veilig vissen


voel jij je nog veilig aan de waterkant?

Peiling eindigde op 04-11-2005 19:10

ja
51
86%
nee
8
14%
 
Totaal aantal stemmen: 59
Bas Hofkens
Berichten: 2415
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Mooiste provincie van NL

04-11-2005 17:18

Ik voel me op mijn vaste stek eigenlijk ook wel veilig, ben alleen alert. Zit namelijk open en bloot! (Ben wel zelf aangekleed natuurlijk! :lol: )
Met vriendelijke groet,

Bas Hofkens
Gebruikersavatar
Daaf Wolters
Berichten: 4012
Lid geworden op: 02-03-2003 01:00
Locatie: Hengelo

04-11-2005 20:40

Joris Kroes schreef:Zelfs daar zou ik wel alleen durfen vissen.. Het zijn toch ook mensen?

Ik weet dat er allerlei enge dingen gebeuren in de wereld Er worden mensen neergestoken tijdens het uitgaan... Er worden mensen aangereden op de fiets.. Er kan tegenwoordig van alles gebeuren... Gewoon een bord voor je kop plaatsen en hopen dat je niets gebeurt, niet nadenken, maar gewoon doen.. Ik kan niet altijd samen vissen (vind tegenwoordig alleen vissen fijner qua stekkeuze etc.), dan moet je toch wat? Gewoon er overheen zetten en dan vind je (ik iig) het niet meer 'eng'! Liever 100 keer alleen vissen en een nieuwe set aanschaffen dan maar 3 sessies in het jaar maken

Alles is slecht tegenwoordig, je kunt de deur niet meer uit of er kan je van alles gebeuren, wat wil je dan? Thuis blijven zitten achter je computertje? Nee, dat mag niet, te grote kans op RSI... Hele dag stil zitten, dat mag niet, want iedereen sport te weinig.. Is overal wel wat op te bedenken....


Wat mij betreft de juiste instelling Joris!.Heb zelf dit jaar op mijn thuiswater één keer niet alleen gezeten.
Toch moet ik eerlijk zeggen dat ik niet op alle plekken langs het kanaal even prettig zit en pannekoek is voor mij eigenlijk het enige water waar ik op het moment gewoon niet alleen wil zitten. Misschien zou dat ook wel anders zijn als ik er al een aantal keren gezeten heb.
There aint no way but the hard way!

Spiegel gevangen op het Twentekanaal? Skp@ksnregiooost.nl
Gebruikersavatar
Sebastian Huvenaars
Berichten: 2078
Lid geworden op: 18-02-2005 16:02
Locatie: Eindhoven

23-01-2006 23:57

Pasgeleden wéér drie jongens van al hun spul ontdaan. Wederom in
Grave aan de Raam... proline rodpods, 6500's, fox euromasters, schepnet,
onthaakmatten, láárzen(!)... Dat is niet fijn wakkerworden... Gelukkig
geen bedreiging deze keer maar toch. Ik ken alledrie de jochies (jaar of
16), zo komt het toch ineens erg dichtbij!
Patrick de Kort
Berichten: 219
Lid geworden op: 06-12-2005 12:08
Locatie: Oisterwijk

24-01-2006 09:09

Ik heb geen last van angsten als ik aan de waterkant zit. Nou moet ik er ook wel eerlijk bijzeggen dat ik altijd samen met mijn vismaat ben. Beide nemen we zo onze voorzorgsmaatregelen.

Ik doel dan niet op wapens of iets dergelijks maar ik heb altijd wel een paraplusteun binnen handbereik.

Daarnaast zit er op bij voorbeeld mijn piepers een antidiefstal alarm