Mijn hengels staan, na een goede tip van een vismaatje van mij, tegenwoordig als het kan bijna in mn plu, oftewel, je plu met stretcher en dan binnen 1 meter staan mn steunen of rodpod. (kan in princiepe aanslaan vanaf mn stretcher !!
Dit gebeurd op wateren waarvan ik weet dat de kans op beroving of nachtelijk bezoek aanwezig is, op dit soort wateren vis ik eigenlijk ook alleen maar met een plu, of zelfs zonder iets alleen op mn stretcher, met een tent vis ik alleen als ik lange sessie's vis, op wateren waar je vrij 'veilig' zit of het serieus slecht weer gaat worden !
Onthaakmat staat vast met haringen, en schepnet steunt op mn plu, en zit vast onder het klitteband !
Wens ik je veel succes om het stil te kunnen stelen, zonder een knuppel in je nek te krijgen en pepperspray recht in je bek !
Niet slapen wil ook helpen
Hier een voorbeeld hoe ik slaap, in dit voorbeeld vind ik mn hengels veeeeeeeel te ver weg staan, maar goed de wind stond recht in mn bek dus moet ik met mn plu, met mn kont in de wind gaan zitten, gelukkig is dit water ook 1 van de 'veilige' wateren en hoef ik me op dit water echt geen zorgen te maken !! en durf daarom ook zo te zitten
De persoon die langs komt gedurende de nacht wens ik zowiezo veel succes ! Ik weet dat eigen rechter spelen niet mag, maar aan mijn spullen komen mag ook niet ! ook weet ik dat pepperspray in je smoel en een knuppel in je nek zeker pijn gaan doen.
Niet komen zeiken van : En jah dan sla je hem dood of wat dan ook !! want dat zien we dan wel weer, mischien krijg ik wel klappen of een mes in mn lijf ook een goede mogenlijkheid
In het geval dat ik een pistool op mn hoofd krijg, dan help ik zelfs met inpakken in zo'n situatie, want daar doe je echt niets aan !!