KSN Merchandise


Plaats reactie
Hielke Meijer
Berichten: 104
Lid geworden op: 27-01-2002 01:00

09-06-2006 12:01

Karpervissers,

Sinds kort ben ik lid van de KSN. Lijkt mij erg zinvol wanneer je het beste voor hebt met de karper en het vissen hierop. Op de site van de KSN kun je tegenwoordig merchandise bestellen. Zo leek het mij leuk om een trui van de KSN aan te schaffen. Zo gedacht zo gedaan. Op 26 april heb ik het geld overgemaakt en na twee weken niets vernomen te hebben heb ik een e-mail gestuurd. Hierop kreeg ik direct antwoord; ik moest even geduld hebben, men had er geen tijd voor vanwege de jeugd kampen...
Tot zover niets schokkends. Echter heb ik tot op de dag van vandaag niets meer gehoord of ontvangen!! 6 weken op kamp lijkt me onwaarschijnlijk?

Ik wil hiermee aangeven dat men voorzichtig moet zijn met het vooraf betalen van goederen...misschien heb ik wel gewoon pech, maar misschien zijn er wel meer die net als ik op hun bestelling zitten te wachten. :cry:
Gebruikersavatar
Michel Hollaar
† in memoriam †
Berichten: 2326
Lid geworden op: 06-02-2003 01:00
Locatie: Hellevoetsluis

09-06-2006 12:23

Hielke,

een tweede email i.p.v. bovenstaande posting had je duidelijk gemaakt

dat juist gisteren ( geloof het of niet ) alle bestellingen zijn verzonden.

m.vr.gr.
Hielke Meijer
Berichten: 104
Lid geworden op: 27-01-2002 01:00

09-06-2006 12:32

Ik heb gisteren, en vandaag, geen e-mail van jullie ontvangen!
Ik mag er toch van uit gaan dat, wanneer ik al betaald heb, jullie mij op de hoogte houden zonder dat ik daar twee maal achter aan moet?
Volgens eigen zeggen van de KSN had het late verzenden te maken met de jeugdkampen, zes weken vind ik dan erg lang!

Maar zoals ik al aangaf, het zal in dit geval domme pech zijn.
wat mij betreft "no hard feelings" ...
ivo pagen
Berichten: 375
Lid geworden op: 06-08-2005 22:47
Locatie: zoetermeer

09-06-2006 14:05

ik denk dat ht ksn nu druk is met regelen van de kampen in de komende 2 MAANDEN ZIJN er 3 ksn kampen.
\
Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

09-06-2006 15:08

Het is toch geen weer voor een muts dus.... Niet boos worden was een grapje om het ijs te breken

Zonder gekheid, dit had niet zo mogen gebeuren, waarvoor excuses.

Het is wel te verklaren: vele handen maken licht werk. Heel fijn, dat nu meerdere mensen dingen willen doen. Maar ... hoe meer mense, hoe makkelijker dat het onderweg ergens niet goed kan gaan. Pietje ( Aart dus) zit te wachten op Klaasje . Terwijl Michel allang...

In elk geval is er van geleerd en als het goed is heb je thuis een pakketje.

MVG

Klaas
Hielke Meijer
Berichten: 104
Lid geworden op: 27-01-2002 01:00

09-06-2006 15:32

Wat mij betreft is het opgelost zo. :)

De KSN zal met de beperkte middelen en het vele werk dat ze doen af en toe wel erg druk zijn. Ik ben de laatste die daar aan twijfelt. Vond het alleen een beetje erg lang duren, dat kan ook een beperking van mijn geduld zijn. Misschien is het wel handig om klanten die een bedrag over maken te laten weten per e-mail dat de betaling in goede orde is ontvangen en dat er z.s.m. afhandeling van de bestelling volgt.

Bedankt voor de reacties en succes.
Gebruikersavatar
Edward van Berkum
Berichten: 2799
Lid geworden op: 19-04-2002 02:00
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

09-06-2006 15:39

Hielke Meijer schreef:Wat mij betreft is het opgelost zo. :)

De KSN zal met de beperkte middelen en het vele werk dat ze doen af en toe wel erg druk zijn. Ik ben de laatste die daar aan twijfelt. Vond het alleen een beetje erg lang duren, dat kan ook een beperking van mijn geduld zijn. Misschien is het wel handig om klanten die een bedrag over maken te laten weten per e-mail dat de betaling in goede orde is ontvangen en dat er z.s.m. afhandeling van de bestelling volgt.

Bedankt voor de reacties en succes.


Ik vind idd dat je hier gelijk in hebt, maar vind en dat is niet alleen in dit geval zo, maar bij vele andere winkels ook, dat mochten ze het niet kunnen versturen binnen een bepaalde periode dat een berichtje geen overbodige luxe is, zodat dit een hoop ergernis bij mensen ontneemt.

Verder is KSN ook afhankelijk van mensen en hun inzet.
Gebruikersavatar
Bas Jansen
Berichten: 335
Lid geworden op: 10-02-2005 12:46
Locatie: Renkum / Wageningen

09-06-2006 17:37

Ik heb ook voor een x aantal weken een badge besteld.
Omdat ze ze niet op voorraad hadden en ivm de jeugdkampen werd het allemaal wat later.
Gewoon lekker geduldig gewacht en vandaag was hij dan binnen :D toppie!
Ga hem zometeen eens op de jas fabrifixen 8)
Een schone stek, begin bij jezelf!

http://www.eurobilltracker.com/?referer=22507
Gebruikersavatar
Bert Vooijs
Berichten: 1871
Lid geworden op: 22-12-2005 23:41
Locatie: Amsterdam

09-06-2006 21:57

Vandaag mijn sweater ontvangen.
Al een tijdje geleden besteld en betaald.
Begon me deze week wel af te vragen waar 'ie bleef.
Bedacht me vervolgens dat ik niet met een volledig profi organisatie te maken heb en dat het hartstikke mooi is dat ze deze service leveren.

Kortom: niet ontevreden over de service.

Groet, Bert.
ff v==
Plaats reactie