flavours


Plaats reactie
van der perren andy
Berichten: 38
Lid geworden op: 07-01-2003 01:00
Locatie: ternat:belgie

08-01-2003 13:50

op welke basis ,zijn de flavours goed die op alcoholbasis lossen rapper op in de winter maar ze geven de karper een rapper teken van kenbaarheid en gaan dus dit aas moeilijk nemen door de geur van de amoniaak en die op oliebasis lossen wel moeilijker op in winter je kan er wel een emulsifer in doen wat verkiezen jullie en wat doe ik het best kan ik in de peroide van maart al 1 op oliebasis nemen zodat de karper het minder herkent dan kan ik er misschien meer vangen
van der perren andy
Berichten: 38
Lid geworden op: 07-01-2003 01:00
Locatie: ternat:belgie

08-01-2003 13:51

sorry foutje geur van alchol niet van amoniak
Rob van Os
Berichten: 410
Lid geworden op: 13-02-2002 01:00
Locatie: Breda

08-01-2003 15:37

Hoi Andy,
Ik wil niet lullig doen ofzo, en ik wil je ook niet meteen voor het één of ander uitmaken, maar gebruik alsjeblieft Hoofdletters, komma's, punten, hele zinnen, enz. De door jou getypte teksten zijn amper te lezen voor de DB-ers, en dan zijn er genoeg die geen tijd nemen om jou bericht 3 keer te lezen en vervolgens een antwoord te geven. Ik heb het écht 2 keer over moeten lezen alvorens ik er iets van kon maken.
Ik kan je helaas niet helpen met deze vraag, want dat onderdeel van de karpervisserij is voor mij een onbekend gebied.
Nogmaals ik probeer je alleen maar een goed advies te geven.
Ik (en ook alle andere DB-ers) maken ook weleens vreemde zinsconstructies. Maar dit spand werkelijk de kroon.

Met-goed-bedoelde-groet, Rob van Os
Plaats reactie