KSN Rotary Nieuw Stijl, De topic voor KSN leden


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bart van den Hurk
Berichten: 1568
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Someren
Contacteer:

13-02-2007 16:57

Dit bericht is ook verzonden naar verschillende websites, simpelweg omdat wanneer het verschijnt in De Karper de volgende Rotary al bijna klaar moet zijn

KSN Rotary nieuwe stijl!

Met een nieuwe full-color uitgave van De Karper werd het ook tijd om het ‘kindje’ van John van Eck nieuw leven in te blazen. Want uit de KSN-enquête blijkt dat 65% van de leden voorstander is om de Rotary voort te zetten. Ik ben dan ook gevraagd om deze taak op me te nemen, iets wat niet gemakkelijk is na het goede werk van John de voorbije jaren. Toch ga ik mijn uiterste best doen om de Rotary een grote informatieve waarde mee te geven voor de KSN-leden geschreven door KSN-leden.

Na wat brainstormen met mezelf was ik wel van mening dat de opzet iets verandert diende te worden om bovenstaand motto te bereiken. Hierbij heb ik dan ook de hulp van alle KSN leden nodig. Binnen de KSN zit namelijk zeer veel expertise op allerlei verschillende gebieden die met het karpervissen te maken hebben, waarom zouden we deze kennis dan niet gebruiken bij de Rotary?

Persoonlijk ken ik lang niet alle leden en weet ik zelf ook niet wie waarvan verstand heeft. Daarom vraag ik jou dan ook om aan mij door te geven wat jouw sterke punt is binnen het karpervissen en of je als lid bereid bent om mee te schrijven. Het karpervissen is niet enkel meer een individualistisch sport, ik zou dan ook graag zien dat de leden hun ervaring willen delen. Dit omdat we samen nu eenmaal verder zullen komen, toch?

Bij deze wil ik jullie dan ook vragen om aan mij door te geven welke onderwerpen jullie als lezend lid interessant vinden om behandeld te zien in de Rotary. Want ik weet natuurlijk niet wat jullie willen lezen. Het opgeven van onderwerpen kan via e-mail, net als je aanmelden als schrijver in de Rotary. Mijn e-mail adres is: bart_van_den_hurk@hotmail.com. Mocht je geen gebruik kunnen maken van e-mail, dan mag je me altijd een brief sturen. Mijn adres is te vinden in de ledenlijst. Mail me direct en niet naar de redactie, om voor hen onnodig werk te voorkomen.

Met jullie respons zal ik aan de slag gaan om voor de komende uitgaven van De Karper een zo goed mogelijk pakket aan onderwerpen samen te stellen en bij elk onderwerp een viertal schrijvers te benaderen om hun ervaring te delen. In elke uitgave van De Karper zal één onderwerp behandelt worden, wat we ook in diezelfde uitgave zullen afsluiten. Dit om het geheel overzichtelijk te houden. Ik zal persoonlijk dan ook lang niet altijd meeschrijven in de Rotary, puur omdat ook ik van lang niet alle facetten binnen het karpervissen voldoende verstand heb om er een zinnig stuk over te schrijven. De toch al kostbare ruimte binnen
De Karper zal ik dan met liefde en plezier afstaan aan een lid dat veel meer verstand van zaken heeft.

Ik heb voor mijzelf besloten om na een periode van 3 jaar te evalueren of deze vorm de juiste is voor de Rotary. Wellicht zal er dan wel weer een KSN-enquête zijn waarin we de leden kunnen vragen of ze tevreden zijn over de Rotary. Ook zal ik dan voor mezelf kijken of ik nog de tijd vrij kan maken om de Rotary goed te regelen, of dat ik mijn taken zal overdragen aan iemand anders. De Rotary valt of staat met jullie respons, het is een interactief schrijven tussen leden en dit kan ik niet alleen.

De Rotary valt of staat dus met de bereidwilligheid van de leden
om mee te willen werken!


Neem dus geen afwachtende houding aan, ieder lid binnen deze vereniging heeft wel bovenbemiddeld verstand van een bepaald facet binnen onze unieke hobby. Ik hoop dan ook van harte dat wanneer ik over enkele dagen mijn mailbox open ik een week werk heb om alle mails te lezen en te beantwoorden.

Met vriendelijke groet,

Bart van den Hurk
bart_van_den_hurk@hotmail.com
Gebruikersavatar
Jeroen houdijk
Berichten: 682
Lid geworden op: 11-09-2002 02:00
Contacteer:

14-02-2007 00:08

Hoi Bart,

Tof dat je de rotary wilt voortzetten in De Karper. Je bent vorig jaar initiatiefnemer geweest van het opnieuw leven inblazen van de Rot@ryletter op KWO. Dit heeft tot een zeer zinvolle discussies geleid met als toppunt de reacties naar aanleiding van de rivierenrot@ry.

Als ik het goed begrijp kun je voortaan dus de enige echte rotary lezen in De Karper en op KWO worden ze niet geplaatst maar is er wel plek voor discussie?

Er zijn de afgelopen jaren in De Karper en ook online al de nodige rot@ry onderwerpen de revue gepasseerd. Ben dus benieuwd wat er komen gaat. Mischien naast de vistechnische onderwerpen eens een stukje beleid aan bod laten komen?

groeten,

Jeroen[/b]
jim versluis
Berichten: 252
Lid geworden op: 09-01-2006 10:54
Locatie: breda

14-02-2007 08:17

Hoi Bart,

Ik vind het een goed initatief en ik ben blij dat de rotary weer terug is in de karper.

mzl jim

ps er is ook nog ergens in een topic een lijst met onderwerpen die destijds is samengesteld waarvan nog niet alle onderwerpen aan bod zijn gekomen.
De KSN is er ook voor jou!

Kwaliteit = TTB BAITS

Check: http://WWW.TTBBAITS.COM
Gebruikersavatar
Bart van den Hurk
Berichten: 1568
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Someren
Contacteer:

15-02-2007 09:15

Jeroen,

Ze lopen gewoon naast elkaar hoor. De KWO Rotary blijf ik samen met Roy Alofs doen, voor en door KWO bezoekers. De KSN Rotary verschijnt voor het eerst weer in de volgende uitgave, enkel geregeld door mij voor en door KSN leden. Beide informatief in mijn ogen, discussie op de KWO rotary mogelijk op het board. KSN Rotary tijdens de landeljike met de Rotaristen...

Duidelijk nog? :wink:

Jim, Klopt, ook op die lijst zal ik me wat baseren met de onderwerpkeuzes.
mvg

Bart van den Hurk
Gebruikersavatar
Jeroen houdijk
Berichten: 682
Lid geworden op: 11-09-2002 02:00
Contacteer:

15-02-2007 16:43

Jazeker!

Zal nu niet lang meer duren voordat De Karper uitkomt, even wachten nog...

groeten,

Jeroen
Dennis de Wilde
Berichten: 492
Lid geworden op: 05-01-2004 21:20
Locatie: Schiedam
Contacteer:

16-02-2007 10:07

Goed initiatief Bart, heb je een mailtje gestuurd!!!
Gebruikersavatar
Simon Dekker
Berichten: 558
Lid geworden op: 11-12-2002 01:00
Locatie: Odijk

16-02-2007 13:14

Jeroen,

Het duurt nog even voor `De Karper` op de mat ligt. Hier komt nog een nieuwsbrief over.

Simon
Gebruikersavatar
Bart van den Hurk
Berichten: 1568
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Someren
Contacteer:

17-02-2007 15:48

Heb al verschillende mails gehad van KSN leden, maar weet dat er nog veel meer hier op het board komen. Laat maar komen die handel!!!

Zal begin van de week reageren op de mails die ik tot dusver heb gehad.
mvg

Bart van den Hurk
Gebruikersavatar
Bas Bakker
Berichten: 1598
Lid geworden op: 08-04-2002 02:00
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

17-02-2007 18:07

Het is denk voor velen lastig om op te scheppen over waar ze goed in zijn ;)
Toine van de Meulenhof
Berichten: 376
Lid geworden op: 06-05-2003 02:00
Locatie: Melick
Contacteer:

17-02-2007 21:51

welnee Bas ben je gek,

maar of de KSN leden zitten te wachten op hoe wij de chat hebben door ontwikkeld en getest hier op KWO lijkt me een ander verhaal :D
Gebruikersavatar
vinnie kuiper
Berichten: 861
Lid geworden op: 16-06-2004 12:06
Locatie: Den Haag
Contacteer:

17-02-2007 22:31

je krijgt een mailtje bart, hoop alleen dat een rotary over blanken interessant genoeg kan zijn :-?
:D gr vin
als je doet wat je deed vang je nog steeds geen reet

http://nl.youtube.com/watch?v=eG7RbQmAb0o
Gebruikersavatar
Peter Ponsteen
Berichten: 1632
Lid geworden op: 08-05-2005 15:17
Locatie: Nunspeet

18-02-2007 13:53

Een rotary over pen/freeline/korst vissen?

Niet dat ik daar goed in ben, maar ik vind het interessant en ik wil op dit gebied nog aardig wat leren :wink:
''Een schone waterkant ligt voor het opruimen!''
Gebruikersavatar
Bart van den Hurk
Berichten: 1568
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Someren
Contacteer:

18-02-2007 18:32

Bas, snap je punt hoor, maar iedere karpervisser die al enkele jaren vist heeft wel meer dan gemiddelde ervaring op een bepaald vlak. De een vist altijd met de pen, de volgende experimeteert veel met onderlijnen en de derde is een visser die m.b.v. theorie de praktijk probeert te verklaren. Allemaal op hun eigen manier dus ervaring op een bepaald gebied.

Maar de mailbox zit nog niet vol, stuur gewoon onderwerpen die je graag zou willen lezen als je niet mee wilt schrijven!
mvg

Bart van den Hurk
Gebruikersavatar
Bas Bakker
Berichten: 1598
Lid geworden op: 08-04-2002 02:00
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

18-02-2007 18:36

Komt voor de Bakker!
Gebruikersavatar
Patricia Bos
Berichten: 412
Lid geworden op: 06-01-2005 17:14
Locatie: Assen

19-02-2007 17:03

Bart,

Goed dat je dit zo oppikt en naar mijn bescheiden mening grondig aanpakt.

Mijn complimenten!
Gebruikersavatar
remon van dusschoten
Berichten: 473
Lid geworden op: 31-08-2004 22:06
Locatie: Nijkerk

19-02-2007 22:24

Target vissen de ups en downs
elke vangst telt hoe groot of klein dat je vangt daar gaat het om
behandel een karper zoals je zelf ook behandelt wilt worden met RESPECT

steun de KSN en wordt lid gewoon doen
Plaats reactie