Honden


Gebruikersavatar
patrick kappen
Berichten: 58
Lid geworden op: 31-07-2005 16:10
Locatie: enschede

13-07-2006 00:00

Ja dan is er niks mis mee met een hond erbij... Kost je allen boilies :P
Gebruikersavatar
Luc Maessen
Berichten: 264
Lid geworden op: 12-07-2006 11:02
Locatie: Nieuwegein

13-07-2006 09:45

Als het weer eens hondenspitsuur zit dan word ik af en toe wel erg gek. Zeker met dit weer blijf ik roepen van te voren of ze alsjeblieft niet de honden in het water willen laten. Ik word ziek van al dat roepen, maar het is de enige manier waarop het helpt. Ik dacht zelf misschien aan bordjes aan lantaarnpalen en daarop iets van: Gelieve uw hond(en) niet te water te laten als er mensen in een afstand van 100m aan het vissen zijn, bij voorbaat dank. Misschien scheelt me dat mn keel :wink:

Ik heb wel 1 x gehad dat ik naar een vrouw riep en zei hoorde het, dat weet ik zeker en ze gooit zo die tennisbal midden in de sloot, nou zij heeft een paar boilies op der kop gekregen.
Gebruikersavatar
kees v bruggen
Berichten: 18
Lid geworden op: 12-07-2006 20:12

13-07-2006 19:25

je kan in het ergste geval ook hier en daar een bordje plaatsen met hier heerst de ziekte van wijl..werkt erg tijdelijk in de meeste gevallen,maar wel heel erg goed... :lol:
ze kenne beter over je fiets lulle dan over je l.. fietse..
Dennis Pronk
Berichten: 248
Lid geworden op: 09-06-2006 21:52
Locatie: Den Haag
Contacteer:

14-07-2006 14:16

Steven Trip schreef:Ik was laatst dus aan het vissen met een vriend van mij,
maar opeens naar een paar uur vissen komt er een vrouw aangelopen die heeft een hond die hond rent volop tegen de hengels aan terwijl die vrouw het niet doorheeft (althans deed ze ) ik wordt daar schijtziek van..

gewoon die vrouw ff een grote bek geven :P
of je schopt die hond gewoon weg 8)
Gebruikersavatar
Bram Wijnhoven
Berichten: 228
Lid geworden op: 09-07-2005 21:10
Locatie: tussen voor en achtertuin
Contacteer:

14-07-2006 14:57

kut honden, werd ik gister ochtend wakker stond er een hond tegen mijn bivvie aan te zeike :o en de vlek krijg ik niet meer weg :evil: :evil: :evil:
je kan iemand anders bewonderen om zijn presaties, maar onderschat jezelf toch ook niet!
_________________________________
pb, 41pond schub schoon aan de haak!
Gebruikersavatar
Andre apprentice
Berichten: 8
Lid geworden op: 18-05-2006 18:33
Locatie: Delfzijl

16-07-2006 15:41

Zoiets heb ik laatst ook meegemaakt. Ik was aan het hengelen met me vismaat, komt er een buurman van me maat langs de overkant expres de hond in het water sturen. Toen ik hem beleefd vroeg of hij de hond uit het water wou sturen omdat ik die niet aan mijn haak wou hebben, werd hij boos.

Later bleek dat hij meer boos was op mijn vismaat omdat deze fijne meneer veel te hard door hun woonwijk reed waar veel kinderen spelen (ook zijn eigen kinderen), en hij was daarop aan gesproken door mn kameraad.

Je hebt soms van die mensen .....
carpe nocturn