mannen kijk uit


gaan de vrouwen ook op visgebied slimmer dan wij mannen worden?

nee, wij hebben al lange tijd ervaring
44
30%
nee, vrouwen zijn helemaal niet slimmer al die onderzoeken zijn gesaboteerd
63
43%
ja, maar dat word in ons voordeel
18
12%
ja, die vrouwen zijn simpelweg beter dan wij mannen, in alles
23
16%
 
Totaal aantal stemmen: 148
Gebruikersavatar
Patricia Bos
Berichten: 412
Lid geworden op: 06-01-2005 17:14
Locatie: Assen

19-02-2007 16:57

Mitchel Bruinsma schreef:Ja Kees,

En als er dan eens een vrouw zit te vissen, is dat er vaak een van het type: klompen, en een zwaar shaggie op de lip.

Jammer.



:lol: :lol:
Gebruikersavatar
Patricia Bos
Berichten: 412
Lid geworden op: 06-01-2005 17:14
Locatie: Assen

19-02-2007 16:58

martijn bunte schreef:ps had al een reactie verwacht van de dames die actief zijn op het K.W.O,



Laat mij maar gewoon vissen... :wink:
Gebruikersavatar
maurits alberda
Berichten: 679
Lid geworden op: 19-08-2004 10:48
Locatie: Trakker Trident As

19-02-2007 17:02

bekijk het positief...ik wil wel met een leuke meid nachtvissen in mijn tentje hoor! :oops: :oops: :oops: :D :lol:

En als je het koud hebt.... :wink:
Een mens met lange armen heeft veel bereik in het leven..
Sam Bos

20-02-2007 22:41

ja dat is zo weet niet of de testen gesaborteerd zijn maar ik wil de strijd wel aan met het andere geslacht
Gebruikersavatar
menno laarmans
Berichten: 2070
Lid geworden op: 20-09-2004 10:34
Locatie: lapzwansland

21-02-2007 07:38

Ik dus niet :evil:

Zit voor mn rust aan t water , kan de meeste kerels dan al niet uitstaan.

Moet er niet aan denken dat we dat gemekker van thuis ook aan t water nog eens moeten aanhoren.

Dus ff n btw oprichten , krijgen ze allemaal gratis vergunning :P :P :P


Gr :wink:
Gebruikersavatar
Rob de Boer
Berichten: 524
Lid geworden op: 21-04-2003 02:00
Locatie: Noord Holland

22-02-2007 17:06

Ik miste al wat antwoorden in de poll die ik hier af en toe tegen kom. Kan dus niet stemmen.

Vissen is en blijft een mannending. De vissende vrouwen zijn dit gaan doen omdat manlief het ook doet.

Weinig vrouwen gaan uit eigen beweging in een baggerlandschap vol ratten zitten wachten op een vis.

De vrouwen die wel graag in open natuur urineren, schijten in het riet, eten uit een blik, wormen zoeken met de hand, vissen fileren aan boord, ongedierte wegjagen met een stok, slapen met de spinnen in je haar... enz enz.

Zijn niet echt het type vrouw waar we in de regel over praten als we het over een vrouw hebben.
henry de klein
Berichten: 104
Lid geworden op: 01-03-2006 23:26
Locatie: Sappemeer

22-02-2007 17:38

Doe toch niet of wij mannen van tegenwoordig echte jagers zijn! Tjonge jonge in een bivvy met inderdaad "je eten uit een blikje!" Nou nou, das echt jagen hoor :o misschien zegt het meer over ons "mannen" dan over de vrouwen die vissen tegenwoordig! Alsof het afzien is tegenwoordig aan de waterkant! Kom op zeg... In je slaapzak tegen min 10 graden, en oh ik wil wel een kussen mee anders lig ik niet lekker.. Ja hoor dat zijn de "jagers" de "mannen". Nee, dat zou geen vrouw kunnen of willen :o En heb echt wel andere vrouwen aan de waterkant gezien dan waar hier over gesproken word, En ik vind zowieso niks mis met een vissende vrouw die een shaggie rookt en dan met klompen aan. Wat een onzin hier zeg..
Vissen is net als pissen, Je moet gewoon!
Gebruikersavatar
Martijn Zwart
Berichten: 123
Lid geworden op: 30-08-2006 21:39
Locatie: Zoetermeer

22-02-2007 17:59

Wat een gezeur allemaal over mannen of vrouwen.
De beste karpervisser is niet een man of vrouw maar de geen die er het meest van geniet en voldoening uit zijn hobby haalt.
Karpervissers in en om zoetermeer kijk op http://www.carpclubzoetermeer.nl
Jôh, zèk nie amme kop met je riaulguppehagses
Danny Mieremet

22-02-2007 18:49

henry de klein schreef:Doe toch niet of wij mannen van tegenwoordig echte jagers zijn! Tjonge jonge in een bivvy met inderdaad "je eten uit een blikje!" Nou nou, das echt jagen hoor :o misschien zegt het meer over ons "mannen" dan over de vrouwen die vissen tegenwoordig! Alsof het afzien is tegenwoordig aan de waterkant! Kom op zeg... In je slaapzak tegen min 10 graden, en oh ik wil wel een kussen mee anders lig ik niet lekker.. Ja hoor dat zijn de "jagers" de "mannen". Nee, dat zou geen vrouw kunnen of willen :o En heb echt wel andere vrouwen aan de waterkant gezien dan waar hier over gesproken word, En ik vind zowieso niks mis met een vissende vrouw die een shaggie rookt en dan met klompen aan. Wat een onzin hier zeg..


Een vrouw die shag rookt en klompen aanheeft :cry: :lol: :o :roll:
Dat je dat niet erg vind komt zeker omdat je uit vaassen komt :wink:

Gr Jan Klaasen ut Vaassen
henry de klein
Berichten: 104
Lid geworden op: 01-03-2006 23:26
Locatie: Sappemeer

22-02-2007 19:24

Ha Ha,

Nou kom niet uit Vaasen, maar woon er :lol: Maar vind dat er nogal een stereotype beeld word neergezet over vissende vrouwen. Ik werk met veel vrouwen samen en die hebben bijv. het beeld dat vissende mannen allemaal een dikke bierbuik hebben :o Maar goed, ik vind het wel best zo! En op watvoor vrouwen ik val moet ik toch lekker zelf weten dacht ik :wink:

groet'n,
Henry.
Vissen is net als pissen, Je moet gewoon!
Danny Mieremet

22-02-2007 23:02

Moet je zeker zelf weten :wink:
Maar... een shag rokende, uit een patat "ZAK" etende vrouw op klompen kan mijn inziens niemand op vallen.

Maar als je daar toch op kickt zal ik je niet in de weg staan.

Veel succes met het versieren van vrouwen en uiteraard met het vangen van hele grote vissen.
Ook aan alle dames! En als jullie nog een vismaatje zoeken (ik weet namelijk een paar top stekken) kun je me altijd PBen :wink:

Gr Mieremet
Gebruikersavatar
Martijn Zwart
Berichten: 123
Lid geworden op: 30-08-2006 21:39
Locatie: Zoetermeer

22-02-2007 23:19

henry de klein schreef:Ik werk met veel vrouwen samen en die hebben bijv. het beeld dat vissende mannen allemaal een dikke bierbuik hebben :o
gaan we persoonlijk worden ik heb gewoon een slechte spijsvertering :wink:
Karpervissers in en om zoetermeer kijk op http://www.carpclubzoetermeer.nl
Jôh, zèk nie amme kop met je riaulguppehagses
henry de klein
Berichten: 104
Lid geworden op: 01-03-2006 23:26
Locatie: Sappemeer

22-02-2007 23:22

Ha ha,

ja jij ook veel succes met de vrouwen en de vissen dit jaar 8) Maar je leest het niet goed, ik zeg niet dat ik op dat soort vrouwen val maar dat er een bepald beeld word neergezet wat mijn inziens niet helemaal klopt qua vissende vrouwen...

groet'n,
Henry.
Vissen is net als pissen, Je moet gewoon!
henry de klein
Berichten: 104
Lid geworden op: 01-03-2006 23:26
Locatie: Sappemeer

22-02-2007 23:27

He Martijn,

Tja, Maar dat is het beeld van sommige vrouwen :wink: Maar het is van mij uit niet persoonlijk hoor :D

Groet'n,
Henry.
Vissen is net als pissen, Je moet gewoon!
Gebruikersavatar
remon van dusschoten
Berichten: 473
Lid geworden op: 31-08-2004 22:06
Locatie: Nijkerk

27-02-2007 20:17

[quote="Hans-Peter van Ee"]Dames en Heren

Op deze poll een antwoord geven, kan ik niet.
Karpervissen gaat niet om beter, slimmer of handiger zijn.
Het gaat om de lokroep van het water en het creeëren van een eigen belevingswereld, waarin de karper een hoofdrol vervult.
Wij karpervissers spelen slechts een bijrol.

met genietende groet

HPE[/quote]



juist de lokroep van het water das echte drugs de eeuwige roes
elke vangst telt hoe groot of klein dat je vangt daar gaat het om
behandel een karper zoals je zelf ook behandelt wilt worden met RESPECT

steun de KSN en wordt lid gewoon doen
Gebruikersavatar
Louise Eghuizen
Berichten: 95
Lid geworden op: 10-12-2006 21:26
Locatie: Dalfsen

28-02-2007 10:54

Rob de Boer schreef:Vissen is en blijft een mannending. De vissende vrouwen zijn dit gaan doen omdat manlief het ook doet.

Weinig vrouwen gaan uit eigen beweging in een baggerlandschap vol ratten zitten wachten op een vis.

De vrouwen die wel graag in open natuur urineren, schijten in het riet, eten uit een blik, wormen zoeken met de hand, vissen fileren aan boord, ongedierte wegjagen met een stok, slapen met de spinnen in je haar... enz enz.

Zijn niet echt het type vrouw waar we in de regel over praten als we het over een vrouw hebben.


Nou rob, als klein meisje viste ik al veel,vooral op voorn, maar door mijn vriend ben ik me gaan richten op het karpervissen. Dus het is niet zo dat het vissen opzich voor mij door hem nieuw is geworden! :o
En zelf ga ik wel in een bagger land zitten wachten op een vis hoor! ook zonder "manlief".
En wat betreft je laatste stuk, overdrijven is ook een vak,kan je wel vertellen: Een spin hoeft zijn leven niet in mijn tent te wagen!!!!!
Gebruikersavatar
Patricia Bos
Berichten: 412
Lid geworden op: 06-01-2005 17:14
Locatie: Assen

28-02-2007 11:45

Rob de Boer schreef:Vissen is en blijft een mannending. De vissende vrouwen zijn dit gaan doen omdat manlief het ook doet.

Weinig vrouwen gaan uit eigen beweging in een baggerlandschap vol ratten zitten wachten op een vis.

De vrouwen die wel graag in open natuur urineren, schijten in het riet, eten uit een blik, wormen zoeken met de hand, vissen fileren aan boord, ongedierte wegjagen met een stok, slapen met de spinnen in je haar... enz enz.

Zijn niet echt het type vrouw waar we in de regel over praten als we het over een vrouw hebben.


Lekker kortzichtig.... :roll:

Trouwens graag in de open natuur urineren? Volgens mij heb je niet echt keus, mits je een DIXI meeneemt te vissen... Ik heb geen problemen met alle zogenaamde ongemakken die het vissen met zich meebrengt en ik kan je verzekeren, dat ik toch echt wel een vrouw ben... :)
robert de jong
Berichten: 1325
Lid geworden op: 06-12-2004 13:22

28-02-2007 13:42

Een karpervissende vrouw, is als een man op de punnikclub.

Maar als je er plezier in hebt, wie houd je tegen?

Mvg. 8)
8)
Gebruikersavatar
Patricia Bos
Berichten: 412
Lid geworden op: 06-01-2005 17:14
Locatie: Assen

28-02-2007 14:26

robert de jong schreef:Een karpervissende vrouw, is als een man op de punnikclub.

Maar als je er plezier in hebt, wie houd je tegen?

Mvg. 8)


Ja natuurlijk.... :roll:


Mensen zoals jij houden mij in ieder geval zeer zeker niet tegen... 8)


:lol: :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Ruud Visser
Berichten: 2987
Lid geworden op: 16-11-2003 01:00
Locatie: Mokum
Contacteer:

28-02-2007 14:52

Ik houd jullie niet tegen hoor...

:wink:
robert de jong
Berichten: 1325
Lid geworden op: 06-12-2004 13:22

28-02-2007 14:53

Nee natuurlijk niet :roll:

Mensen zoals ik willen mensen zoals jij ook zeer zeker niet tegenhouden 8)

:lol: :lol: :lol: :lol:
8)
Gebruikersavatar
tino beunk
Berichten: 2626
Lid geworden op: 29-03-2005 18:42
Locatie: Duiven

28-02-2007 14:57

Laat maar komen :D .... Lijkt me leuk zo'n vismaatje :wink:
~~Dreams can be true.~~
Gebruikersavatar
Ruud Visser
Berichten: 2987
Lid geworden op: 16-11-2003 01:00
Locatie: Mokum
Contacteer:

28-02-2007 14:58

Love is in the airrrrrr :lol:

Afbeelding

haha
Gebruikersavatar
Patricia Bos
Berichten: 412
Lid geworden op: 06-01-2005 17:14
Locatie: Assen

28-02-2007 14:59

Ruud Visser schreef:Ik houd jullie niet tegen hoor...

:wink:


Dat weet ik toch Ruud... :wink:
Willem Barnas

28-02-2007 15:10

hoe weet jij dat dan?