ALV HSV GROOT ROTTERDAM


Plaats reactie
Arend Termorshuizen
Berichten: 260
Lid geworden op: 29-01-2002 01:00
Locatie: Nieuwerkerk a/d IJssel

29-05-2007 08:58

Vanavond is er weer een Algemene ledenvergadering. Naast de agenda die in het kwartaalblad stond, zal de Karperafdeling het beleidsplan en actiepunten presenteren. Dus karpervissers neem de moeite om te komen, want hoe lang mogen we nog in een bivvy vissen, wil je langer nachtvissen dan de 3 maanden van nu, meer spiegels uitzetten etc. Kortom, onze belangen zijn groot!
Het bestuur is positief over onze korte en lange termijnplannen en wil ons ondersteunen. We zijn nu bezig de doelen in acties om te zetten. Daarbij hebben wij ook jullie mening en hulp bij nodig!!

KARPERVISSERS, laat je stem horen en kom vanavond naar het verenigngsgebouw (Hesseplaats boven Koos Rodrigo Hengelsport, wijk Ommoord).

Namens de Karperafdeling Rotterdam

Arend Termorshuizen
K. van den Herik

29-05-2007 12:44

suc6 Arend.

Ben benieuwd.

MVG

Klaas
Gebruikersavatar
Arjan Noordervliet
Berichten: 18
Lid geworden op: 27-01-2006 21:49
Locatie: waddinxveen

04-06-2007 19:29

Jammer dat ik het nu pas lees. Ben wel lid maar heb het kwartaalblad niet ontvangen. Ik had er graag bij geweest, al is het maar om te horen wat jullie plannen precies zijn.

Kunnen we de plannen nog ergens nalezen?

Groet,

Arjan
Arend Termorshuizen
Berichten: 260
Lid geworden op: 29-01-2002 01:00
Locatie: Nieuwerkerk a/d IJssel

08-06-2007 15:10

Ha Arjan,

Houd de website in de gaten. We gaan nu het actieplan maken, kortom wie doet wat. Zelf heb ik nu contact met een gemeente bestuurder om info te krijgen over de procedure van de WOR en de rol van de VNG.
Plaats reactie