Dé Karperwereld


Gebruikersavatar
Kevin Johannesen
Berichten: 221
Lid geworden op: 18-07-2005 16:11
Locatie: Brabant
Contacteer:

06-02-2007 08:03

Peter,

mensen die van 2 walletjes eten hou je natuurlijk altijd, maar je geeft zelf gelukkig al aan in je bericht dat ook jij hebt geleerd dat met net effe wat meer moeite (info opdoen) je een Top vakantie kan hebben aan openbaar water. :wink:
Dat is wat ik bedoel.

O,ja WATJES ja,GROTE namen, zucht...
Ik heb geen respect voor deze vissers, voor niemand die zijn vissen op betaalwater moet vangen en noem jij dat bivakeren, wat zij doen?
Tafeltje dekje noem ik dat...

Misschien moet ik ook wel veelvuldig aan een betaalwater "bivakeren" krijg ik misschien ook ooit een grote naam en karper....
Quo Vadis
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

06-02-2007 14:57

Beste Kevin,
Wat ik bedoel te zeggen is dat nuance op zijn plek is, je kunt niet iedereen over 1 kam scheren. Er zijn meerdere redenen om te vissen op dit soort wateren, heb er mits of tenzijn ook geen problemen mee dat ze bestaan.

Ook deze grote namen zoals je nu zegt wisselen hun trips af, er word anders gedacht dan hier over het fenomeen. Of dit goed is laat ik buiten beschouwing dat wijkt af van deze discussie. In mijn bescheiden optiek slaan we hier zo langzamerhand door op het vlak van carpcare.

Ook ik zorg ervoor dat de karper zo goed als mogelijk word behandeld, doe ik dit voor de karper of voor mezelf zodat ik het beestje nog een keer kan haken ? enige zelfreflectie is voor velen op zijn plaats.
It's not who you are, it's who you know.