wat vinden julie hier van ??


Gebruikersavatar
j van der beek
Berichten: 2281
Lid geworden op: 17-04-2005 12:52

09-07-2006 17:45

saron: niks van aantrekken, je hebt je best gedaan en sommige mensen willen nou eenmaal altijd gelijk hebben!
Martin Pantera1
Berichten: 11
Lid geworden op: 31-03-2003 02:00

10-07-2006 01:55

Het feitelijke probleem is hier volgens mij dat iedere debiel tegenwoordig karper kan vangen... en ja, zelfs 30-ponders en zich dan vervolgens kundig gaan noemen!

Groeten Maarten Willemsen
Gebruikersavatar
Barry Postma
Berichten: 281
Lid geworden op: 14-03-2004 16:46
Locatie: Apeldoorn

11-07-2006 15:40

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr !!!!!

julie hebben gelijk allemaal !!!!

ik had dat niet mogen doen SORRY SARON !!!!
voor mij is karpervissen A WAY OF LIFE !!!
Gebruikersavatar
j van der beek
Berichten: 2281
Lid geworden op: 17-04-2005 12:52

11-07-2006 15:43

blijf rustig barry! het zijn goed bedoelde adviesen!

misschien heb je hier iets aan!

Afbeelding

het is natuurlijk een geintje! :D
Gebruikersavatar
Barry Postma
Berichten: 281
Lid geworden op: 14-03-2004 16:46
Locatie: Apeldoorn

11-07-2006 15:59

nee dank je !!!
voor mij is karpervissen A WAY OF LIFE !!!
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

11-07-2006 16:20

Afbeelding

deze is gezonder voor je ! 8)

en verder........

schijt aan het beleid!

doe je ding , maar doe het met verstand.

verder hang je in het vervolg een bordje om je nek met de tekst:ik praat niet met vreemden , en verwijs je iedereen daar naar.
of je gaat een keer vissen met Saron,en laat je hem zien dat die vissen zich niet vast zwemmen.(ik denk alleen niet dat dat gaat gebeuren)

is het wel het geval,dan sloop je je eigen vissen alleen maar.(en die van Saron en de rest die op dat water vist!)

vr gr,

michel
Gebruikersavatar
Arjen Dijkstra
Berichten: 578
Lid geworden op: 15-05-2005 23:46
Locatie: Tsjusterboxum (fr)

12-07-2006 11:35

michel Tja schreef:
is het wel het geval,dan sloop je je eigen vissen alleen maar.(en die van Saron en de rest die op dat water vist!)

vr gr,

michel


Waarom trap je die jongen niet gewoon in z'n rug :-?
Ik zet mijn huupie in
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

12-07-2006 12:10

ik snap jouw opmerking niet geheel.

doel je daarmee op mij om die tekst die je ge quote hebt>?

want daar zie ik niet veel verkeerds in.is enkel de waarheid.(in mijn ogen dan)

of doel je op de topic starter ?

verder is het veel stoerder om iemand in zn ogen aan te kijken als je iemand schopt :wink:

vrgr.

michel
Gebruikersavatar
Arjen Dijkstra
Berichten: 578
Lid geworden op: 15-05-2005 23:46
Locatie: Tsjusterboxum (fr)

12-07-2006 12:42

Misschien een beetje snel opgefikt vandaag, maar je stelt voor dat ze maar eens beide moeten gaan vissen om te kijken hoe het gaat, scheit aan beleid enz. Maar er wordt wel even goed duidelijk gemaakt dat Barry waarschijnlijk toch z'n vissen sloopt en ook die van Saron en de rest. Waarom een aanbeveling doen als jezelf het antwoord blijkbaar al weet. Niet echt eerlijk tegenover jezelf en Barry. Ik noem zoiets een trap in de rug!
Ik zet mijn huupie in
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

12-07-2006 12:56

Arjen Dijkstra schreef:Misschien een beetje snel opgefikt vandaag, maar je stelt voor dat ze maar eens beide moeten gaan vissen om te kijken hoe het gaat, scheit aan beleid enz. Maar er wordt wel even goed duidelijk gemaakt dat Barry waarschijnlijk toch z'n vissen sloopt en ook die van Saron en de rest. Waarom een aanbeveling doen als jezelf het antwoord blijkbaar al weet. Niet echt eerlijk tegenover jezelf en Barry. Ik noem zoiets een trap in de rug!


Hoi Arjen,

ik stel zeker voor dat ze misschien maar eens samen op die stek moeten gaan zitten.want Barry wil waarschijnlijk zoals blijkt in deze topic toch die stek op die manier ( 2 meter afstand van de boei terwijl hij op 50 tot 100 meter van de boei vist.) niet verlaten.
dus dacht ik: als zij nou eens samen daar gaan zitten ,dan kan Barry bewijzen dat het geen kwaad kan en hij dus geen vissen verspeeld daar.
is Saron ook weer tevreden toch ? en als Barry laat zien dat hij niets verspeeld is er verder ook niets aan de hand toch ?

met schijt aan het beleid bedoel ik te zeggen tegen barry dat hij zelf zn ding moet doen , en als alles goed gaat waarom zou hij naar iedereen hier moeten luisteren. en daar moet hij dan ook gewoon schijt aan hebben vind ik.( als het goed gaat dan he :wink: )

mocht het zo zijn dat hij wel veel vissen verspeeld op die stek , dan heeft hij zichzelf ermee , maar ook saron en de rest van de vissers op dat water.en daar is niemand blij mee. dus in dat geval zou ik voor hemzelf en zn vis collega`s toch maar op minstens 10 meter van die boei gaan zitten.want wie wil er nou papegaaitjes vangen ? niemand toch >?

verder denk ik dat je mijn post anders hebt opgevat als dat ik het dacht te brengen.maakt verder ook niet uit, maar misschien dat je het nu wat beter begrijpt hoe ik het bedoelde.

verder zou het opzich wel leuk zijn als ze samen eens daar gaan vissen en dan kan Barry laten zien dat hij dus geen vissen verspeeld daar,dat stemt dan Saron misschien ook tevreden en is de strijdbijl wie weet wel begraven. (maar zoals ik al eerder zei, zie ik dat niet snel gebeuren :wink: )

vr gr,

michel
Gebruikersavatar
kees v bruggen
Berichten: 18
Lid geworden op: 12-07-2006 20:12

12-07-2006 23:47

zorg dat je niet met een al te dikke lijn vist,mocht je karper dan wel om de boei heen zwemmen dan weet je inelk geval zeker dat je lijn t begeeft en niet de karper z'n bek..zon ket met mossels is geen lijn tegen bestand dus als je nou zorgt dat je het daar niet tegenop probeert te nemen door extreem dikke lijnen te gebruiken lijkt t mij geen enkel probleem...ik kom geregeld collega-karpervissers tegen die met een drie-ponds hengel gewapend met een 40/100 lijn een karper binnenslepen voodat die de kans krijgen om maar een slag te doen..het valt mij ook op dat dat vaak de mensen zijn die een ander maar wat graag op de vingers mogen tikken..dus trek t je niet aan en doe wat je verstand je ingeeft...het is misschien maar goed dat karpers niet kunnen schreeuwen want als we dat elke keer zouden moeten aanhoren bij elke dril dan zou t waarschijnlijk niet eens tot deze discussie komen...
ze kenne beter over je fiets lulle dan over je l.. fietse..
Gebruikersavatar
Barry Postma
Berichten: 281
Lid geworden op: 14-03-2004 16:46
Locatie: Apeldoorn

27-07-2006 19:39

ben net weer terug van vakantie

nou saron wat dacht je er van gaan we een keertje visssen kan ik je mischien nog wat leren hahahaha

nee even zonder gekheid

ik ben niet iemand die lang ergens boos over blijft dus wat mij betreft is de kous af

ik weet inderdaad heus wel wat ik doe en ook ik doe heus niet alles altijd maar goed als ik er dan achter zou komen dat het helemaal mis gaat ga ik ook absoluut niet door met zulke stekken.

maar ik heb intussen meerdere vissen zonder problemen van die stek gevangen dus whats the problem
voor mij is karpervissen A WAY OF LIFE !!!
lionel Coeverden
Berichten: 676
Lid geworden op: 24-05-2005 15:37
Locatie: Twente.

27-07-2006 21:50

rare gozer