Last van naakte mensen en mannen die op mannen vallen!


Gebruikersavatar
Cliff Tophoven
Berichten: 28
Lid geworden op: 16-03-2005 19:13
Locatie: Wervershoof

10-09-2005 11:53

waar vissen jullie in godsnaam! volgens mij vinden jullie het gewoon mooi om te kijken :D
liever een knol en lol, dan een blank van de bovenste plank
kev zmindah
Berichten: 218
Lid geworden op: 07-07-2005 13:38
Locatie: leidseveen

10-09-2005 11:58

Ach Ach Ach Ach ........

Je zou er ook voor kunnen kiezen ze gewoon met rust te laten. Iemands foto's op internet plaatsen is wel het stomste wat jij kunt doen. Bedenk eens dat ze dit met jou doen als jij eens iets doet waar een ander zich aan stoort. Jij kan op die manier mensen hun leven helemaal kapot maken en waarom? Alleen maar omdat jij niet tegen naakte mensen kan? Klinkt als een complexje jongen!

Als ik sommigen van jullie soms zo hoor of lees .... dan denk ik dat jullie precies het resultaat zijn waar deze regering zo op hoopt. Stelletje preutse ..........

Ik ben nog steeds voorstander van leven en laten leven. Gun een ander ook zijn plezier, mocht dit op een watertje zijn waar jij graag vist bedenk dan dat "ze" net zo veel rechten hebben als jij.

Naakte mensen zijn niet gevaarlijk hoor, dat "vrijende" stelletjes niet iets is wat jij graag ziet. Tja dan kan ik alleen maar zeggen dat jij ook dingen doet die een ander niet graag ziet, vissen leed aan doen voor jou vermaak. Stopt het bij jou met vissen of ga jij dadelijk mensen iets aandoen?

Greets Marc[/quote]

jij begrijpt het ook niet helemaal, ik ben echt niet preuts. alleen zit ik niet te wachten(en meerdere mensen met mij) op een dikke 50+er (geen vis!) die eigenlijk een bril op de zelfde sterkte nodig heeft, die ongeacht hij in z'n blote tokus zwemt of in een 3delig pak, gewoon niet door mijn lijn moet zwemmen, watervogels en kanoers op mijn thuiswater weten mijn lijnen toch ook te mijden, waarom zou ik dan vriendelijk zijn tegen zo iemand? de enige uitzondering die ik maak is als het een lekker wijf is die zo dicht langs m'n hengel zwemt ,die takel ik wel ff binnen dan.

en wat betreft die stelletjes die naast je seks hebben, zijn 9 van de 10 keer anaalridders , en stel dat het wel een hetero stel is, dan is het nooit een lekker wijf, maar ziet het er uit als een setje uitgezakte druipkaarsen. en daarom heen staan dan de plaatselijke huisvaders zich uit te leven als" bush wankers" nee daar wordt je vrolijk van...

ieder zijn heug zal ik maar zeggen, maar respect voor dat soort klanten zal ik nooit hebben... veel plezier met de natte zakdoekjes rond je tent trouwens... of ben jij zo'n visser die de rotzooi rond z'n tent laat liggen??

kom nou zelf eens met een oplossing voor dit soort figuren, ipv bijdehand te gaan doen .
p.s. privacy heb je al lang niet meer in nederland, met dank aan de CDA stemmers, die nu stiekem in het bos staan...

gr.
kev.
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

10-09-2005 12:07

Oplossing had ik al aangedragen hoor, althans een die voor mij werkt. Ik vraag me wel af of er iets is dat opgelost moet worden.

Leven en laten leven.

Als ze door je lijn zwemmen, dan kan ik me je ergernis voorstellen anders niet.

De wereld is nu eenmaal niet van jou alleen, ook niet aan de waterkant. Jij kiest ervoor om op een dusdanige plek te gaan vissen, ik niet.

Nee ik ruim idd altijd alle rommel op, meestal meer dan ik zelf mee sleep naar het water. Doordat ik mijn plekken / stekken uitzoek weet ik gewoon of het wel of niet een homo plek is. Mocht het dat worden dan erger ik me maar 1 keer en ga ik wel ergens anders vissen. Als dat water een vis huisvest die ik PERSE wil vangen dan accepteer ik dat die mannen daar ook hun vertier zoeken.

Nogmaals er zijn ook zat mensen die zich ergeren aan jou! Omdat je vist, omdat je rookt of wat weet ik waarom. Opvallend genoeg is dat vaak reden om dan te roepen "Dan kijken ze maar de andere kant op" maar zo werkt het natuurlijk niet helemaal.

Gun een ieder zijn / haar pleziertje zolang ze er anderen / het milieu geen schade mee berokkenen.

Greets Marc

P.S. Privacy is helemaal niet het punt waarom ik jou afraad dit soort taferelen op internet te zetten. Het gaat me meer om de mensen zelf, die kiezen er niet voor om op internet te komen, anders hadden ze het gedaan. Je kunt ze hier meer sociale en zakelijke schade mee berokkenen dan jij denkt / hoopt. Stel jij doet het en ze komen er achter ..... raad eens wie van jullie de meeste straf krijgt?
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Gebruikersavatar
joris Leferink
Berichten: 837
Lid geworden op: 15-12-2002 01:00
Locatie: Haaksbergen

10-09-2005 12:40

Heb er zelf ook wel eens last van gehad.
Gaat der zo'n mafkees 5 meter van me af liggen toen ik zat te vissen met zijn blote jannes en groot was die zekers niet.
Ik der naar toe, en zeg tegen hem.
Meneer dat u zich niet schaamt?
Hij zegt tegen mij waarom dan?
Ik zij nou met zo'n kleine Jannes zou ik nooit zo naakt gaan liggen.
Had je dat hoofd moeten zien hahahahah Hij pakt zijn handoekje en loopt 50m meter verder.
Ook mooi der vanaf.

groeten Joris
Gebruikersavatar
Kevin Johannesen
Berichten: 221
Lid geworden op: 18-07-2005 16:11
Locatie: Brabant
Contacteer:

10-09-2005 13:49

Waar let je toch op? Volgens mij moet jij je schamen!

P.S. Als je liever hebt dat er een naast je ligt met een tarzan van meer dan 30 cm, moet je in Afrika gaan vissen.
Quo Vadis
kev zmindah
Berichten: 218
Lid geworden op: 07-07-2005 13:38
Locatie: leidseveen

10-09-2005 14:04

Marc Schrikkema schreef:Oplossing had ik al aangedragen hoor, althans een die voor mij werkt. Ik vraag me wel af of er iets is dat opgelost moet worden.

Leven en laten leven.

Als ze door je lijn zwemmen, dan kan ik me je ergernis voorstellen anders niet.

De wereld is nu eenmaal niet van jou alleen, ook niet aan de waterkant. Jij kiest ervoor om op een dusdanige plek te gaan vissen, ik niet.

Nee ik ruim idd altijd alle rommel op, meestal meer dan ik zelf mee sleep naar het water. Doordat ik mijn plekken / stekken uitzoek weet ik gewoon of het wel of niet een homo plek is. Mocht het dat worden dan erger ik me maar 1 keer en ga ik wel ergens anders vissen. Als dat water een vis huisvest die ik PERSE wil vangen dan accepteer ik dat die mannen daar ook hun vertier zoeken.

Nogmaals er zijn ook zat mensen die zich ergeren aan jou! Omdat je vist, omdat je rookt of wat weet ik waarom. Opvallend genoeg is dat vaak reden om dan te roepen "Dan kijken ze maar de andere kant op" maar zo werkt het natuurlijk niet helemaal.

Gun een ieder zijn / haar pleziertje zolang ze er anderen / het milieu geen schade mee berokkenen.

Greets Marc

P.S. Privacy is helemaal niet het punt waarom ik jou afraad dit soort taferelen op internet te zetten. Het gaat me meer om de mensen zelf, die kiezen er niet voor om op internet te komen, anders hadden ze het gedaan. Je kunt ze hier meer sociale en zakelijke schade mee berokkenen dan jij denkt / hoopt. Stel jij doet het en ze komen er achter ..... raad eens wie van jullie de meeste straf krijgt?


nog maar even voor de duidelijkheid, ik vis ook niet op dat soort plekken, maar wat tegenwoordig steeds vaker gebeurt is dat je die homo's steeds meer plekken ziet "veroveren" dus als je op je favoriete stek ineens wordt lastig gevallen door die mafkezen, laat ik me echt niet wegjagen. maar neem ik maatregelen. en wat ik hier ook lees is dat jongere vissers van onder de 15 bijvoorbeeld, ook nog eens lastig gevallen worden met obscene voorstellen, dat is toch al helemaal idioot of niet dan?

de mensen die op de naaktstranden liggen heb ik ook totaal niks op tegen, als ze maar op hun aangeschreven plek blijven. en niet overal gaan rond liggen dobberen. en dat gebeurt de laatste tijd een beetje te veel.
Gebruikersavatar
j van der beek
Berichten: 2281
Lid geworden op: 17-04-2005 12:52

10-09-2005 20:57

een maatje van me die zat een keer te vissen in de omgeving van amsterdam toen er op een moment een gozer naar hem toe kwam en vroeg of hij wat gevangen had. hij antwoorde netjes en dacht er vanaf te zijn. maar juist op dat moment vroeg die gozer of hij die mooie tent eens van binnen mocht bekijken en mischien kunnen we daar wat leuke dingen in doen. nou op dat moment schoot me maat uit zijn stoel en verkocht die gozer een flinke pomp voor ze koppie.
ik snap wel dat sommige vissers zich niet prettig voelen met allemaal bruinwerkers om je heen! ga lekker naar die parkeerplaatsen ofzo.
Gebruikersavatar
Jesse Oud
Berichten: 344
Lid geworden op: 26-08-2005 17:43

10-09-2005 22:02

Op het laatste ksn kamp.. vlak naast me tent verdomme! Als die gozers tege me praten keek ik recht voor me uit.

Jean-Paul vond het jammer dat het niet bij zijn tent gebeurde.


gr Jesse
Vissen is gezond!
Gebruikersavatar
Michel Vreeke
Berichten: 167
Lid geworden op: 07-09-2004 15:12
Locatie: Emmeloord

10-09-2005 22:03

Maar wat mij wel opvalt is dat als er over hetero paren wordt gesproken het opeens niet erg gevonden wordt als die een eindje verderop liggen te klooien, terwijl als een homo paar dat zou doen, dat opeens een ramp is...
Dan ben je in mijn ogen wel een beetje scheef bezig...

Zolang ik er geen last van zou hebben, dan zou het geen probleem zijn, maar als er inderdaad iemand vlak naast je tent naakt gaan liggen, kan ik begrijpen dat je daar niet op zit te wachten...in dat geval is netjes vragen of hij/zij een stukje verderop wil gaan liggen over het algemeen wel voldoende lijkt mij...
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

11-09-2005 09:55

Nou een hij zou ik met klem verzoeken te verdwijnen, een zij mag als het vel strak zit wel blijven liggen hoor .
Beetje sociaal heren, dames kunnen niet zelf zonnebrandcréme aanbrengen.
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
menno laarmans
Berichten: 2070
Lid geworden op: 20-09-2004 10:34
Locatie: lapzwansland

11-09-2005 12:02

Ik meende dat daar n cobra stick voor was.

FF n knal mee geven en ze dan laten rennen :P
Gebruikersavatar
bart van bezouw
Berichten: 2161
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00
Locatie: groningen
Contacteer:

11-09-2005 13:05

Oei dat wil je ook niet Reinout S. Naakt :oops:

Met kleren aan was hij al angstaanjagend 8)

Bart

p.s. IK heb ook ene plas waar ze regelmatig liggen (en andere dingen doen). Er bestaat zelf een heuze buitensexclud die de naam draagt van het water... Ik bedoel maar! Gelukkig komen ze niet heel veel in de buurt, en als ze wel komen vraag ik ze vriendelijk of ze ergens anders willen gaan liggen. Meestal dan doen ze dat ook gewoon.

Bart
Richard Klinkenberg
Berichten: 299
Lid geworden op: 19-04-2002 02:00
Locatie: Leiderdorp, Nederland

11-09-2005 13:35

Ik zou me ook ergeren aan wip-scenes op mijn visstek. Sorrie mark maar iedereen in zijn waarde laten gaat bij mij gewoon niet op. Er bestaat in mijn ogen nog iets als normen en waarde. En tja als je dat gaat tollereren waar ligt dan de grens? Een wippie op de kalverstraat?
Je kunt het ook om keren en zeggen dat zij de vissers in hun waarde moeten laten zoor dingen te laten waar men zich gewoon niet prettig bij voelt.

Richard
Gebruikersavatar
Cor Nannings
Berichten: 1248
Lid geworden op: 21-03-2002 01:00
Locatie: Hoorn

11-09-2005 13:53

Ik heb daar totaal géén hinder van want..... :wink:
Ik vis nooit in een paai gebied :P
CN :oops:
Unicorn Carp Fisching
Gebruikersavatar
Barry Postma
Berichten: 281
Lid geworden op: 14-03-2004 16:46
Locatie: Apeldoorn

11-09-2005 22:56

haha ha wat een reacties,
ik kan me voorstellen dat het storend is maar je kan er weinig aan doen zolang ze jouw er niet mee lastig vallen is er niks aan de hand.

ik heb ooit ook in een een of ander potenbos zitten vissen die gasten maakten steeds een omweg om lekker dicht langs onze tent te lopen om te kijken of er nog wat te zuigen viel.
smerige gedachte maar echt waar als ze dan te dicht bij kwamen vlogen mijn maat en ik de tent uit en vroegen we BEN JE WAT KWIJT !!!!

dan moest je die koppen zien ze vlogen weg maar de mannetjes bleven telkens in onze tent loeren toen hebben we besloten om maar ergens anders te gaan vissen. het was immers hun teretorium

ik sprak nog een jongen die daar een jaar eerder gewoon half aangerand werd en zich met rake klappen en weg naar zijn auto heeft verzorgd
daar haden wij dus echt geen zin in !!!

groetjes barry
voor mij is karpervissen A WAY OF LIFE !!!
Gebruikersavatar
j van der beek
Berichten: 2281
Lid geworden op: 17-04-2005 12:52

12-09-2005 07:40

zat laast te vissen bij mij in de buurt toen er opeens twee vrouwen aan kwamen lopen en vroegen of ze bij mijn tent mochten komen zonnen omdat er verderop wat hangjeugd rondhangt. natuurlijk vond ik dat geen probleem. tot het moment dat ze elkaar begonnen in te smeren met zonnebrand. topjes gingen uit, en ze smeerde elkaar heel verleidelijk in. om dat moment vroeg een van de dames aan me of ik soms ook ingesmeerd wilde worden, anders zou ik vebranden. ik ging bij ze op het kleedje zitten en ze begonnen me allebei licht in te smeren. 1 van de dames begon me te zoenen en.............tuut tuuuuut tuuuut!! een run??
bang is stoot me hoofd tegen me nachtkastje en word wakker. het was me wekker!
er stond weer een saaie dag op het werk te wachten.
Gebruikersavatar
Pascal Rijzinga
Berichten: 661
Lid geworden op: 07-03-2002 01:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

12-09-2005 12:11

Tering.., als ik zulke dikke vissen ving interesseerde me het geen fuck wat er rondliep!

Maareh..Bertil: dank. We weten nu gelijk welk water het is :D

Pascal
"everyone has the right to be stupid, but some people abuse the privilege" (Joseph Stalin)
Gebruikersavatar
Harnold Kikkert
Berichten: 2174
Lid geworden op: 22-11-2004 21:18
Locatie: Hoogeveen

12-09-2005 14:02

j van der beek schreef:zat laast te vissen bij mij in de buurt toen er opeens twee vrouwen aan kwamen lopen en vroegen of ze bij mijn tent mochten komen zonnen omdat er verderop wat hangjeugd rondhangt. natuurlijk vond ik dat geen probleem. tot het moment dat ze elkaar begonnen in te smeren met zonnebrand. topjes gingen uit, en ze smeerde elkaar heel verleidelijk in. om dat moment vroeg een van de dames aan me of ik soms ook ingesmeerd wilde worden, anders zou ik vebranden. ik ging bij ze op het kleedje zitten en ze begonnen me allebei licht in te smeren. 1 van de dames begon me te zoenen en.............tuut tuuuuut tuuuut!! een run??
bang is stoot me hoofd tegen me nachtkastje en word wakker. het was me wekker!
er stond weer een saaie dag op het werk te wachten.


Dat heet een natte droom :wink:
kev zmindah
Berichten: 218
Lid geworden op: 07-07-2005 13:38
Locatie: leidseveen

12-09-2005 19:11

Harnold Kikkert schreef:
j van der beek schreef:zat laast te vissen bij mij in de buurt toen er opeens twee vrouwen aan kwamen lopen en vroegen of ze bij mijn tent mochten komen zonnen omdat er verderop wat hangjeugd rondhangt. natuurlijk vond ik dat geen probleem. tot het moment dat ze elkaar begonnen in te smeren met zonnebrand. topjes gingen uit, en ze smeerde elkaar heel verleidelijk in. om dat moment vroeg een van de dames aan me of ik soms ook ingesmeerd wilde worden, anders zou ik vebranden. ik ging bij ze op het kleedje zitten en ze begonnen me allebei licht in te smeren. 1 van de dames begon me te zoenen en.............tuut tuuuuut tuuuut!! een run??
bang is stoot me hoofd tegen me nachtkastje en word wakker. het was me wekker!
er stond weer een saaie dag op het werk te wachten.


Dat heet een natte droom :wink:


alleen als het glaasje water van z'n nachtkastje valt 8)