Aas en Niets Anders ! De Karper


Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

07-03-2006 12:58

Even nadenken en rekenen:


40 pagina's keer eur 50 plus een keer of 8 a 9 waterlanders plus een oplage van 3500? Tja wat is commercieel?

Dacht dat er zat info uitgewisseld was.

Producten noemen. Welke? L 30 huppeldepup? LT vismeel? Overal te koop

Nu zal ik wel geen vrienden maken, maar ik vind het pure kift vermengd met kinnesine. Jammer.

MVG

Klaas
Frank Huisman
Berichten: 671
Lid geworden op: 21-01-2002 01:00
Locatie: Dwingeloo

07-03-2006 13:02

Nee Klaas,

Het was geen geintje dat een aantal aasfabrikanten hun 'bezorgdheid' op diverse wijze kenbaar hebben gemaakt toen bekend werd dat Mitsz een lijvig artikel over aas had geschreven voor De Karper.

Groet,

Frank
Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

07-03-2006 13:10

En ik maar lachen. :(

Maar wie zich gekwetst voelt door mijn voorgaande posting: sorry zal het niet meer doen :oops: :oops:

MVG

Klaas
Remco Oudhuyzen
Berichten: 2162
Lid geworden op: 21-04-2003 02:00
Locatie: Hengelo

07-03-2006 13:13

wel of geen commerciele binding...

alles wat in het artikel genoemd is aan producten en toepassingen en eigenschappen. zijn al besproken in verschillende topics.. alleen nu is het goed in 1 artikel samen gevat..

wat als onder het artikel de naam van iemand anders stond?? was het dan wel goed?? mitsz wil ons iets leren over zijn visie over Aas. niets anders.. als jij geneigd bent na het lezen van dit artikel om te gaan vissen met dit soort producten kun je op verschillende adressen terecht om aan deze producten te komen.. en niet alleen bij Mitsz.. dus naar mijn idee is het bij lange na niet om zijn bedrijf te promoten

Maar nu verder on topic..

Gr. Remko
Peter Otte
Berichten: 1261
Lid geworden op: 10-01-2003 01:00
Locatie: Veghel

07-03-2006 14:07

De info van Mitsz, meer is het niet in mijn ogen kan juist positief werken richting boiliefabrikanten. Van zijn kennis geschreven in “De Karper” kunnen zij juist gebruik maken. Dat er bij een aantal op het gebied van kwaliteit nog veel te verbeteren valt wil ik zeker niet uitsluiten.

Groet,
Peter
Gerrit Pook
Berichten: 306
Lid geworden op: 12-06-2005 18:12
Locatie: maarsbergen

07-03-2006 15:14

Hij is echt niet de eerste die met een commerciele achtergrond in de karper schrijft, vele gingen hem reeds voor en er zullen er nog wel een paar volgen.Daar heb ik absoluut geen moeite mee.
Blijft overeind dat dat Waterland een van de subtielste manieren hanteert om een produkt in de markt te zetten,dat is ook een kunst.
Zoals veel produkten in de karpervisserij is deze ook uit hobby geboren
En zonder deze mensen zouden we nog steeds met een aardappel op karper vissen.
Ik heb uiteraard het stuk (nog) niet gelezen maar het feit dat er inhoudelijk nog niet op is gereageerd kan alleen maar betekenen dat de materie al algemeen bekend is of dat men er echt niets van begrepen heeft
gr Gerrit
Jeroen Otterloo
Berichten: 9
Lid geworden op: 09-01-2005 13:38
Locatie: Nieuwegein

07-03-2006 15:30

Mitz

Heb je al enig idee wanneer jouw website weer de lucht in gaat ?

Gr. Jeroen
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

07-03-2006 17:43

Gerrit Pook schreef:Ik heb uiteraard het stuk (nog) niet gelezen maar het feit dat er inhoudelijk nog niet op is gereageerd kan alleen maar betekenen dat de materie al algemeen bekend is of dat men er echt niets van begrepen heeft
gr Gerrit

Nee Gerrit, je zit er naast
Er is reeds gevraagd of we de discussie binnen deze topic aangaan of er een nieuwe topic voor aanmaken.
Mitz gaf al aan het druk te hebben en weinig tijd te hebben om te reageren.
Blijft w.s over....de komende meeting 17 maart bezoeken van regio Den Haag om Mitz in levende lijve te ondervragen daar hij een presentatie gaat geven omtrent....AAS
Ben al wat vraagjes aan het verzinnen 8)
gr
HB
Gebruikersavatar
Harnold Kikkert
Berichten: 2174
Lid geworden op: 22-11-2004 21:18
Locatie: Hoogeveen

07-03-2006 18:54

Ray v/d Bos schreef:
Het gaat erom dat de karper geschreven wordt door leden om elkaar info uit te wisselen, als je je produkt wil aanprijzen moet je maar een advertentie plaatsen.


Afgunst, Nee Bob niet op Mitz.



Een advertentie van 40 pagina's ben ik nog nooit tegen gekomen.
Hier kan ieder lid wat mee, openheid en inzichtelijkheid in de aas materie.
Doe er je voordeel mee.

Ik heb zo'n vermoeden dat er in de najaarseditie nog wel een advertentie komt :wink:

gr Harnold
Gebruikersavatar
Cor Nannings
Berichten: 1248
Lid geworden op: 21-03-2002 01:00
Locatie: Hoorn

07-03-2006 19:03

Mitsz kerel je heb écht wat teweeg gebracht :lol: CN
Unicorn Carp Fisching
albert kok
Berichten: 89
Lid geworden op: 20-11-2003 01:00

07-03-2006 19:08

Ray,

Alsjeblieft zeg,
Eindelijk weer eens mooi artikel met inhoud en dan zo'n reactie??

Dus,
Even verder bladerend,
-Geen mooie muts meer op het hoofd van Mark N.?
-Voortaan een ontbloot bovenlijf van Frank H.
Etc,Etc

Schei toch uit.......

Gr,
Albert
Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

07-03-2006 19:13

Albert,

Het fotowerk van moeders heeft de boel wel gered toch? :wink:

MVG

Klaas
Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

07-03-2006 19:15

Afbeelding

Ray spant samen met Mitsz om gratis nog meer reclame te krijgen. :evil:

MVG

Klaas


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
albert kok
Berichten: 89
Lid geworden op: 20-11-2003 01:00

07-03-2006 19:25

Klaas,

Inderdaad,
Bovendien zijn door jou buikomvang de letters van je sponsor niet te ontcijferen,ik kom niet verder als K.S..... :lol:

Voortaan maar op je rug......die is breed zat,toch..... :D

Gr,
Albert
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

07-03-2006 23:08

Even een correctie op de posting van Mark Noorman: boekjes De Karper zijn alleen maar voor KSN leden te koop!
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

07-03-2006 23:44

Aart Lokhorst schreef:Even een correctie op de posting van Mark Noorman: boekjes De Karper zijn alleen maar voor KSN leden te koop!

En terecht...het moet niet nog gekker worden he :wink:
Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

08-03-2006 08:01

Mooi stuk Mitz

ALLEEN!!

Maar wat ik nu ga schrijven zal ik geen vrienden mee gaan maken, maar toch!!

Het hoort niet thuis in de karper van de KSN, ik vind dat de stukken die in de karper staan objectief moeten zijn, iemand die in de handel zit hoort dan een zo'n stuk in een comerceel blad te schrijven.

en Waarom ik dat zeg?

iedereen die de berichten van Mitz een beetje volgt, ziet ook dat alles leid naar de verkoop van zijn voer, ik heb het idee dat dit stuk ook een voorzetje zal zijn.
_________________
Ray


Goed Ray,

afgezien van de roddel die je dan nog verspreidt, waar ik helemaal NIET gevoelig voor ben, mag ik je er dan even op wijzen dat jij WEL met een avatar van je eigen bedrijf op dit board staat en ik nog NOOIT.

Als ik twee advertenties plaats bereik ik meer mensen en heb ik zo'n maand minder werk.

Uiteraard is mijn inzet -mede- van invloed op de verkoop van mijn producten, maar hey.....mag dat dan niet?

Haal die avatar weg en heb je recht van spreken toch?

groetjes en goede zaken toegewenst

Mitsz
Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

08-03-2006 08:14

daarbij komt Ray.....

dat het ook een stuk gezelliger is als je aardig doet :D
Gebruikersavatar
Wouter Steggink
Berichten: 521
Lid geworden op: 02-10-2002 02:00
Locatie: TwentuH

08-03-2006 10:03

Fuk Mitsz! wat een lap text! :) :o :o


Bij vlagen lees ik er in, en heb t nog niet uit (blz 93, eiwitten in de theorie, altijd lastig).

Wat ik al gelezen heb klinkt heel logisch allemaal, en leerzaam!

Misschien kun je je volgende artikelen (die komen... toch??) in een apart boekje uitgeven. (zo'n aanslag van ca 40 pagina's op een boek van nog geen 180 blz is wel een beetje lomp...)

Nu krijgen we "de karper" over 3 maanden "de Mitsz" na 3 maanden "de karper" weer na 3 maanden "de Mitsz".

Er is trouwens niks op tegen dat een "de iemand anders" uitgegeven wordt met zinnige praat van iemand anders!


euh, doe't rustig aan.

Aju

Gr
WouteR StegginK
--
Om wat te lachen (iedere dag actueel):
FokkE&SukkE=@ http://www.foksuk.nl

Dringend gezocht: -> link naar een site met dagelijks een nieuwe DirKJaN strip!!!!
Afbeelding
Gebruikersavatar
vinnie kuiper
Berichten: 861
Lid geworden op: 16-06-2004 12:06
Locatie: Den Haag
Contacteer:

08-03-2006 10:40

had al een reactie geplaatst na 10 blz te hebben gelezen....
Heb nu de rest gelezen.
Werkelijk goeie shit!!

ik denk dat er maar weinig fabrikanten zo open zijn over hun aas/aastheorie en ik heb niets dan respect hiervoor!

Dat je hierdoor misschien wat meer ballen gaat verkopen kan ik me wel voorstellen, niets mis mee, eindelijk nutige ballen op de markt en je weet nog waar je mee vist ook.....

Je hebt in ieder geval mijn ogen geopend op een paar punten en ik denk dat dit mij zeker meer vis gaat opleveren komend jaar! Ik duik weer de keuken in!

Bedankt!

Gr Vin
Laatst gewijzigd door vinnie kuiper op 08-03-2006 11:13, 1 keer totaal gewijzigd.
als je doet wat je deed vang je nog steeds geen reet

http://nl.youtube.com/watch?v=eG7RbQmAb0o
Gebruikersavatar
Wil Jeurninck
Berichten: 2261
Lid geworden op: 25-07-2002 02:00
Locatie: Baexem
Contacteer:

08-03-2006 10:49

Mag ik wel wat zeggen Mitsz?
Staat namelijk geen avater bij mij die duid op mijn bedrijf.

Dus Mitsz, heb ik het recht tot spreken?
Gebruikersavatar
vinnie kuiper
Berichten: 861
Lid geworden op: 16-06-2004 12:06
Locatie: Den Haag
Contacteer:

08-03-2006 11:06

Wil,

als dat geen avatar is van jouw bedrijf :( kom ik ook nooit wat bij je kopen :D

gr vin
als je doet wat je deed vang je nog steeds geen reet

http://nl.youtube.com/watch?v=eG7RbQmAb0o
Gebruikersavatar
Ray v/d Bos
Berichten: 497
Lid geworden op: 06-04-2002 02:00
Locatie: Doesburg

08-03-2006 11:23

Mitz

waar het mij omgaat dat het in mij ogen niet in de karper thuis hoort, het blad hoort opjectief te zijn ( dit is mijn mening) Het eerste stuk is voor de meeste mensen zeer maar dan ook zeer informatief, maar het laatse stuk had er niet in gemoeten( het Roy verhaal) Als je als aasfirma toch iets wil schrijf dit dan in een comerceel blad.

Ook het reageren op dit board hoort het zo te zijn, en niet openlijk reclame loopt te maken, van"het kost zoveel en straks is het in mijn webwinkel te koop"

Er zijn mensen die moeten veel geld betalen om een link te hebben.Je kunt het dus gewoon niet maken. bv. Henk Martens van Aqua heeft wel eens gereageerd over een discussie, hij krijgt direct een mail thuis dat het zo niet mag, dus er wordt dan met 2 maten gemeten.Daar gaat het mij om.

En over mijn avatar, als ik die weg haal heb ik recht van spreken, dat heb ik nu ook, en geloof me niemand mij iets opdringt.
Gebruikersavatar
Wil Jeurninck
Berichten: 2261
Lid geworden op: 25-07-2002 02:00
Locatie: Baexem
Contacteer:

08-03-2006 11:57

vinnie kuiper schreef:Wil,

als dat geen avatar is van jouw bedrijf :( kom ik ook nooit wat bij je kopen :D

gr vin


Vinnie dat is de verkoopster, die staat je met raad en DAAD bij 8)

Bij hele grote afnames gaat ze mee op een sessie om je het een en ander tijdens het vissen bij te brengen, enige voorwaarde die ze stelt dat er een goeie tent beschikbaar is :lol:
Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

08-03-2006 12:15

Ray,

Op zich begrijp ik het purisme wel een beetje. Maar als het blad niet objectief is, wat is dan objectief? Ik kan en mag gewoon schrijven wat ik vind van wat ook. Uiteraard wel onderbouwd.

Je hebt nu toevallig iemand die verstand heeft van aas en als uit de hand gegroeide hobby van dat spul verkoopt.

Moeten we Willem ook maar afknallen als ie nog eens een lezing geeft? Die doet nog steeds de aaslezing en hij verkoopt ook wel eens een paar kilo.

Mag Piet Vogel niet meer schrijven over een onderlijn?

Bij Roelof mag zijn pieper niet meer af gaan?

Moet Will van (cencuur ;-)) maar geen werkzaamheden doen voor de regio?

17 Rotary letters verwijderen?

1990 of 92 verwijderen? Evert Aalten en co.

Hebben we dan allemaal boter op de kop? Vrij naar Bald de Boer.

Doen we dan ook niet meer dealen vanuit de achterbak? eur. 80 voor een advertentie mag je "gratis" een stand plaatsen.

Mitsz heeft gewoon een goed en vooral begrijpelijk artikel geschreven. Daarnaast is er een vervolg aangegeven middels een cie. Aas. Moeten we daar ook mee stoppen dan?


MVG

Klaas