Wat is wat... ?


Herman Esveld
Berichten: 1188
Lid geworden op: 18-04-2006 19:09
Locatie: nomaad

22-12-2006 12:55

eey Ramon.

Als je veel in de singels in Barneveld vis kan je je met een penvis montage helemaal te barste vangen. Lache man, als je die staart boven het water uit ziet komen.

Als je groter water opzoekt wordt penvissen al een stuk moeilijker. Vaak zit te vis op afstanden waar je niet kunt komen, de karper is veel moeilijker waar te nemen en er zitten waarschijnlijk minder karpers per oppervlakte eenheid.

Herman
PR Schub: 2,001 kilo
PR Spiegel: 2,003 kilo
Gebruikersavatar
Bert Vooijs
Berichten: 1871
Lid geworden op: 22-12-2005 23:41
Locatie: Amsterdam

22-12-2006 16:20

Herman, Ramon,

Waarom spreken jullie niet een keer iets af?
Dan kan Herman laten zien hoe het werkt.
Dat is toch de beste manier...


Groeten van Bert.
ff v==
peter andrae

22-12-2006 17:08

wiebrand dragt schreef:klap klap klap uitgeluld



:lol:
Ramon Schoemaker
Berichten: 77
Lid geworden op: 25-11-2006 17:55
Locatie: Barneveld

22-12-2006 17:10

Herman Esveld schreef:eey Ramon.

Als je veel in de singels in Barneveld vis kan je je met een penvis montage helemaal te barste vangen. Lache man, als je die staart boven het water uit ziet komen.

Als je groter water opzoekt wordt penvissen al een stuk moeilijker. Vaak zit te vis op afstanden waar je niet kunt komen, de karper is veel moeilijker waar te nemen en er zitten waarschijnlijk minder karpers per oppervlakte eenheid.

Herman


Vis je veel in de winter herman?
Gebruikersavatar
pieter jan vd berg
Berichten: 449
Lid geworden op: 03-07-2006 11:50
Locatie: Barneveld
Contacteer:

23-12-2006 09:14

Herman Esveld schreef:eey Ramon.

Als je veel in de singels in Barneveld vis kan je je met een penvis montage helemaal te barste vangen. Lache man, als je die staart boven het water uit ziet komen.

Als je groter water opzoekt wordt penvissen al een stuk moeilijker. Vaak zit te vis op afstanden waar je niet kunt komen, de karper is veel moeilijker waar te nemen en er zitten waarschijnlijk minder karpers per oppervlakte eenheid.

Herman


Penvissen op de barneveldse singels is inderdaad erg leuk.
Ik heb er een hele zooi gevangen op de korst en met de pen va de
zomer.....
Niet van die hele grote joekels, ze zijn allemaal een beetje dit formaat.

Afbeelding
Beter 1 karper in de hand, dan 10 in het water....
Arjan van Dijk
Berichten: 133
Lid geworden op: 27-06-2006 16:06

31-03-2007 19:18

Ramon,

We zijn nu al ruim 3 maanden verder. Ik was ff benieuwd of je nu al wel wat verder ben dan met je voetbal/maisbrood combinatie. Het zou natuurlijk zonde zijn van de energie die mensen erin hebben gestopt om het penvissen uit te leggen en je er nix gedaan mee zou hebben. Een tip zou kunnen zijn, omdat ik las dat je de boilie visserij maar nix vond, doe de boilie voor de verandering is op een hair in plaats van op je haak te prikken :wink:

Heb je nu nog vragen na de studie die sebastiaan je heb aangeboden dan hoor ik ze graag!

Groeten Arjan