niet helemaal duidelijk


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Fabian stukker
Berichten: 752
Lid geworden op: 14-08-2006 23:00
Locatie: Twente

26-01-2007 20:43

wat mij nog niet helemaal duidelijk is, en wat ik ook niet echt kan vinden op het board en op internet niet is hoe zit het nou als je van een 2de vereniging lid wilt worden.

Ik wil dit graag omdat een watertje hier in de buurt gepacht is door die vereniging. Je moet lid zijn van die vereniging om daar te mogen vissen.
zou graag willen weten hoe dat kan.

Vorig jaar wou ik daar ook een vergunning voor kopen. Alleen toen ik er 1 wou kopen in de loco winkel waar je dat kunt, wouden ze mij alleen een grote vergunning + vereniging vergunning verkopen. Ik vond dit echter onzin aangezien ik die grote vergunning al lang had. Ze wouden of weigerde gewoon bijna mij alleen de vereniging papieren te verkopen.

Ik las iets op het board iets met administratie kosten van 2,50 maar is dit alles of zijn er nog meer kosten. Klopt het ook dat je een extra vispas krijgt dus gewoon nog een pasje erbij ?
En mag een vereniging dit weigeren uberhaupt ?

groete
diëgo truijen
Berichten: 399
Lid geworden op: 19-08-2006 22:38
Locatie: someren

26-01-2007 21:00

Fabian

Ik ben tot nu toe lid van een vereniging (zullen er van het jaar meer worden).Als je nu van een andere hsv lid wilt worden krijg je idd een pasje van hun hsv een krijg je een tijdelijke pas (volgens mij een briefje) daar van moet je volgens mij een kopie naar sportvisserij nederland sture en maken hun een pas aan,die je vervolgens thuis krijgt gestuurt. De kosten: €2,50 adminiestratie kosten en de contrubutie van de hsv. Hopelijk heb je hier wat aan. Ga anders eens naar je hsv waar je nu lid bent een babbeltje maken :wink:

Mvgr Diëgo Truijen
Als ze me missen.
Dan ben ik vissen.

http://www.carpproducts.nl neem een kijkje vele artikelen online voor mooie prijzen.
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

26-01-2007 21:09

Iedere vereniging mag een lid weigeren zelfs zonder opgaaf van redenen.
Gewoon een ledenstop is dan voldoende argument.

Normaal gesproken kun je bij een verkooppunt een tijdelijk vergunning kopen voor een bepaalde vereniging, je moet dan alleen weten waar dat verkooppunt is.

De kosten zijn dan volledig als bij de vispas, bij postcodecontrole bij Sportvisserij Nederland komt naar voren dat je al de afdracht hebt betaald en je krijgt geld terug gestort via Sportvisserij Nederland of via de HSV.
Vissen is een hobby, geen religie!
Ricardo van Malestijn
Berichten: 74
Lid geworden op: 27-10-2006 17:49
Locatie: Barneveld

26-01-2007 21:43

idd douwe klopt helemaal
Gebruikersavatar
Fabian stukker
Berichten: 752
Lid geworden op: 14-08-2006 23:00
Locatie: Twente

26-01-2007 21:49

oke

dus ik betaal dus gewoon de 30euro voor de vispas en krijg die dan automatisch teruggestort ?
Ricardo van Malestijn
Berichten: 74
Lid geworden op: 27-10-2006 17:49
Locatie: Barneveld

26-01-2007 22:16

als het goed is wel het geld dat je teveel betaal krijg je terug
Plaats reactie