de Karper Blz 9 Mark Noorman Ksn in de bocht


Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

04-03-2006 18:58

Ik begrijp jouw uitgangspunt ook Paul, maar i probeer enkel de ratio te behouden....

blijft een mooie vereniging :)
Gebruikersavatar
Rob Manenschijn
Berichten: 225
Lid geworden op: 20-06-2005 14:40
Locatie: Regio Dokkum (Fryslân)

04-03-2006 18:59

Even ter info:

Ik heb augustus 2005 bedankt voor de KSN en ben niet op mijn besluit terug gekomen en zal dit ook zeker niet doen. Daar ik geen lid meer ben krijg ik de karper ook niet meer en weet dus niet wat er op die bewuste pagina(s) staat.

Groenten
Grootmeesteropperblanker
De mens is niet in staat zichzelf, zijn omgeving, zijn wereld te kennen. De mens is overgeleverd aan de chaos van het bestaan.
Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

04-03-2006 19:03

ja.......?
Peter Otte
Berichten: 1261
Lid geworden op: 10-01-2003 01:00
Locatie: Veghel

04-03-2006 19:16

Heren,
Voor de goede orde, binnen elk bestuur waar ik zitting in heb en dat zijn er wel een paar is het de gewoonte om berichtgeving op elkaar af te stemmen. Ook als het zoals hier om een verenigingboek “De Karper gaat. Zo werken we ook binnen de KSN, ben er niet bij geweest maar neem van mij maar aan dat dit hier ook het geval is. Elk bestuur legt verantwoording af aan zijn leden, wat ook hier is gebuurt.

De KSN als vereniging nu al voor de derde keer door Paul onterecht in diskrediet gebracht. Is voor mij rede om hoewel het hier niet de plaats is, royement aan te vragen. Voel me als KSN lid gegriefd op de wijze zoals er met het bestuur wordt om gesprongen.

Peter
paul veenendaal1
Berichten: 528
Lid geworden op: 11-07-2005 10:14
Locatie: lathum

04-03-2006 19:29

Peter Otte schreef:Heren,
Voor de goede orde, binnen elk bestuur waar ik zitting in heb en dat zijn er wel een paar is het de gewoonte om berichtgeving op elkaar af te stemmen. Ook als het zoals hier om een verenigingboek “De Karper gaat. Zo werken we ook binnen de KSN, ben er niet bij geweest maar neem van mij maar aan dat dit hier ook het geval is. Elk bestuur legt verantwoording af aan zijn leden, wat ook hier is gebuurt.

De KSN als vereniging nu al voor de derde keer door Paul onterecht in diskrediet gebracht. Is voor mij rede om hoewel het hier niet de plaats is, royement aan te vragen. Voel me als KSN lid gegriefd op de wijze zoals er met het bestuur wordt om gesprongen.

Peter


Peter,

Ik zou als ik jou was, eerst eens feitelijk van de zaken op de hoogte gebracht willen worden.
Je kunt nl van mij aannemen dat ik persoonlijk een paar dingen meer voorzit als jij.
Dus dat royement hoef jij niet aan te vragen ik heb eerst gesprek en lid ben ik niet meer dus maak je geen zorgen.
Over het in discrediet brengen van KSN ben ik kort jij vind dus dat mensen als persoon wel in discrediet gebracht mogen worden?...
En een bestuur die verantwoording aflegd aan leden"laat me niet lachen en breek mijn bek niet open" dan heb ik nog wel voorbeeldjes voor je.
Maar als iedereen als makke schapen in de kudde blijft en gewoon ja en amen blijven knikken, is het geloof ik erg goed vooral voor de KSN.

Gr Paul
Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

04-03-2006 19:37

Het lijkt me zinvol de rest binnendeurs te bespreken en met het resultaat van dat gesprek naar buiten te komen.

Er is hier maar één verliezer..... :cry:
Gebruikersavatar
Rob Manenschijn
Berichten: 225
Lid geworden op: 20-06-2005 14:40
Locatie: Regio Dokkum (Fryslân)

04-03-2006 19:43

Mitsz,

Wil je wel de specificaties van het aggregaat geven, misschien dat er voor jou voldoende spanning in zit. :lol: :lol: :lol:

Groenten
Grootmeesteropperblanker
De mens is niet in staat zichzelf, zijn omgeving, zijn wereld te kennen. De mens is overgeleverd aan de chaos van het bestaan.
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

04-03-2006 19:50

Rob vind jij het nu niet een beetje kinderachtig, sterke nog zielig om hier te komen om olie op het vuur te gooien?

Paul,ik begrijp niet wat een KSN bestuur nog wil bespreken met een niet lid.
Mocht ik de voorzitter zijn zou ik dat overleg canselen.
Een bestuur wat zich serieus neemt zou niets meer met jou te bespreken hebben.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

04-03-2006 19:56

Al weer eens met Douwe...

mag ie dicht voor ieders belang?
Gebruikersavatar
Rob Manenschijn
Berichten: 225
Lid geworden op: 20-06-2005 14:40
Locatie: Regio Dokkum (Fryslân)

04-03-2006 19:57

Douwe,

:oops: :-? :( :lol:

Groenten
Grootmeesteropperblanker
De mens is niet in staat zichzelf, zijn omgeving, zijn wereld te kennen. De mens is overgeleverd aan de chaos van het bestaan.
Theo Belt

04-03-2006 20:02

Paul,

Ik vind je nogal gefrustreerd over komen. Elk verhaal heeft twee kanten. Ik heb tot nu toe alleen maar jou versie gehoord. Een beetje objectief niet?

Als je goed leest in "De karper nummer 67" dan lees je dat de KSN dergelijke uitlatingen via dit medium niet gepast vind. Waorom ga je dan weer openlijk de confrontatie aan?...In de hudige maatschappij is het al knap om op vrijwillige basis een bestuur te formeren die namens een groep een belang behartigd. Indien je bij de studiegroep je ei niet kwijt kan: doe 1x je beklag of stap op. Het is niet echt chique als je met bakken modder blijft gooien! Bel de beste man op en vertel wat je dwars zit.

In de tijd dat je al die berichtjes aan het tikken bent had je alweer heel wat kilo boilies kunnen draaien.

Enfin, ik ben blij met de inzet van de mensen die het mogelijk maken om een mooi boekwerk als "De karper" te produceren.
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

04-03-2006 20:02

Heren,
misschien een vreemde vraag maar ik lees dat het een verslag betreft van een verkorte alv gehouden dus tijdens de najaarsmeeting. Wat vormt dan het probleem als dit namelijk is besproken binnen de alv is het logisch dat dit wordt vermeldt in het verslag, het is namelijk dan al openbaar behandeld.

Indien dit niet het geval is dan is het mijn inziens lichtelijk vreemd zoals ik eerder heb geprobeerd aan te geven in mijn posting en had het op een andere wijze gekunt. De wijze die Paul kiest is niet de mijne dit had je makkelijk op kunnen lossen via de ledenlijst, mark zijn nummer staat er in.

Rob,
ter info er wordt niet gerept over een aggregaat, die passage zijn we al voorbij en lees toch echt dat je misschien wel weer lid wilde worden. Ik begrijp er echt niets meer van, doe me dan toch maar die gevulde decolate :D

Mitsz,
Discussie kan geen kwaad geeft soms wel eens licht in de duisternis :lol:

Groet,
Peter
It's not who you are, it's who you know.
Gebruikersavatar
Rob Manenschijn
Berichten: 225
Lid geworden op: 20-06-2005 14:40
Locatie: Regio Dokkum (Fryslân)

04-03-2006 20:20

peter postema schreef:Rob,
ter info er wordt niet gerept over een aggregaat, die passage zijn we al voorbij en lees toch echt dat je misschien wel weer lid wilde worden. Ik begrijp er echt niets meer van, doe me dan toch maar die gevulde decolate :D

Groet,
Peter


Peter,

25 november 2005, tijdens de regiomeeting van de regio Nijmegen, was het bestuur van de plaatselijke HSV, waarvan Paul een bestuurslid is, uitgenodigd. Tijdens deze avond waren Aart Lokhorst en Willem Peters ook aanwezig en hebben deze drie een gesprek gehad, waarin Paul heeft aan gegeven dat hij het niet terecht vond dat ik gestraft was voor een feit waaraan ik geen blaam tref (weet het Douwe, jij denkt hier anders over). Dit heeft Willem ook gezegd (als het goed is) tijdens de landelijke meeting van 27 november 2005.

Op 19 januari (als ik het goed heb) ben ik gebeld door Aart met de mededeling dat er die avond een bestuursvergadering was en dat dit besproken werd. Tijdens dit gesprek heb ik Aart gezegd dat de KSN voor mij geen meerwaarde meer heeft en ik ook niet meer lid wenst te worden. Enkele dagen later heeft Aart mij wederom gebeld met de mededeling dat ik weer welkom was als lid. Ik heb geantwoord dat ik bij mijn eerder besluit bleef.

Dus hoe men er bij komt dat ik weer lid wil worden c.q. blijven van de KSN is mij een raadsel, maar zoals ik al eerder aangaf weet ik niet wat er staat geschreven en daar dus geen reactie op kan geven.

Dat van het aggregaat was sarcastisch bedoeld, maar blijkbaar ziet niet iedereen de humor hiervan in, spijtig voor diegenen.

Groenten
Grootmeesteropperblanker
De mens is niet in staat zichzelf, zijn omgeving, zijn wereld te kennen. De mens is overgeleverd aan de chaos van het bestaan.
Gebruikersavatar
Daniel Legrand
Berichten: 459
Lid geworden op: 23-06-2004 10:17
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

04-03-2006 20:30

Mischien zou een reaktie van Mark zelf wat opheldering kunnen geven !

Greetz Daan
<Eclips Baitrange-Carpsounder Nederland-Atropa Benelux-Bush Boats Nederland-Carpwear Benelux>
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

04-03-2006 20:31

Rob,
dank je voor de info, ga nu kijken naar die andere zaken die toch mijn voorkeur genieten :lol:

groet,
Peter
It's not who you are, it's who you know.
killian bruijne
Berichten: 553
Lid geworden op: 03-01-2006 00:43

04-03-2006 20:35

Goedenavond,

Iets wat begint bij een iets als een simpel, weinig geluid makend(ik zat tijdens het desbetreffende kamp nog geen 15 meter van paul af en heb niks waar genomen...) aggegraat, dat gebruikt word tijdens het vissen. Waardoor de begeleiders van een viskamp worden weggestuurd van een ksn kamp op de 't sassenhein (en om het nog effe te benadrukken: ksn kamp onwaardig water) Eindigd zoals het er nu naar uit ziet in een eindeloze ruzie en discussie.

Echter had dit makkelijk voorkomen kunnen worden door als ksn zijnde hier geen teken vanaf te geven naar de buiten wereld. En dit persoonlijk met paul en rob af te handelen. En hier geen, bijna jaar mee te wachten. En inmiddels iemand via allerlei wegen (de karperwereld, t ksn boekje, dit forum etc etc) iemand zwart te blakeren.

Dat paul en rob er tegen in gaan wanneer zij worden zwart gemaakt kan ik helemaal begrijpen. IK zou dit zelf ook niet pikken, u allen toch ook niet?

Voor nu lijkt het mij het beste als dit topic gesloten word (niet verwijdert). En daar naast vind ik dat er naar paul en rob een welgemeend excuse moet worden afgegeven. Daar rob en paul door het falen van de KSN veel schade hebben opgelopen mbt hun imago, misschien een idee om dit ook via dit board, de karperwereld en andere wegen af te geven?

KSN, jullie stellen mij DIEP teleur.


Groeten
Killian
Gebruikersavatar
Frank Avezaat
Berichten: 2212
Lid geworden op: 04-01-2002 01:00
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

04-03-2006 20:56

Heren,

het spijt me zeer maar wanneer we op deze manier elkaar gaan aanvallen heeft het weinig zin.

Paul, neem contact op met Mark of iemand van het KSN bestuur, los het op een volwassen wijze op

topic op slot

Mvg,
Frank