Kon ik hier wat aan doen?..


Plaats reactie
dennis wilemsma
Berichten: 240
Lid geworden op: 02-01-2005 11:32
Locatie: leeuwarden

02-04-2007 22:39

Heren,

Afgelopen vrijdag was ik aan het vissen met me vriendin niks aan de hand 4 vissen gevangen en leuk gezeten..Ik had haar zover gekregen dat ze ff wou oppassen op zaterdag,tot me beste maatje er was.(Ik moest voetballen) en hij zou rond 1 uur er zijn.Klaar ze heeft lekker in het zonnetje gezeten en toen me maatje er was is ze weg gegaan.

Toen ik om 5 uur terug van voetballen met de smoor in(verloren en een rode kaart).Alles weer uitgevaren en lekker zitten hehe alles leek weer ff oke.

Toen werd ik een paar keer gebeld door paar andere maten van me die niet vissen en zo te horen lekker smoor waren al vanaf vrijdagavond hoorde ik later (zonder te slapen doorgegaan)
Ik en me maat hebben daarna niet meer opgenomen maar om een uur of 8 zien we 8 scooters en wel 20 man op de fiets aankomen.
Niet bewust dat er een meeste mijn vaste vriendenkring vormen..
De 1 was nog dronkener dan de andere ik en me maat probeerden ze weg te krijgen maar ze snapten niet waarom.Gevolg was dat er steeds meer mensen kwamen en luitjes die ik niet eerder gezien had.Het leek eerder een discotheek gelukkig was het feest 100 meter naar achteren verplaatst..Al een verbetering maar ik en me maat was van ellende al op bed gegaan.
Ik ook maar gaan liggen het was toen nog maar 10 uur en schate dat er een man of 50 aan het FEESTEN waren..

Volgende dag ben ik vroeg wakker en wat denk je?! nog steeds muziek.
Op het moment dat ik buiten de tent kwam kon ik wel janken na tellen kwamen me maat en ik uit op 8 flessen jenever 9 flessen berenburg en +- 500!!! blikken bier meeste halve liters!!!! :evil: :evil: :evil: :oops: :oops:
Bezaait achter onze tent,ook lagen her en der nog wat mensen op bankjes en in het gras..

We zijn een uur bezig geweest om alles op te ruimen

Ik ben zelf niet heilig en heb ik in ontwetendheid ook wel eens te veel gedronken aan de waterkant.. :cry: :oops: Maar ben bang dat ik hier de schuld van ga krijgen
Nu is mijn vraag aan jullie is dit terecht?..

hehe wou ff me verhaal kwijt..

groeten
Gebruikersavatar
Michiel de Vries
Berichten: 1359
Lid geworden op: 13-10-2006 00:13
Locatie: Leiden

02-04-2007 22:50

kan je weinig aan doen.

en denk niet dat er mensen zijn die denken dat 2 gasten 8 flessen jenever 9 flessen berenburg en +- 500!!! blikken bier hebben gedronken.
Gebruikersavatar
Rene Boeting
Berichten: 336
Lid geworden op: 11-10-2003 02:00
Locatie: Goes

02-04-2007 23:11

Lekker "strakke" :o vrienden heb je!
Ben dol op schuimbekkende jongeren..

Ik zou zijn weg gegaan, als je erbij zit hoor je bij en daar zou ik niet bij willen horen..
Dat ze er blijkbaar zijn omdat je er zit is daarvoor reden temeer.
Bovendien had ik na het inpakken nog een belletje gedaan..

Goed nieuws is dat je de ellende hebt opgeruimd.

Nog beter nieuws zou zijn geweest dat je die gasten nooit meer spreekt.
Hebben namelijk een besmettelijke ziekte die leidt tot hersendood gedrag met een meer dan reeële kans op blijvende schade..
Wel eens van -mijden als de pest gehoord-?

Of jij erop aangekeken zal worden?
Geen idee, niet door die lozers misschien wel door "normaal" volk.
Terecht?
Geen idee, maar zijn wel jouw "vrienden"..
Trek je eigen conclussies.


Groeten,

René
Size doesn't always matter
Bart Knecht
Berichten: 203
Lid geworden op: 16-07-2006 14:19

02-04-2007 23:35

Lijkt me duidelijk!
Jij bent niet verantwoordelijk voor andermans daden! simpel zat!
Het feit dat je zoveel mogelijk alles opgeruimd hebt staat je netjes!

Er is je niets te verwijten!

Mvg. Bert
peter andrae

03-04-2007 00:12

Volgende x inpakken en wegwezen en misschien moet je ze uitleggen als ze nuchter zijn dat ze niet welkom zijn,de kans bestaat dat mensen die daar in de buurt wonen jullie ook tot de betrokkenen rekenen dat wil je dus niet.

Of op een ander water gaan vissen.

Wel jammer dat zulke jongen mensen hun eigen helemaal suf drinken aan de alcohol,maar als ik jou was zou ik het je niet aanrekenen je hebt de troep opgeruimd dus dat is wel okay voor de rest kun je niets doen.
Benny van de Werfhorst
Berichten: 4482
Lid geworden op: 19-10-2002 02:00
Locatie: Gelderland
Contacteer:

03-04-2007 00:22

Één tip: Laat aan dergelijk volk nooit weten wanneer en waar je vist!

Ik had met die lui al gauw korte metten gemaakt, al begin je tegen een
grote groep natuurlijk ook niet veel. Beste was denk ik inderdaad gewoon
inpakken en weg wezen. Dan wees maar een keer de minste...

Het is zeker goed van je, dat je de zooi hebt opgeruimd, maar dergelijke
personen kunnen we missen als kiespijn aan 't water!

groetjes Benny
wiebrand dragt

03-04-2007 00:33

tijd voor een goede hond
peter andrae

03-04-2007 01:08

Wiebrand en dan ????????

Ik zou voor een ander water kiezen of idd niet zeggen dat ik ga vissen.


Heb een paar weken geleden een paar van die drukte makertje,s weggestuurd stonden met hun scooter met gillende banden leuk te doen,net iets voor mij ik stap er gewoon op af en en heb ze op mijn manier duidelijk gemaakt dat ze hun maar ergens anders moesten gaan vermaken :wink: maar toch moet je daarmee oppassen.
wiebrand dragt

03-04-2007 09:04

peter kom maar eens een feestje vieren achter mij als ik aan het vissen ben sind ik vis met mijn hond heb ik veel minder problemen blijkt toch af te schrikken en is nog gezelie ook ligt er wel aan wat voor hond teckel werkt niet maar mijn hollander werkt perfect
Gebruikersavatar
raymond jongeling
Berichten: 151
Lid geworden op: 25-11-2006 12:44
Locatie: zwijndrecht

03-04-2007 09:12

tijd voor andere vrienden??
Kijk liever naar een spiegel aan de waterkant , dan naar de spiegel in m'n badkamer.....
Gebruikersavatar
Jeroen Hof op't
Berichten: 1346
Lid geworden op: 05-08-2004 10:28
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

03-04-2007 09:21

Even Benny zijn papegaai uit hangen!!!

Laat inderdaad nooit weten dat je gaat vissen, zelfs niet aan vrienden waarvan je denkt die komen niet alleen kijken. Ook je vriendin moet zeggen dat je bijvoorbeeld een avond bij je ouders zit.

Dus of het jouw schuld is, nee dat niet, maar het kan wel jouw schuld worden door er niets aan te doen. Wij karpervissers hebben al een mooie stempel van "Rommelmakers", dus voorkom dat!!!
BORN TO FISH, FORCED TO WORK

Afbeelding
Gebruikersavatar
tino beunk
Berichten: 2626
Lid geworden op: 29-03-2005 18:42
Locatie: Duiven

03-04-2007 09:29

Inderdaad lekkere vrienden. Maar ik vind het wel super van je dat je alles hebt opgeruimd!

Ik snap sowieso die vrienden van jou niet. In een discotheek is het toch veel gezelliger :wink:!


8)
~~Dreams can be true.~~
dennis wilemsma
Berichten: 240
Lid geworden op: 02-01-2005 11:32
Locatie: leeuwarden

03-04-2007 17:09

Bedankt voor de postitieve reacties geeft me toch weer een BEETJE goed gevoel..

Heb van me vriendin gehoord dat er een paar nog in een discotheek zijn geweest een stukje verderop om te vechten met "boeren"(heerenveen supporters)Maar daar heeft de politie een stokje voor gestoken....

ach ja
Wiljo van Eerden
Berichten: 251
Lid geworden op: 11-12-2006 16:38
Locatie: achterhoek

03-04-2007 20:37

wiebrand dragt schreef:peter kom maar eens een feestje vieren achter mij als ik aan het vissen ben sind ik vis met mijn hond heb ik veel minder problemen blijkt toch af te schrikken en is nog gezelie ook ligt er wel aan wat voor hond teckel werkt niet maar mijn hollander werkt perfect


Hollandse herders zijn evil :D Vooral als de kop grijzer wordt naarmate ze ouder worden :D kan me voor stellen dat het werkt.

Ben zelf van plan een Tsjechische wolfshond aan te schaffen zodra ik een eigen keet heb, die doen het nog beter :D

groetjes
Gewoon doen..........8)
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

03-04-2007 20:48

// Toen werd ik een paar keer gebeld door paar andere maten van me die niet vissen en zo te horen lekker smoor waren al vanaf vrijdagavond hoorde ik later (zonder te slapen doorgegaan)
Ik en me maat hebben daarna niet meer opgenomen maar om een uur of 8 zien we 8 scooters en wel 20 man op de fiets aankomen.
Niet bewust dat er een meeste mijn vaste vriendenkring vormen.. \\

Lang leve het mobieltje, zet het kreng gewoon uit als je gaat vissen..Zo niet, eigen schuld.
Groet'n Henk..

still growing Old.
Ruben vd Worp
Berichten: 1979
Lid geworden op: 30-07-2006 19:08
Contacteer:

03-04-2007 21:22

Lekker alleen aan de waterkant is toch het mooiste wat er is(soms)

Maar ook soms wel eenzaam en frustrerend als je een dikke vis vangt en jij je blijdschap niet kan delen met iemand die het snapt.


Met eenzaam vissende groet Ruben
Gebruikersavatar
patrick brouwer
Berichten: 300
Lid geworden op: 02-01-2007 15:10
Locatie: trakker dinges nog wat ofzo

03-04-2007 21:55

Wat ik niet helemaal snap he je bent op tijd gaan slapen, en je hebt niks vernomen dat ze een mega party hadden achter jullie :roll: :roll: niemand opgenomen met alchol vergiftiging, wel top dat je het hebt opgeruimd
dennis wilemsma
Berichten: 240
Lid geworden op: 02-01-2005 11:32
Locatie: leeuwarden

04-04-2007 13:17

Ben van ellende in me tent gestapt en geprobeerd te slapen dat lukte wel na 5 dagen nachtdienst en 3 voetbalwedstrijden in 1 week... en al een nacht met 4 vissen.
Plaats reactie