Ruim je rommel op!


kevin fermans
Berichten: 101
Lid geworden op: 25-08-2005 12:07

15-09-2005 11:31

Ivo Jacobs schreef:Bij ons in de buurt is het volgens mij wat aan het verbeteren.
Heb laatst controle gehad en mijn naam werd achtergelaten bij de betreffende controleur.
Er wordt vervolgens, na mijn sessie, wederom gecontroleerd, mocht er dermate rommel aanwezig zijn dan komen ze vrolijk bij je langs om een bekeuring uit te schrijven. ( Keurig gevist, netjes 2 lijnen, het enige wat aanwezig was waren mijn banksticks, mijn tent, de boot en schepnet de rest was uiteraard aanwezig in mijn tent )


Dit zou ik een behoorlijke klotestreek vinden. Wie zegt dat als ze rommel vinden dat het dan van jou zou zijn?
Ivo Jacobs
Berichten: 11
Lid geworden op: 19-06-2004 10:25

15-09-2005 16:04

Jah kevin, die discussie kreeg ik al zeer snel met de controleur.

Hij vertelde me te kunnen oordelen aan de manier waarop ik viste en de manier zoals ik mij gedroeg aan de waterkant en hij vervolgens al voldoende kon concluderen.
Tjah ze zullen er wel voor gestudeert hebben...

Nu snap ik jouw opmerking volledig, er zullen absoluut uitzonderingen op de regel zijn he.
Brian Dekker
Berichten: 30
Lid geworden op: 05-09-2005 02:09

15-09-2005 20:29

ja oke wat ik gewoon doe is mensen aanspreken

zo van ja er zijn hier ook mensen die rotzooi maken en dat is echte kut dan verpest je het voor je eigen en de rest en dan zeggen ze meestal van ja maar ik ruim het wel op ik heb een zak bij of zo

maar als ik het zie liggen dan pak ik het op en gooi het weg dan in de zak en die gaat de clico in

ja toch een beter milieu begint bij je zelf
sorry voor de spel en schrijf wijzen van me maar ik heb desslectie

ps tips of tricks zijn altijd welkom