toine hoenderboom schreef:ik heb toch gezegt dat ik engelse ponden weeg
vermeld dat dan ook even op de kwo als je de foto van je vis opstuurt!want eigenlijk heeft bart verdonk nog gelijk ook! hij weegt geen 19kg en als je daar gelijk gemeld had dat hij 38 lb weegt is deze hele discussie niet nodig geweest!
en nog iets....je vermeld dat jou gewicht een nieuw vijver record is? is dat nu nog steeds zo? nu we weten dat hij in engelse ponden gewogen is?
vind het een hoop gelul! en voor de mensen die zeggen dat "wij"die reageren allemaal niet moeten lullen, en jalours en weet ik het wat zijn! hier is een discussiehoek toch voor? toine kiest ervoor om zijn foto in te sturen met alleen ponden erbij dan kan je verwachten dat iedereen denkt dat die vis 19kg weegt. en op die slechte foto is duidelijk te zien dat die vis dat niet weegt!
dan kan je zo'n discussie verwachten! en dat heeft niks met jaloezie of wat dan ook te maken, want zo'n vis is met alle respect niet echt super groot.
ik vind het net een soap dit! fantastisch!
ik ga ff naar de slager: 3 lb gehakt halen en voor 4 lb aan biefstuk!
laterz
en frank: dat heeft niks met afgunst te maken hoor, gewoon een misverstand! en verschillende manieren van wegen!