Sponsoring


Gebruikersavatar
Eddy Norder
Berichten: 1317
Lid geworden op: 16-02-2003 01:00
Locatie: Sappemeer
Contacteer:

10-03-2006 15:32

Klaas,

Ik kan voor jou ook niets verborgen houden he?! :lol:

Gr.
E.
Als afgunst branden wou, konden we de gaskraan dicht draaien.
Gebruikersavatar
Harnold Kikkert
Berichten: 2174
Lid geworden op: 22-11-2004 21:18
Locatie: Hoogeveen

10-03-2006 17:36

Kindertjes die vragen, worden overgeslagen. :wink:

gr H.K.
Gebruikersavatar
Cor Nannings
Berichten: 1248
Lid geworden op: 21-03-2002 01:00
Locatie: Hoorn

10-03-2006 17:54

En nou niet brutaal worden, want dan krijg je helemaal niks :P CN
Unicorn Carp Fisching
Gebruikersavatar
Niels Schouten
Berichten: 879
Lid geworden op: 02-10-2005 18:11
Locatie: Almere

10-03-2006 17:55

Rene de vries schreef:Sponsor.....?

Allemaal gelul.
Ik zou juist nooit een sponsor willen.... volgens mij gaat het vrijblijvende van je hobby er dan wel af.

Ik wil vissen met mijn materialen en met mijn budget en op mijn manier en genieten van elke vis die ik haak.......

Zoek liever een bijbaantje....... dan ben je je eigen sponsor


Eindelijk een wijze reactie. Ik hou ervan de dingen in het leven op MIJN manier te doen en niet op de manier waarop een ''sponsor'' dat graag zou zien. Ik vraag me ook af of de mensen niet een vertekend beeld hebben van dat hele sponsor gebeuren. Wat denk je, dat ze iedere maand een pallet spulletjes afleveren die je naar hartelust kunt testen ? Of dat ze je een zak met geld opsturen ? Vergeet het maar rustig.
Dennis de Wilde
Berichten: 492
Lid geworden op: 05-01-2004 21:20
Locatie: Schiedam
Contacteer:

10-03-2006 18:25

Nee??? :D
Theo de Kreij
Berichten: 87
Lid geworden op: 30-11-2005 00:18
Locatie: Zoetermeer

10-03-2006 23:20

Ha Niels. Ik begrijp je reactie, maar die komt voort uit een misverstand. Een goede sponsor bemoeid zich niet inhoudelijk met de visser en zijn techniek. Die krijgt alle vrijheid om te doen wat hij goed acht om aan de vis te geraken. De visser zal het echter wel met het materiaal van de sponsor moeten doen. Ik sta nu boven de 2 (internationale) JRC teams omdat ik nu eenmaal aan de grondslag sta van de WCC activiteiten. Echter bemoei ik me absoluut niet met hun vistechnieken en dergelijke. Als ik het beter snap dan deze mannen, dan zou ik zelf in een team moeten deelnemen. Nee hoor, we laten die mannen hun dingen doen waar ze goed in zijn, namelijk het vissen zelf. Ik bemoei me nog niet met een hair of wat dan ook. Daar is de teamcaptain voor.

En die pellets materiaal? Ze krijgen wat ze nodig hebben om te trainen en te vissen. Dat is 100% sponsoring.
M.vr.gr,

Theo.
Gebruikersavatar
Niels Schouten
Berichten: 879
Lid geworden op: 02-10-2005 18:11
Locatie: Almere

11-03-2006 12:17

Hallo Theo,

Wil een fabrikant dan geen stukje feedback over het materiaal dat hij ter beschikking stelt ?
barry stevens
Berichten: 864
Lid geworden op: 17-07-2005 01:37
Locatie: amsterdam

11-03-2006 12:35

je vist je vanzelf wel in de kijker,mits je het goed doet!wWt jij nu wil,wilde ik vroeger ook,blij dat het niet door gegaan is.Dan word het een MOETEN allemaal en bepaal je nog weinig zelf.Je moet mensen kennen.
Want als je gesponsert word,krijg je het beste materiaal en aas en je word vanzelf publiciteitsgeil,bin there-done that.

Ga lekker vissen en zorg dat je overal scoort waar je vist,dan gaat het praatje vanzelf rond.

Hou wel plezier in je hobby ennee.....Vooral Doorgaan :wink:
www.castmarine.nl

alles voor de karpervisser op het gebied van elektromotoren/accus/laders/rubberboten/buitenboordmotoren etc
Theo de Kreij
Berichten: 87
Lid geworden op: 30-11-2005 00:18
Locatie: Zoetermeer

11-03-2006 18:13

Niels Schouten schreef:Hallo Theo,

Wil een fabrikant dan geen stukje feedback over het materiaal dat hij ter beschikking stelt ?

Absoluut wel Niels. We verwachten zeker feedback van de deelnemers die gesponsored zijn. We hebben echter voordat we een product introduceren zeer bekwame testvissers laten werken die uitgebreid met de materialen aan de slag gaan en adviezen brengen om de materialen verder op punt te zetten. Wanneer dat proces is afgerond, komt het op de plank. Wat ik echter zo geweldig vindt aan de gemiddelde Karpervisser is dat hij/zij over het algemeen vrij kritisch is. Soms negatief, maar veel vaker positief. Dat zorgt er erg vaak voor dat we een product nog verder kunnen verbeteren. De beste producten komen toch voort na aanpassingen uit het veelvuldig gebruik in de praktijk. Daarom zijn we ook blij met iedere reactie uit de praktijk. Het is de beste manier om een merk nog beter te maken.
M.vr.gr,

Theo.
Gebruikersavatar
Niels Schouten
Berichten: 879
Lid geworden op: 02-10-2005 18:11
Locatie: Almere

12-03-2006 00:30

We verwachten zeker feedback van de deelnemers die gesponsored zijn

Dat was eigenlijk een beetje wat ik bedoelde. Ik heb het idee dat sommige mensen denken dat sponsoring inhoud dat je gratis spullen krijgt en lekker je gang kunt gaan. Uiteraard wil een leverancier of fabrikant ook een terugkoppeling over zijn of haar materiaal. Natuurlijk is sponsoring een mooi iets, maar voor niets gaat de zon op !

Overigens zeer goed om te horen hoe er wordt omgegaan met de op en aanmerkingen van de gebruikers. Daar kunnen een heleboel fabrikanten een voorbeeld aan nemen, ook buiten de hengelsport.
Gebruikersavatar
Marck de Jongh
Berichten: 491
Lid geworden op: 28-04-2004 17:27
Locatie: Blaricum/Velp
Contacteer:

12-03-2006 14:30

Kijk, nu komen de nuttige antwoorden :wink:
The Carp, The Whole Carp, And Nothing But The Carp, So Help Me God...

Binnekort online, http://www.karpertotaal.nl!
PR NL: 24 pond spiegel
PR FA: 28 pond Spiegel
Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

12-03-2006 15:05

Ik denk nog steeds, dat de consument de testvisser is.



MVG

Klaas
Gebruikersavatar
Marck de Jongh
Berichten: 491
Lid geworden op: 28-04-2004 17:27
Locatie: Blaricum/Velp
Contacteer:

12-03-2006 16:55

Uiteraard blijft de consument een belangrijke rol hebben. Maar als in de eerste testfase van nieuwe producten blijkt dat er verbeteringen moeten komen is dat makkelijker aanpassen dan als het product al bij de eindconsument is... toch?
The Carp, The Whole Carp, And Nothing But The Carp, So Help Me God...

Binnekort online, http://www.karpertotaal.nl!
PR NL: 24 pond spiegel
PR FA: 28 pond Spiegel
Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

12-03-2006 17:08

MK II ken je dat?

Heb je ineens 4 swingers.

MVG

Klaas
Gebruikersavatar
Marck de Jongh
Berichten: 491
Lid geworden op: 28-04-2004 17:27
Locatie: Blaricum/Velp
Contacteer:

12-03-2006 18:21

En deze post snap ik ook niet :-? :oops:
The Carp, The Whole Carp, And Nothing But The Carp, So Help Me God...

Binnekort online, http://www.karpertotaal.nl!
PR NL: 24 pond spiegel
PR FA: 28 pond Spiegel
Gebruikersavatar
Wouter Vennekens
Berichten: 804
Lid geworden op: 25-02-2002 01:00
Locatie: As (B)

12-03-2006 19:48

Marck de Jongh schreef:En deze post snap ik ook niet :-? :oops:


Ik snap meer dan de helft van Klaas Van Den Herik zijn posts niet :D Dus maak je geen zorgen.
Gebruikersavatar
Remon de Zeeuw
Berichten: 76
Lid geworden op: 26-01-2005 21:33
Locatie: brandwijk

12-03-2006 20:09

Wat Klaas hierboven al schreef de consument is de beste testvisser.
Wat echter wel meespeeld is dat de producten beter verkopen als er een bekende vaste kop achter het product staat zoals Arjen en Koen bij Nash
Daniël van Dijk en Raymond van Keerberghen bij Rithworth en vd Hurk bij pro-line.
Het is echter niet zo dat het gaat van schrijven naar een fabriekant en de sponser is binnen vaak gaat het toch door een treffen aan de waterkant en van het een komt het ander ook is het niet zo dat je altijd verplicht ben om allen maar aan de waterkant te vertoeven om foto's of andere dingen te vergaren wel vragen ze vaak of dat je wil helpen als er beurs of zo is en als je de mogelijk heb om dan een stukje ter promotie in een blad te schrijven.
Dus geduld en geluk is een schone zaak
laat je niet tot ziekelijk gedrag mee slepen in je hobby
Theo de Kreij
Berichten: 87
Lid geworden op: 30-11-2005 00:18
Locatie: Zoetermeer

12-03-2006 21:51

Klaas van den Herik schreef:Ik denk nog steeds, dat de consument de testvisser is.
MVG

Klaas

Daar heb je gelijk in Klaas, zeker wanneer het gaat om de laatste puntjes op de i te zetten. Daarom luister ik altijd naar wat men mij verteld over de producten. Zoals afgelopen najaar mij een visser aanschoot die altijd met de voet de haring het laatste stukje de bodem in dreef. Hij vertelde dat hij dan min of meer ook op de tent trapte en stelde voor om voortaan ouderwetse rubber ringen mee te leveren met de tenten. Daardoor zou volgens hem ook de tent bij extreem harde storm beter en makkelijker te spannen zijn. Gevolg is dat nu in de nieuwe producties er inderdaad ringen bijkomen en die ook los te koop zullen zijn.
En zo zijn er nog wel een paar leuke zaken op te noemen. Zo was er een man aan du Der die het wel leuk vond wanneer zijn toilettas ook in het groen zou zijn. Voila, volgende maand komt die op de markt, welliswaar aangepast voor de karpervisser.
Daarom sta ik ook graag altijd een uurtje te lullen aan het water in plaats van alleen maar vissen.
M.vr.gr,

Theo.
Theo de Kreij
Berichten: 87
Lid geworden op: 30-11-2005 00:18
Locatie: Zoetermeer

12-03-2006 21:58

Remon de Zeeuw schreef:Wat Klaas hierboven al schreef de consument is de beste testvisser.
Wat echter wel meespeeld is dat de producten beter verkopen als er een bekende vaste kop achter het product staat zoals Arjen en Koen bij Nash
Daniël van Dijk en Raymond van Keerberghen bij Rithworth en vd Hurk bij pro-line.
Dus geduld en geluk is een schone zaak

Bekende koppen zijn belangrijk, maar nog belangrijker is het dat die bekende koppen ook nog weten waar ze het over hebben bij het ontwikkelen van de producten. Dave Lane en Terry Hearn zijn topvissers, maar nog beter in constructie en praktijkontwikkelingen. Wat zij aanbrengen ter verbetering is erg belangrijk, haast nog belangrijker dan het goede vissen van ze.
Ik vergelijk graag dingen met elkaar en zo ook nu met de Formule 1. Wanneer Schumacher niet exact kan aangeven wat er niet goed is aan zijn bolide, kan de constructeur of monteur ook nooit dingen veranderen waardoor de bolide beter in de bocht ligt, harder rijd op rechte stukken, enzovoort.
M.vr.gr,

Theo.
Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

12-03-2006 23:22

Je koopt swingers. Blijken ze eigenlijk niet zo goed. Wordt de MK II uitgebracht. Moet je weer nieuwe kopen. Dan heb je 4 swingers.


MVG

Klaas
Gebruikersavatar
Marck de Jongh
Berichten: 491
Lid geworden op: 28-04-2004 17:27
Locatie: Blaricum/Velp
Contacteer:

12-03-2006 23:29

Oooooow, zo...bedankt voor de verheldering... :lol: Ja maar zo is het inderdaad wel... Wat mij betreft word er eerst eenproduct serieus gebeta-test voor hij op de markt komt...
The Carp, The Whole Carp, And Nothing But The Carp, So Help Me God...

Binnekort online, http://www.karpertotaal.nl!
PR NL: 24 pond spiegel
PR FA: 28 pond Spiegel
Gebruikersavatar
Mark Zelle
Berichten: 943
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Vorden
Contacteer:

13-03-2006 10:11

klaas,
dus als er een verbeterde versie van de MkII komt, MOET jij die ook kopen? :wink:
Gebruikersavatar
menno laarmans
Berichten: 2070
Lid geworden op: 20-09-2004 10:34
Locatie: lapzwansland

13-03-2006 10:26

Hebbe hebbe hebbe he Klaas :P
Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

13-03-2006 10:31

Nee,

Gelukkig niet. Maar ja alst verrot is...

MVG

Klaas
Gebruikersavatar
Mark Zelle
Berichten: 943
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Vorden
Contacteer:

13-03-2006 10:35

dan heb heb je aan die andere 2 ook niks, en heb je er dus toch maar 2.... :D