karper die mee wordt genomen


Gebruikersavatar
Mark Zelle
Berichten: 943
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Vorden
Contacteer:

04-01-2006 09:31

jos,

ja stond zelf ook te kijken toen hij in de bus viel. ik zag dat er een andere voorzitter opstond. aan de achterzijde zag ik toen de federatie gegevens staan ipv die van de verening. wat daarvoor van toepasing was.

Jan,

ik kom uit de achterhoek. de mentaliteit is hier anders als in het westen. bovendien loop ik niet als een dictator langs de waterkant. ik heb nog nooit problemen gehad. (een voordeel is dat ik geen kleine jongen ben)
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

04-01-2006 10:12

Jan valt wel mee, het is maar net hoe je zelf ermee aan komt.
Kennis is het allerbelangrijkste, er zijn mensen die proberen je altijd klem te zetten, het leuke daarvan is dat je dan direct weer iets leert.

Persoonlijk ben ik van mening dat je zelf een beetje allroundvisser moet zijn, niet alleen karpervisser, je snapt dan beter wat de mens drijft.
Wat ik ook als voordeel ervaar is dat jezelf ook van karpervissen iets afweet.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
rowdy overbeek bloem
Berichten: 76
Lid geworden op: 16-06-2005 22:12
Locatie: zevenaar(omg.arnhem)
Contacteer:

06-01-2006 01:13

polen.. heb ik ook zo vaak meegemaakt.. dat ze hun vis meenmen of dat ze komen vragen mogen wij die vis hebben..Ik heb toen de controleur gebelt en die kwam.. die heeft met die personen gepraat maar zins dien niet meer gezien
Gebruikersavatar
Paul Wijnants
Berichten: 214
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

06-01-2006 08:42

Hoi Twan,

vergeet ook niet naar mogelijke andere oorzaken te kijken voordat je iemand ergens de schuld van geeft. 1 of 2 polen die in een paar maanden een heel putje leegvissen, dan zijn dat zeker wel hele goede vissers met heel veel visuren achter hun naam.
En wat moeten die gasten dan in hemelsnaam met zoveel dode karper en snoek. ja opeten maar dat komt ze dan toch ook een keer hun neus uit?

Spreek ze eens aan en leg op een rustige manier uit dat het dan misschien wel niet verboden is maar dat andere vissers graag die vissen na hun ook nog willen vangen.
misschien zijn het wel heel begripvolle mensen.
En daarnaast via de hsv proberen om een meeneemverbod in te laten stellen.

succes!

Paul
michael van de boom
Berichten: 112
Lid geworden op: 30-01-2004 19:17
Locatie: Didam
Contacteer:

08-01-2006 10:44

Eey twan

hou ze in de gaten

misschien een melding van maken bij de plaatselijke vereniging.
laat je swingers maar swingen :-))
Gebruikersavatar
Rolf Bril
Berichten: 468
Lid geworden op: 07-11-2005 17:43
Locatie: hardenberg

08-01-2006 13:18

die polen vriezen soms de karpers zelfs in in een koelwagen en nemen ze dan mee en verkopen ze in eigen land is vaak zat bij ons gebeurt :cry: gaan ze een hele week achter elkaar vissen net of die lui niets anders te doen hebben :cry: