wat is wijsheid???


Sam Bos

11-04-2007 16:30

zou ze gewoon koken en lekker zoet maken hou er zelf van om het kapot te koken eigenlijk
Jeroen van wijk
Berichten: 3
Lid geworden op: 22-09-2006 02:52

12-04-2007 03:00

Dank voor jullie reakties!!!

Ik heb 1 echt antwoord gehoort, en dat was gewoon gaan vissen, en dan de karpers die ik vang controleren als ze een harde buik hebben.

B.t.w. het is geen visplek inpikken van iemand anders, in mijn bericht stond, dat ik het interresant vond dat iemand mais aan het voeren was, omdat ik daar niemand op karper zie vissen, en ik zit daar al 2 jaar lang flink wat uren in het jaar te vissen, dus vandaar.
Gebruikersavatar
Jacob van Wensveen
Berichten: 576
Lid geworden op: 16-10-2006 15:49
Contacteer:

12-04-2007 08:17

Jeroen,

Mijn reactie was op jouw vraag "Want welke vis eet nou rauwe mais?"
Een dikke dertiger dus... Ook een echt antwoord!!!

Maar je doet er goed aan om de voor jou relevante en interessante info uit alle reacties te halen en dat te gebruiken voor je visserij...

Toen ik werd gefeliciteerd met m'n vangst en men hoorde dat ik met landbouwmais op de (snijmais) op de hair had gevist, kreeg ik gelijk te horen dat dit normaal gesproken gekookt moest worden. Overigens (en dit is persoonlijk) voeg ik nooit zoetstoffen toe aan mais...

Nou, veel succes met de vangsten en vergeet niet om de karpers te controleren op harde buiken. Trouwens die raad van Douwe om op rauwe bonen te gaan kauwen, niet doen... Ik heb me toch een last van m'n maag gekregen!!! En lekker is het ook niet. (Dus Douwe ik weet niet wat erger is: doodsbedreigingen krijgen die toch niet worden uitgevoerd (het is namelijk geen religieuze kwestie) of aanwijzingen krijgen voedsel tot je te nemen en daarna denken dat je dood gaat!!!)

Iedereen nog een mooie eerstvolgende vangst toegewenst