dage is.

Ik doel meer op BOA's etc, politiek leiders, coaches in topsport etc etc. Mensen met een voorbeeldfunctie en (evt.) aanzien. Mensen die meer vertegenwoordigen dan "slechts een bedrijf". Boegbeelden met een duidelijke visie en mening die staan voor hun missie.

Ga nu niet zeggen dat iedereen wel zoiets heeft, denk dat je me onderhand wel begrijpt ;)

Je hebt gelijk dat je zegt dat ik met de postst mn doel niet bereik, dat klopt idd. Ik wilde alleen wel duidelijk maken dat ook controleurs fout kunnen zijn, en bla bla bla bla


;) ciao
Gebruikersavatar
sebastiaan de Roode
Berichten: 317
Lid geworden op: 09-12-2003 01:00
Locatie: Zwolle

02-10-2007 15:37

sebastiaan de Roode schreef:
Kees Ouwehand schreef:Waar weeg je dat dan aan af Barry? Of iemand geloofwaardige zinnen kan maken? :D

Met die Boa van de Amsterdamse eigenlijk ook nooit problemen gehad. In bepaalde perioden stond hij inderdaad altijd voor de tent om papieren te vragen. Maar die gaf ik hem dan ook direct. Kon wel wat vriendelijker, maar ja het is tenslotte geen vriend van me. Slechts iemand die zijn werk uitvoert en weer snel verdwijnt na alles in orde bevonden te hebben. Houd ik het er maar op dat hij een slecht geheugen heeft. :wink:

Groet, Kees


Goed van je dat jij je niet stoort aan zo'n debiel. Hier iig wel zat mensen.
Ook tof dat je je zo lekker naief kunt opstellen en andermans beweringen altijd in twijfel trekt..........respect man!


Ook tegen jouw (alias "klant" van de hengelsport) dien je vriendelijk te zijn als controleur IMO, niet alleen jouw vrienden horen vriendelijk te zijn beste Kees. That's the point hierzo.

Je "houdt het er maar op dat hij een slecht geheugen heeft" druipt je synisme vanaf. Vooral die smiley er achter geeft aan dat je zoiets hebt van "leven, en laten leven".
Mij hoor je niet zeggen dat je een naieve gast bent want ik ken je verder niet. WEL dat je je zo naief kunt opstellen, da's zijn ook 2 verschillende dingen ;)

Toegeven is ook een kunst, al doe je dat later dan weer wel door te zeggen dat controleurs idd fout kunnen zijn ;)

peace
Laatst gewijzigd door sebastiaan de Roode op 02-10-2007 15:57, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
sebastiaan de Roode
Berichten: 317
Lid geworden op: 09-12-2003 01:00
Locatie: Zwolle

02-10-2007 15:42

pj otte schreef:Kees,

Jij naief, laat me niet lachen. Ken je als een persoon die met beide benen stevig op de grond staat.

Groet,
Peter



:-? ??????????????????????????????????????? :o

@Otte
Ken je dat nummer van het goede doel?

"Als kind had ik een vriend waarmee ik alles dee
Als hij begon te vechten dan vocht ik met hem mee"

Zeg dat soort dingen dan per pb, sms, of schrijf hem een liefdesbrief.
Jouw retenkruiperij voegt nix toe aan de discussie hier die jij als enigste "gepeste controleur" kennelijk nog steeds niet begrijpt?
Dus wat Kees ook dadelijk zou moeten gaan zeggen,als hij als onafhankelijk moderator 1 lijn zou trekken:

"Doe dat maar per PB beste Otte" :P
Laatst gewijzigd door sebastiaan de Roode op 02-10-2007 16:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Ensar Ozcelik
Berichten: 404
Lid geworden op: 07-05-2007 22:44
Locatie: Arnhem

02-10-2007 15:59

Hoe erg offtoppic kun je gaan...
Let righteousness cover the earth. Like the water cover the sea & lakes.
Sander Benjamins
Berichten: 484
Lid geworden op: 14-08-2007 14:53
Locatie: Assen

02-10-2007 16:13

Waar gaat dit over?.
Koop gewoon een boot, als je je zo ergert aan controleurs! Ik zie ze nooit :)
Jan Peter Teerling

02-10-2007 16:20

Mss is het idd. niet de beste manier om hier het gedrag van de desbetreffende BOA aan de kaak te stellen,maar is wel degelijk een mogenlijkheid,dat door deze discussie het balletje gaat rollen,en deze BOA eens (voorop gesteld dat hij fout gedrag vertoont) onder de loep genomen wordt.

Ken hier ook een zéér fanatieke (inmiddels ex!) BOA/controleur vd vereninging,die zelf regelmatig met te veel hengels in het riet verstopt zat.

Is nu een "aanwinst" vd plaatselijke Politie geworden..

Ben het met Sebastiaan eens,dat dit soort mensen,die een voorbeeld functie hebben,dergelijke streken niet kunnen maken.Je zult je geloofwaardigheid verliezen,en door te meten met twee maten,zullen anderen ook lak aan de regels krijgen.
Gebruikersavatar
sebastiaan de Roode
Berichten: 317
Lid geworden op: 09-12-2003 01:00
Locatie: Zwolle

02-10-2007 16:29

Jan Peter Teerling schreef:Mss is het idd. niet de beste manier om hier het gedrag van de desbetreffende BOA aan de kaak te stellen,maar is wel degelijk een mogenlijkheid,dat door deze discussie het balletje gaat rollen,en deze BOA eens (voorop gesteld dat hij fout gedrag vertoont) onder de loep genomen wordt.

Ken hier ook een zéér fanatieke (inmiddels ex!) BOA/controleur vd vereninging,die zelf regelmatig met te veel hengels in het riet verstopt zat.

Is nu een "aanwinst" vd plaatselijke Politie geworden..

Ben het met Sebastiaan eens,dat dit soort mensen,die een voorbeeld functie hebben,dergelijke streken niet kunnen maken.Je zult je geloofwaardigheid verliezen,en door te meten met twee maten,zullen anderen ook lak aan de regels krijgen.


Weer 1 die het snapt, in 1 x ook nog!

8)
Gebruikersavatar
Wil Jeurninck
Berichten: 2261
Lid geworden op: 25-07-2002 02:00
Locatie: Baexem
Contacteer:

02-10-2007 18:57

En toch spookt er ergens een zinnetje door mijn hoofd, hoe ging het ook alweer :roll: ??????????

Oja, ik weet het weer :lol:

De beste Boswachters waren ooit zelf stroper.

Maar nu serieus, een voorbeeld functie????
Man die heeft iedereen, daar hoef je niet eens BOA voor te zijn, mens zijn is al voldoende.


Voor de verdere rest, dit gaat natuurlijk weer nergens over.
Gebruikersavatar
sebastiaan de Roode
Berichten: 317
Lid geworden op: 09-12-2003 01:00
Locatie: Zwolle

02-10-2007 19:04

Wil Jeurninck schreef:En toch spookt er ergens een zinnetje door mijn hoofd, hoe ging het ook alweer :roll: ??????????

Oja, ik weet het weer :lol:

De beste Boswachters waren ooit zelf stroper.

Maar nu serieus, een voorbeeld functie????
Man die heeft iedereen, daar hoef je niet eens BOA voor te zijn, mens zijn is al voldoende.


Voor de verdere rest, dit gaat natuurlijk weer nergens over.


Dat zeg ik toch net exact hetzelfde??
Toch knap dat "het weer nergens over gaat" en je toch meer dan 2000 postst op je naam hebt staan waaronder 1 in dit topic ;)
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

02-10-2007 21:32

Aart Lokhorst schreef:De vraag was vrijdagavond/nacht in de Provincie Flevoland...
:roll: :oops: :o
Groet'n Henk..

still growing Old.
Ruben vd Worp
Berichten: 1979
Lid geworden op: 30-07-2006 19:08
Contacteer:

02-10-2007 21:48

Wat moet jij in flevoland henk? :o :lol:
Gebruikersavatar
sebastiaan de Roode
Berichten: 317
Lid geworden op: 09-12-2003 01:00
Locatie: Zwolle

02-10-2007 23:26

Henk ter Maat schreef:
Aart Lokhorst schreef:De vraag was vrijdagavond/nacht in de Provincie Flevoland...
:roll: :oops: :o


Henk ter Maat..............die naam heb ik afgelopen week gehoord.
Die heeft geluk gehad in Frankrijk he? :D