regels mbt vistentjes/nachtvissen
- Frank bosman
Ik snap het Paul, ik zag een paar van dergelijke opmerkingen staan waarin mensen alleen nachtvissen onder een paraplu willen toestaan. Daar was mijn reactie meer voor bedoeld.
beetje bij beetje
We hebben zojuist een vergadering met de BCWA gehad, en we kunnen ons inschrijven voor de cursus ‘controle visdocumenten’ van de OVB. Eind van de week gaat er een brief de deur uit richting Federatie Gooi en Eemland met de vraag óf en hoe we een controleurspas voor federatiewater kunnen krijgen.
We hebben van de verzamelde punten uit deze topic een lijst gemaakt met ‘aanbevelingen voor verantwoord nachtvissen’, en die gaan we straks uitdelen aan alle karpervissers die we tijdens de controlerondes tegenkomen. Alle beetjes helpen.
Bovendien gaan we iedereen verblijdden met een vuilniszak, want 2006 is voor ons ‘het jaar van de vuilniszak’. Heel belangrijk, toch?
We hebben van de verzamelde punten uit deze topic een lijst gemaakt met ‘aanbevelingen voor verantwoord nachtvissen’, en die gaan we straks uitdelen aan alle karpervissers die we tijdens de controlerondes tegenkomen. Alle beetjes helpen.
Bovendien gaan we iedereen verblijdden met een vuilniszak, want 2006 is voor ons ‘het jaar van de vuilniszak’. Heel belangrijk, toch?