nieuws "Beetverklikker van Solar" nieuws


Marco Tetteroo

17-08-2004 01:00

Heb nog geduld jongens we hadden wat problemen met de software en nog andere kleine dingen. Martin Locke steekt zijn nek uit voor iets totaal nieuws ook al is het een beetverklikker maar hij wilt dat het in de puntjes nauwkeurig werkt en geen beetverklikker die maar half waterdicht is of half werkt zoals vele beetverklikkers die nu op de markt zijn. Ik ga woensdag naar engeland om de eerste set in te halen dus als je interesse hebt bel dan je lokale winkelier op en vraag of je een demo kan krijgen ik kom dan wel die kant op om een demo te geven...............
dus heb nogmaals geduld....het komt allemaal goed......... we staan voor kwaliteit en dat willen we graag houden ook al gaan er een paar weken over heen voor de beloofde datum.......

groetjes,

Marco
gerrit koop

17-08-2004 08:18

ok
Laatst gewijzigd door gerrit koop op 26-08-2004 11:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Marco Tetteroo

17-08-2004 09:34

Hoi Gerrit, natuurlijk ken je hem nog op 5 meter horen...maar is het niet beter dat je hem op 5 meter nog ken voelen ook met de draadloze sounderbox met trilfuntie :wink: :wink: :wink: dan hoeft heel de vijver niet te horen dat je beet hebt..dat is nog beter :D :D :D

groetjes,

Marco
Gebruikersavatar
Rob de Boer
Berichten: 524
Lid geworden op: 21-04-2003 02:00
Locatie: Noord Holland

17-08-2004 11:31

En nu nog een prijs die je niet verwacht. Ik ben er bang voor.

(oftopic) Wij hebben een wakertje van een niet te noemen merk gekocht voor €9.95 en die een heel seizoen gebruikt in weer en wind en vooral erg veel regen. Tegen de verwachting in werkt hij nog steeds!!

Het zou leuk zijn als de prijs wat "normaler"zou zijn. Ik ben namelijk op zoek naar een vers setje. :wink:
Gebruikersavatar
Remon v Wanrooij
Berichten: 376
Lid geworden op: 23-06-2004 15:04

17-08-2004 11:50

rob

De prijzen staan in Karper nr. 25

De v10 serries komen zijn tussen de 200 en 230 euros als ik me niet vergis.

V6 95 euro ongeveer
V8 125 euro


P.S. Dit staat me zo bij.


Mvg
Door JOUW drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren!
http://z2h-productions.blogspot.nl/
Gebruikersavatar
Bjorn vander Linden
Berichten: 125
Lid geworden op: 27-03-2006 23:44
Locatie: Mechelen (nl)

19-06-2007 00:50

Bijna 3 jaar later maarja. Zijn deze beetverklikkers nog op de markt? K heb ze nooit ergens gezien en kan er ook op het net niets van vinden.
Zijn de V6 en de V8 ook draadloos enwat zijn de verschilen van de 3 types.
Mvrgr Bjorn
K. van den Herik

19-06-2007 07:54

ken nog een winnaar met zonder die dingen.
Gebruikersavatar
joris Leferink
Berichten: 837
Lid geworden op: 15-12-2002 01:00
Locatie: Haaksbergen

19-06-2007 09:42

Bjorn vander Linden schreef:Bijna 3 jaar later maarja. Zijn deze beetverklikkers nog op de markt? K heb ze nooit ergens gezien en kan er ook op het net niets van vinden.
Zijn de V6 en de V8 ook draadloos enwat zijn de verschilen van de 3 types.
Mvrgr Bjorn


staan nog wel een paar zetjes op marktplaats.

Groeten Joris
Gebruikersavatar
Mark Zelle
Berichten: 943
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Vorden
Contacteer:

19-06-2007 09:45

Bjorn,

bij de Hengelsportreus in Drempt liggen ze. ze zijn zelfs in de aanbieding!

groeten
Gebruikersavatar
pim starreveld
Berichten: 897
Lid geworden op: 22-09-2005 10:00
Locatie: zaandam

19-06-2007 21:49

zijn ze uit de handel gehaald ofzo?? zo ja, waarom??
Harald Bremmer

19-06-2007 22:58

pim starreveld schreef:zijn ze uit de handel gehaald ofzo?? zo ja, waarom??


kijk is hoe ongelooflijk bagger die dingen eruit zien. Het is net een mobile telefoon. Frontjes verwisselen en dat soort dikke onzin.

Ach het piept en er staat "solar" op. Ze zijn blijkbaar in de aanbieding. dus doe er je voordeel mee.
Gebruikersavatar
tino beunk
Berichten: 2626
Lid geworden op: 29-03-2005 18:42
Locatie: Duiven

20-06-2007 11:20

Harald Bremmer schreef:
pim starreveld schreef:zijn ze uit de handel gehaald ofzo?? zo ja, waarom??


kijk is hoe ongelooflijk bagger die dingen eruit zien. Het is net een mobile telefoon. Frontjes verwisselen en dat soort dikke onzin.

Ach het piept en er staat "solar" op. Ze zijn blijkbaar in de aanbieding. dus doe er je voordeel mee.


En daarom zijn ze uit de handel gehaald? :-?
~~Dreams can be true.~~
Gebruikersavatar
Kenny Willems
Berichten: 3415
Lid geworden op: 20-05-2006 15:46
Locatie: Duiven
Contacteer:

20-06-2007 12:35

Was volgens mij iets, dat de fabriek die ze maakte voor solar failliet is gegaan en Solar geen nieuwe fabriekant heeft kunnen vinden zo dat ze moesten stoppen met produceren ervan.
Jealousy is a motherfucker... A weak Jealous motherfucker... If you are jealous, you're just a weak motherfucker!!
Gebruikersavatar
Edward van Berkum
Berichten: 2799
Lid geworden op: 19-04-2002 02:00
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

20-06-2007 14:38

Harald Bremmer schreef:
pim starreveld schreef:zijn ze uit de handel gehaald ofzo?? zo ja, waarom??


kijk is hoe ongelooflijk bagger die dingen eruit zien. Het is net een mobile telefoon. Frontjes verwisselen en dat soort dikke onzin.


Dat kan bij de Fox EOS'jes ook, die vinden de meesten ook geweldig, vind het overigens ook onzinnig, maarja alles gaat met zijn tijd mee blijkbaar....

Maar het draadloze systeem was wel erg goed doordacht!

Groet,

Edward
Jan Peter Teerling

20-06-2007 15:07

Er komt een zwaar waardeloos geluid uit die Solar piepers.
Rob Cuyten

20-06-2007 18:47

en van marco tetteroo zal je ook niets meer horen hier over.
kan je beter geen zaken mee doen de man nam na 20 keer bellen (niet over dreven) nog zn telefoon niet op. vervolgens bel ik hem met mn prive nummer en neemt hij gewoon op. je begrijpt dat ik niet aleen aan hem vroeg hoe het was. kwam hem laatst tegen bij pro line ik hoop niet voor hun dat hij er daar weer zo'n zooitje van maakt.
carlo van de boom
Berichten: 159
Lid geworden op: 21-07-2004 14:27
Locatie: Valkenswaard

21-06-2007 22:56

Heren,

Ik had wel meer verwacht van een merk als SOLAR.
Bart Bouwens had gelijk; erg amateuristische lancering.
Marketingtechinsche erg dom,iedereen weet dat als iets nieuwe is mensen eerst heel negatief of heel postief zijn. Op een forum als dit wordt niet geaccepteerd dat er commerciele activiteiten zijn, je vraagt om moeilijkheden...Waarom een mededeling? Waarom niets iets wat we echt willen? Gratis tip voor de volgende keer: vraag 5 mensen die dingen uit te testen en schrijf hier in een topic ,blog of artikel over. Geef er 1 weg aan de testers. Waarschijnlijk zijn die postief zodoende je de innovators al aan je kant hebt. Dan een knal introductie met veel bombarie en je hebt met geluk een hype. Hopla merk op de markt gezet (in een notendop)!!

gr carlo