hoe snel weet je of er iets zit?


Johnny Blommers
Berichten: 16
Lid geworden op: 06-04-2007 09:59
Locatie: heeswijk

13-04-2007 11:10

ok bedankt ga morgen beetje rond struinen met paricles denk ik het is toch mooi weer! en dan kijken of er nog iets zit, hoop het wel er heeft veel grasparper gezeten! ik laat welw eten of ik iets heb gevangen bedankt allemaal meer tips zijn altijd welkom!
Gebruikersavatar
bart grandia
Berichten: 354
Lid geworden op: 04-05-2003 02:00

13-04-2007 15:23

K. van den Herik schreef:ja
Proberen Bart?

Maar wil nog steeds niet zeggen dat het als aassoort beter is dan andere aassoorten.

Wel effectiever.

MVG

Klaas




*glimlach*

Beste Klaas, Je begrijpt me verkeerd als je denkt dat ik boilie minder goed vind dan mais.
verschilt per situatie(welk water,welke tijd,wel of geen dressur en ga zo maar door) denk ik.
Mijn ervaringen zijn dat ik met mais sneller contact met de karper had, dan met de boilie op "maagdelijk"water.
Moet ik er wel bij zeggen dat ik geen uitgebreide voer campagnes er aan heb besteed,bleek ook niet nodig te zijn als ik met mais viste.
Maar misschien viste ik wel totaal verkeerd met die hengel waar een Boilie aan mn hair zat,of jij verkeerd met die hengel waar je misschien ooit is mais gebruikte als aas. :wink:
Mzzl Bart
martijn zeij
Berichten: 566
Lid geworden op: 24-02-2007 17:05

14-04-2007 17:56

Met dit weer zou ik gewoon kijken of je nog wat aktie ziet. Wil je toch gaan voeren dan zou ik een wat langere voercampange houden. De vissen hebben al 30 jaar geen vissers gezien dus ze moeten ff wennen aan je aas. Gewoon een voertje maken van boilies, hennep en kippen mais.