duitsers


patrick hoepie
Berichten: 109
Lid geworden op: 13-02-2003 01:00
Locatie: callantsoog (nh)

14-02-2003 23:42

duitsers ik woon in een dorp waar veel duitsers zijn. erg vervelend. maar dat is nie het ergste.
in duitsland moeten ze elke vis doden die ze vangen. hier in nederland doen ze dat ook.
bij mijn vereniging hebben we elke jaar vergadering er over. bij campings (vlak bij water) hangen gewoon de vissen in de bomen
eerst zag ik het ook alleen dat was een karper die ze er net in wouden hangen. ik dacht van gotv...... ik was er naar toe gegaan en heb de karper uit de boom gehaald en te water gezet. die duitsers keken een beetje raar. toen heb ik ze verteld dat dat hier nie moesten doen want dat moet niet in ned. ze haalden metteen de doden vissen ook uit de boom en legde ze weg.
maar waar dit verhaal over gaat is eigenlijk dat dit moet stoppen. op een of anderen manier.
ik zoek een karpermaat die in de buurt van callantsoog/schagen woont.
Gebruikersavatar
jordyopthof
Berichten: 1606
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Zuid-Holland

14-02-2003 23:48

Gij neemt een touw...

Gij neemt een duitser..

Gij neemt een boom....

Vul de rest zelf maar in......
Geniet van alle vissen, klein en groot. Maar, zodra de het genieten van klein verdwijnt is het wellicht tijd om te stoppen...
patrick hoepie
Berichten: 109
Lid geworden op: 13-02-2003 01:00
Locatie: callantsoog (nh)

14-02-2003 23:50

zo hoort het
edwin siol
Berichten: 364
Lid geworden op: 03-11-2002 01:00
Locatie: Voorhout
Contacteer:

14-02-2003 23:56

gelukkig heeft de jeugd de toekomst....

stel je voor dat de al lang achterhaalde vooroordelen tegenover de duitser in de vergetenheid zouden raken, en de wereld iets menselijker zou zijn....

gelukkig maar
het is niet zo

vervang je het woordt duitser door een turk en je kunt wettelijk aangeklaagd worden voor het uiten van rasisctische taal...

dit terzijde
ed
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

14-02-2003 23:59

Is er alsjeblieft iemand die me kan overtuigen dat de hierboven staande posters niet zeggen wat ik denk dat ze willen zeggen??????
Bij voorbaat hartelijk dank.
Groet,

John
P.s. die van de Hr. Siol uitgesloten dan!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: John Pannekoek op 2003-02-15 00:02 ]</font>
Richard Lodewijks
Berichten: 467
Lid geworden op: 28-10-2002 01:00
Locatie: Zoeterwoude

15-02-2003 00:04

Eeh, Jordy, mijn vrouw is Duitse....
Volgens jou moet ik dus een touw nemen, een boom en dan wat?
Ik hoop dat je een goede uitleg hebt....

Richard Lodewijks

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Richard Lodewijks op 2003-02-15 00:05 ]</font>
Peter Nys
Berichten: 541
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Belgie (Tongeren)
Contacteer:

15-02-2003 01:19

Dan bind je die duitsers aan die boom vast (zodat ze zeker niet kunnen gaan lopen he...) en legt hem uit hoe het zaakje hier in elkaar zit... :smile:
Wiek Heck
Berichten: 197
Lid geworden op: 07-09-2002 02:00
Locatie: Uden (Nbr)

15-02-2003 05:44

Kunnen we deze idiote topic eindigen??????
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

15-02-2003 10:24

Je houdt er trouwens een ietwat typische tactiek op na om jezelf in de markt te lullen Patrick! En dan druk ik me nog voorzichtig uit.
Ik denk dat ik wel weet waar jij je vismaat kunt vinden maar dit laat ik geheel aan jouw fantasie over. En dat het je daar niet aan schort blijkt duidelijk uit je posting. :???:
patrick hoepie
Berichten: 109
Lid geworden op: 13-02-2003 01:00
Locatie: callantsoog (nh)

15-02-2003 12:38

jongens dit wat jullie lullen is onzin. ik wil zeggen dat dat opknopen van karper echt niet moet gebeuren.
ik denk niet zoiets ooit gezien hebben. je ziet bijv. doden snoeken van een meter karpers (laatst hingen er 6) ik gok rond de 25 pond. gewoon aan de weg in een boom te bungelen.
dat moet toch stoppen. en ik heb persoonlijk niet zoveel tegen het duitsevolk alleen als ze hier komen moeten ze zich wel aan onze regels houden en dan nie alleen over het vissen maar ook over rijden, dumpen van vuil (vooral aan de waterkant) (waar je hier doden vogels met biernetjes om hun nek hebben hangen) enz

dat soort dingen moeten stoppen. dat is te erg. bedenk maar die vissen in die boom.

dat soort dingen maak ik me kwaat over. en er zullen heust wel aardige duitsen mensen zijn, ik ken er ook een paar maar er zijn er bij........

bedenken jullie zelf maar of wat jullie net zijden echt waar is. en ik hoop ook dat nog iemand dit zielig vind. en een reactie geeft
ik zoek een karpermaat die in de buurt van callantsoog/schagen woont.
Gebruikersavatar
jordyopthof
Berichten: 1606
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Zuid-Holland

15-02-2003 13:22

Richard,

U voelt zich toch niet werkenlijk persoonlijk aangesproken???

Zowel dan zou ik niet op de topic gereageerd hebben.

Ik dacht dat iets op schrift niet meteen als letterlijk genomen moest worden en zeker niet op het DB

Met verontschuldigende groet,

..........
Michael Bouman
Berichten: 517
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

15-02-2003 14:48

Beste Yordy,

mijn moeder zal jouw idee ook niet zo geweldig vinden, ook zij is namelijk Duitse.

Wel woont ze al 39 jaar in Nederland. Misschien dat je voor haar wat anders in petto hebt......

Met persoonlijk aangesproken groet??, MB
Cor Blokhof

15-02-2003 15:38

Hallo,

Wat zeiken jullie nu allemaal meteen weer meteen op hem stelletje politiek correcte figuren.

Gegroet,

Cor
kevin ferrmans
Berichten: 12
Lid geworden op: 22-07-2002 02:00

15-02-2003 15:50

nah patrick,
Ik zal je maar een beetje steunen dan. Ik vind dat je groot gelijk hebt. Hier in de buurt zijn ook veel duitsers (en polen) die hier komen vissen en de karpers opeten :S
Dat vind ik dus ook niet nornaal, laat staan dat ze ze in de bomen hangen!!!

Met steunende groet,

Kevin
patrick hoepie
Berichten: 109
Lid geworden op: 13-02-2003 01:00
Locatie: callantsoog (nh)

15-02-2003 15:51

he jongens jullie lopen alleen te zeuren op mijn topic als jullie dat willen doen jullie dat maar ergens anders. ik wil alleen jullie mening en zonder jullie gezeur.
patrick hoepie
Berichten: 109
Lid geworden op: 13-02-2003 01:00
Locatie: callantsoog (nh)

15-02-2003 15:52

mooi zo kevin. dat opeten is nog niet het ergste. dat gebeurt met elke vis maar dat ze ze in de bomen hangen wel.
Gebruikersavatar
jordyopthof
Berichten: 1606
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Zuid-Holland

15-02-2003 18:05

Sorry hoor, kunnen jullie zielepoten die lopen te zijken tegen mij over moeders en dergelijke niet eens tegen een grapje???

Mensen mensen de wereld is niet alleen oorlog en haat??
Geniet van alle vissen, klein en groot. Maar, zodra de het genieten van klein verdwijnt is het wellicht tijd om te stoppen...
Gebruikersavatar
jordyopthof
Berichten: 1606
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Zuid-Holland

15-02-2003 18:22

oJA NOG FF ER INFO, VOORDAT JE METEEN WEER WORDT BESCHULDIGD VAN RASCISME OFZO!!

HET HAD NET ZO GOED EEN TURK, BELG, GRIEK, NEDERLANDER OF WHATEVER KUNNEN ZIJN.

VAT ALLES NIET METEEN AL TE LETTERLIJK OP..DAT MAAKT HET LEVEN EEN STUK MAKKELIJKER
Gebruikersavatar
Wouter Steggink
Berichten: 521
Lid geworden op: 02-10-2002 02:00
Locatie: TwentuH

15-02-2003 18:31

Hey Patrick H. Je zocht toch een vismaat??

Kijk eens op <!-- BBCode auto-link start --><a href="http://www.karpfenwelt.de/discussionsbrett/gesucht/angelfreunde/außenland/niederlanden/nordholland/womanndiekarpfeninderbaumeaufhängt" target="_blank" class=bericht>www.karpfenwelt.de/discussionsbrett/gesucht/angelfreunde/außenland/niederlanden/nordholland/womanndiekarpfeninderbaumeaufhängt</a><!-- BBCode auto-link end -->

Misschien slaag je daar...
Gebruikersavatar
richard van der vliet
Berichten: 748
Lid geworden op: 11-10-2002 02:00
Locatie: Delfzijl

15-02-2003 18:47

patrik,

ik woon in schagen en ik ben weet dat dit soort dingen gebeuren (op de mooiste en de grootste plas van schagen dan weet je denk ik wel waar), maar ik sprak een tijdje geleden onze controleur en die vertelde dat zij die duitsers ook 1 keer op heterdaad hebben betrapt (ze hadden de kieuwdeksels van de karper eraf gesneden terwijl hij nog leefde!!! en de karper die hadden ze ook opgehangen, maar waaraan weet ik niet precies) dus toen hebben die controleurs ze gewaarschuwd dat ze dit niet mochten doen en de volgende keer dat dit gebeurd worden ze bekeurd (1 van de controleurs zit bij de politie)
en die duitsers laten ook nog bergen rotzooi achter op de stekken waar ze hebben gevist en dat vind ik niet normaal.
vaak vissen ze ook op stekken waar ik vaak vis en kan ik dus weer alle troep opruimen.
en jongens ik heb niks tegen duitsers hoor, maar wat er hier in de buurt gebeurt, dat kan echt niet door de beugel hoor en ik begrijp patrik zijn woede helemaal.

mvgr Richard
_________________
het is niet het materiaal, maar de visser die het em doet

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: richard van der vliet op 2003-02-15 18:48 ]</font>
Stefan Slechten
Berichten: 2316
Lid geworden op: 16-01-2002 01:00
Locatie: Stein (Lb)

15-02-2003 18:58

Duitsers opzich zijn niet gek, en de bradwurst die je daar krijgt al helemaal niet, maar als je sommigen ziet hiero, die gewoon een dikke dertiger op de barbeque flikkeren alsof het niks is, ja dan zou je soms inderdaad wensen dat je een touw had ..
Dat kan ik jullie toch garanderen.

met over 20 dagen carnaval vierende groet
stefan
Gast

15-02-2003 21:10

michael je voelt je nogal aangesproken en begint te zeuren dat je vrouw en moeder ook duits zyn!!!!!!
hangen die 2 dan ook levende karpers in een boom om zo een verschrikkelyke dood tegemoet te zyn?????
zoja:zou ik toch maar eens gaan nadenken over je familie
zonee:zit dan niet te zeiken over je familie
Richard Lodewijks
Berichten: 467
Lid geworden op: 28-10-2002 01:00
Locatie: Zoeterwoude

16-02-2003 00:32

Beste Jordy,
Ik wil best wel geloven hoor dat je het niet persoonlijk meent, alleen je zegt het volgende:
Ik dacht dat iets op schrift niet meteen als letterlijk genomen moest worden en zeker niet op het DB.

ik citeer het woordenboek bij op schrift:
Dat wat je bedoeld op papier uitgedrukt.

Als ik jou ken en je zegt iets tegen mij weet ik veel eerder wat je bedoeld dan dat je het hier neerzet. Logisch dat mensen je letterlijk nemen en er over vallen.
Een kwestie van nadenken voordat je iets neerzet want mensen krijgen toch een plaatje van je die misschien wel totaal verkeerd is.
Mijn vrouw is geen Duitse maar een doorwortelde Hollander, maar ik schreef dit om aan te geven dat je simpelweg niet alles neer kan zetten, ook al bedoel je het niet zo. Had me al voorgenomen dit later te vermelden want liegen hou ik niet van.
Je schrijft dat mensen niet alles zo letterlijk moeten opvatten, maar wat moeten we dan, voor onszelf uitmaken wanner iets wel letterlijk is of niet. Gaat nogal lastig worden. In het geval van Michael kan ik me wel voorstellen dat die zich dan irriteert, je hebt het dan ook niet over die rare duitsers ofzo maar over opknopen.

Maar goed laten we terug komen op het onderwerp van Patrick, denk niet dat je er direct heel veel aan kan doen, behalve heel veel praten zonder te schelden, want dan bereik je helemaal niets. Verder weet ik het niet 1,2,3.

Richard
Michael Bouman
Berichten: 517
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

16-02-2003 02:19

Danny,

om te beginnen zou goed lezen voor jouw misschien een oplossing zijn voordat je zo'n onzinnige posting plaatst.
Waar je het verhaal over mijn vrouw vandaan haalt is mij een raadsel. Voor zover ik weet ben ik niet getrouwd.

Daar je in mijn ogen, mede door je posting, niet meer hersensellen bezit dan een dode zeepier zal ik verder maar nergens op in gaan. In mijn optiek zal dat alleen maar verspeelde energie zijn.

Met alsnog energie verspillende groet, MB
Gast

16-02-2003 08:03

michael je hebt helemaal gelyk groote fout van my en ja ik geef het toe !!!!!!!!!
ik heb 2 postings door elkaar gehaald myn excuses daarvoor