we doen wie er de meeste vissen vangt in 1 week tijd,we zitten allemaal op het zelfde water in groepjes van 2
 we doen wie er de meeste vissen vangt in 1 week tijd,we zitten allemaal op het zelfde water in groepjes van 2  nee het is niet op een betaal water hoor,we gaan naar het noorden van frankrijk,heeft iemand zoiets al een x gedaan,zo jah hoe was dat
 nee het is niet op een betaal water hoor,we gaan naar het noorden van frankrijk,heeft iemand zoiets al een x gedaan,zo jah hoe was dat 
 we doen wie er de meeste vissen vangt in 1 week tijd,we zitten allemaal op het zelfde water in groepjes van 2
 we doen wie er de meeste vissen vangt in 1 week tijd,we zitten allemaal op het zelfde water in groepjes van 2  nee het is niet op een betaal water hoor,we gaan naar het noorden van frankrijk,heeft iemand zoiets al een x gedaan,zo jah hoe was dat
 nee het is niet op een betaal water hoor,we gaan naar het noorden van frankrijk,heeft iemand zoiets al een x gedaan,zo jah hoe was dat 
 anders was ik wel met ze 2e gegaan,gaat om de lol
 anders was ik wel met ze 2e gegaan,gaat om de lol

bas v breukelen schreef:er zijn dus zat vissers die niemand anders een vis gunnen pff triest hoor
 maar ik vind het een leuk idee!
  maar ik vind het een leuk idee!  

maar gun het hem wel ook als ik er geen vang hoor!volgende keer beter!
 maar gun het hem wel ook als ik er geen vang hoor!volgende keer beter! dat doen wij elkjaar maar dan niet 1 week nee 1 heel jaar lang
 dat doen wij elkjaar maar dan niet 1 week nee 1 heel jaar lang
 nou niet denken dat we er 40 vangen hoor haha
 nou niet denken dat we er 40 vangen hoor haha 
jasper de boer schreef::P dat doen wij elkjaar maar dan niet 1 week nee 1 heel jaar lang
we doen wie de meeste -30ers- vangt per jaar.nou niet denken dat we er 40 vangen hoor haha

? Ik vang er liever eentje van 40 pond dan 10 van rond de 15 pond.. MAargoed..
 ? Ik vang er liever eentje van 40 pond dan 10 van rond de 15 pond.. MAargoed..