Sassenhein


Gesloten
Gebruikersavatar
menno laarmans
Berichten: 2070
Lid geworden op: 20-09-2004 10:34
Locatie: lapzwansland

10-08-2005 21:55

Ik heb al jaren zn ding en nog nooit iemand over geklaagd.

Maar zoiets mag niet en je fox van meer als 100 db weer wel.

Krom he ?
Gebruikersavatar
Eddy Norder
Berichten: 1317
Lid geworden op: 16-02-2003 01:00
Locatie: Sappemeer
Contacteer:

10-08-2005 22:08

Wou alleen even aangeven dat er best wat te regelen was geweest.

No hard feelings inderdaad.

Gr.
E.
Als afgunst branden wou, konden we de gaskraan dicht draaien.
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

10-08-2005 22:20

Welgeteld was dit het 12e KSN jeugdkarperviskamp (in totaal zowel in Nederland als daarbuiten). En tot vorige week is altijd alles zonder enig probleem verlopen. Paul is alleen nog vergeten te vermelden dat ik, voordat ik maandagavond daar ben vertrokken, hem ook duidelijk heb gezegd dat als het agregaat nog éénmaal aangezet zou worden zowel Paul als Rob door het bestuur van Sassenhein of in opdracht van dat bestuur van Sassenhein verwijderd zouden worden, daar wij daar als gast aanwezig waren en je dus te houden hebt aan de regels van de betreffende HSV, niet meer en niet minder! Duidelijker kan het m.i. niet. Die telefoon had ook maandagavond opgeladen kunnen worden, bovendien waren er meer GSM's aanwezig. Voor alle duidelijkheid wil ik tevens nog even zeggen dat in de berichtgeving, die alle deelnemers en hun ouders ruim tevoren altijd krijgen ook het GSM nr. van Bart (een van de twee begeleiders namens de jeugdcommissie) en van mij vermeld waren. Op zich was er dus van een 'niet bereikbaarheid' voor ouders of omgekeerd door deelnemers geen sprake. En...de jeugd is echt niet alleen gelaten voor wie dat mocht denken. De 2 begeleiders namens de jeugdcommissie zijn steeds aanwezig geweest, direct na het vertrek van Paul en Rob is Henk Dokter naar Sassenhein gekomen om ook toezicht te kunnen houden. Verder ben ik direct na Pauls melding vanuit Charlerloi naar huis gereden, visgerei etc. weer in de auto gepakt en naar Sassenhein gereden waar ik om ca. 18.00 uur aanwezig was. Tevens heeft Peter Postema ook nog een nachtje meegedraaid (vanaf donderdagavond, toen ik naar een vergadering moest, was zelf ook 's nachts om ca. 1 uur weer op Sassenhein aanwezig. Vanuit het KSN bestuur ben ik de coördinator voor de jeugd en jeugdcommissie en organiseer met de jongens van de jeugdcommissie alle jeugdviskampen. En het is bepaald niet overdreven om te stellen dat we hierin ervaring genoeg hebben opgedaan en (nogmaals) tot vorige week nooit één probleem hebben gehad. Wie denkt dat hier de jeugd aan haar lot is overgelaten heeft het dan ook compleet mis. Is niet zo en zal ook nooit gebeuren!
Voor alle duidelijkheid wil ik hier nog vermelden dat ik na afloop van deze week op Sassenhein Paul en Rob heb gemeld niet meer van hun diensten als begeleiders van een jeugdviskamp gebruik wil maken.
Natuurlijk worden er in 2006 ook weer KSN jeugdkarperviskampen georganiseerd, dit voor alle duidelijkheid.
Voor de rest wil ik het hierbij laten en zal deze 'kwestie' binnenkort in de KSN bestuursvergadering worden besproken.
paul veenendaal1
Berichten: 528
Lid geworden op: 11-07-2005 10:14
Locatie: lathum

10-08-2005 23:04

Aart ,

Bedankt voor je reaktie.
Had zeker van jouw te horen gekregen over aggregaat,maar maandag was een rare dag en zoals ik je vertelde gewoon vergeten.
Verder heb ik ook proberen aan te geven dat kinderen niet bewust achter zijn gelaten en henk naar kamp is gekomen.

Verder is er inderdaad nooit wat gebeurd en hoop ook in de toekomst voor de jeugdkampen dat het een goed vervolg krijgt.

heb met plezier met de kids gevist,en zou het morgen weer doen met de dingen die ik nu weet dus beter van te voren regelen.

Maar denk dat probleem is waarom met zijn tweetjes als 1 fout is.
Vind het jammer dat ROb de dupe is geworden in dit verhaal,en zou het prettig vinden als KSN de grootheid en caulance bezat om met hem te praten om alsnog te overwegen om hem weer te laten begeleiden.

met Vr Gr
Paul 8)
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

10-08-2005 23:35

Ik ben eruit.
Vissen is een hobby, geen religie!
Marcel Mos
Berichten: 256
Lid geworden op: 03-11-2004 01:21
Locatie: Zwartewaal
Contacteer:

10-08-2005 23:46

Zo...
Dat was een duidelijk bericht Aart.
Zo werdt het dus niet uitgelegt door Paul.

Vind ik wel een beetje jammer van Paul dat ie eigelijk een beetje voor deed komen dat de KSN niet achter hun stond terwijl hij door de KSN (in dit geval door Aart ) duidelijk was gemaakt dat ie verwijderd zou worden als die de agregraat nog een keer aan zou zetten.

En helemaal met rede voor de Mobiele telefoon.
Opzicht vond ik dit heel belangrijk...maar nu lees ik dat die telefoon helemaal niet de contakt telefoon naar en van de ouders was.
Dus er is wel altijd contakt mogelijkheden van en naar Sassenheim geweest.

In dat geval denk ik eerder dat Paul die zelf het boete kleed al had aangetrokken deze ook behoord te dragen.
Dat daarna geen discussie meer mogelijk was kan ik me wel indenken als je er al voor gewaarschuwd was.
Kan me ook indenken dat de KSN hier niet op heeft zitten wachten als goede voorbeeld.

Denk dus dat het weg sturen op een goede manier gebeurdt is.
Dit omdat er meerdere waarschuwing is geweest.

Mijn eerdere opmerking met het vraagteken naar de reactie van het KSN bestuur neem ik dus bij deze terug.

En is door het bericht van Aart een hoop verheldering gekomen.

Verder wens ik de volgende begeleiders op die kampen veel wijsheid toe met het nemen van mischien wel ondoordachten beslissingen.
Zo dat dit soort voor vallen niet gouw meer zullen gebeuren.

Groetjes:
Marcel Mos.
Een dag niet gevist = een dag niet van de natuur genoten.
paul veenendaal1
Berichten: 528
Lid geworden op: 11-07-2005 10:14
Locatie: lathum

11-08-2005 00:09

Marcel,

Goed lezen is geloof ik een kunst.

Staat er bij mijn posting vermeld dat ik het deed voor bereikbaarheid van ouders.

Het is algemeen bekend dat er meerdere nr bekend zijn.

De waarschuwing van zaterdag was dat het niet mocht en vaan aart de volgende .

Maar even goed ben ik het nog steeds niet eens met de manier waarop het gegaan is.

Dacht nl dat je eerst een schorsing krijgt vervolgens wordt er op vergadering door leden beslist of je wel of niet geschorst wordt.

Gr Paul 8)
jan van kranenburg

11-08-2005 01:17

Ken je niet, Paul.

Misschien helaas zelfs.

Maar ik ben van mening dat begeleiders van Jeugdkampen, die naast energie ook veel van hun vrije tijd erin steken, wel enig krediet verdienen.

Door een lullige misstap van je (door jezelf erkend), sta je er nu buiten.

Hoe lang duurt die schorsing? Komt er een herkansing?

Bestuur KSN, en Aart, Spreek je daar eens over uit, svp.

mvg

Jan
Joris Kroes
Berichten: 691
Lid geworden op: 26-07-2003 02:00
Locatie: X2 Ovaal!!

11-08-2005 01:26

Is dit nu echt iets om op een publiek forum zomaar te gaan bespreken?
jan van kranenburg

11-08-2005 01:58

KSN IS Publiek; evenals de Jeugdkampen.

Niks mis mee om hierover te discussieren; mits het maar respectvol gebeurd.

mvg

jan
Joris Kroes
Berichten: 691
Lid geworden op: 26-07-2003 02:00
Locatie: X2 Ovaal!!

11-08-2005 03:31

Ik als buitenstaander vind dat er hier dingen worden gezegd, waar ik, noch de jeugd van de viskampen iets mee te maken heeft....
Gebruikersavatar
Mark Noorman
Berichten: 1922
Lid geworden op: 14-01-2002 01:00
Locatie: Zeist

11-08-2005 07:27

Jan,

Gun het bestuur a.u.b. even de tijd om zich goed te informeren en er gezamenlijk over te spreken. Ik zat bijvoorbeeld vorige week in Italië en zal van Aart het precieze verhaal moeten horen. Is in de vakantietijd nou eenmaal lastig om snel bij elkaar te komen en de zaak lijkt me niet dermate urgent dat dat op stel en sprong gebeurt.

Ook ik vraag me het nut af van de discussie op deze plek. Laat a.u.b. eerst alle betrokkenen er onderling uitkomen voor er allerhande insinuaties en aanames worden gedaan.

Groeten,

Mark
paul veenendaal1
Berichten: 528
Lid geworden op: 11-07-2005 10:14
Locatie: lathum

11-08-2005 07:48

Jan,

Schorsing,van Sassenhein is 1 jaar.

Van KSN ben ik niet geschorst,maar hier hou ik de eer aan mezelf.

Inderdaad jammer van misstap,maar kan de film niet terug draaien.

Discussie krijg je altijd zeker als je zelf naar buiten treedt,is ook geen probleem.

Bedoeling was en is om topic Jeugdkampen van deze discussie te ontdoen.

Vind het ook niet erg dat ik de bal gekaats krijg,weet dat ik me normaal aan alle andere regels hou.

Van mij kan deze discussie,op eenvergadering van KSN maar zoals geschreven wordt er al aan gewerkt.

Heb veel geloof in goede bedoelingen van Ksn en sta achter veel standpunten van deze club,maar heb ook een beetje naar gevoel overgehouden van sommige moraalridders.

Aart geeft in forum jeugdkampen aan tegen Killian, dat de beelden van tv zullen bewijzen dat hij liegt,dat kan ook niet anders .
Voor dat de tv opname's begonnen werd er gevraagd om de vissen te " ZAKKEN" zodat er in ieder geval vis was en er per ongeluk niet een kapotte vis in beeld kwam als er toevallig net werd gefilmd met een drill.
Je moet weten dat in de reglementen van Sassenhein staat dat "ZAKKEN " verboden is overdag.

Ik geef dit aan om het beeld even kompleet te maken van wat er gebeurd is,en ja ik had zaterdag al mijn bedenkeingen toen ik bij water arriveerde,en heb ook laten weten normaal niet op dit soort wateren te willen vissen en er in de toekomst ook nooit meer zal vissen.

En heb ook afgeraden om hier nogmaals met een jeugdkamp heen te gaan,maar het dubbele hierin is dat locaties niet voor het oprapen liggen dus is er een dillemma waar je natuurlijk wel uit dient te komen.

Verder heb ik ZELF de fout gemaakt en niet ROB maar wel met zijn tweetjes weggestuurd,heb dan ook gevraagd paar postings terug of KSN dit wil heroverwegen om hem terug te laten keren als begeleider.

Hopend dat je hier wat mee kunt jan,

Vriendelijke groet,

Paul Veenendaal
Gebruikersavatar
remon van dusschoten
Berichten: 473
Lid geworden op: 31-08-2004 22:06
Locatie: Nijkerk

11-08-2005 07:50

ik snap uberhoud niet wat een ksn op sassenheim doet met een visstandbeheer als daar.Ik dacht dat de ksn ergens voor staat en dit soort dingen aanpakt.Nee gaan ze er met de jeugt vissen
elke vangst telt hoe groot of klein dat je vangt daar gaat het om
behandel een karper zoals je zelf ook behandelt wilt worden met RESPECT

steun de KSN en wordt lid gewoon doen
paul veenendaal1
Berichten: 528
Lid geworden op: 11-07-2005 10:14
Locatie: lathum

11-08-2005 08:06

Jan,

Even kleine aanvulling,als ik het over moraalridders heb is dit niet tegen Aart persoonlijk richt omdat ik Aart heb leren kennen als een van de weinigen die openlijk zijn mening geeft en ook zegt waar het op staat,
maar ik bedoelde dit in algemene zin.

Gr Paul 8)
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

11-08-2005 08:40

Paul,
Ik heb lang nagedacht of ik hier op zou reageren maar je laat me weinig keuze. moraalridders ? eerder de pot verwijt de ketel, heb diverse posting gelezen van je betreffende aan de regels houden en zelf ga je doelbewust een regel overtreden. Je was 2 keer gewaarschuwd en er waren andere opties geweest dat is ook duidelijk geworden, ben dan ook zeer blij met de reactie van Aart dit schept duidelijkheid.

Of jij het wel of niet eens bent met gang van zaken is irrelevant en is iets wat je met het bestuur van sassenhein uit dient te spreken en dit hoort hier niet thuis. Hier zul je geen antwoord krijgen op je frustatie betreffende dit verloop. Ik heb het dan al helemaal niet over de brieven die je gestuurd waarin je zaken neerzet die al in het geheel niet door de beugel kunnen en dat ik me heel goed kan voorstellen dat er niet op wordt gereageerd door de desbetreffende personen. Het lijk er steeds meer op dat jij jezelf via deze topic probeert schoon te praten en andere zaken die minder goed voor je uit komen achterwege laat.

Had meer eerlijkheid van je verwacht, verder laat ik de discussie voor wat die is, door jou gedonder heb ik afspraken moeten cancellen en 1.5 dag vrij genomen om in ieder geval het kamp op een verantwoorde wijze door te kunnen laten gaan, dit geldt ook voor Henk trouwens. Helaas kon ik niet langer vrij nemen door ander verplichtingen.

mvg,
Peter
It's not who you are, it's who you know.
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

11-08-2005 08:54

Sorry Paul, nog een keer dan een reactie. Het mooiste is natuurlijk dat in TV opnames van zo'n jeugdviskamp er ook enkele vissen te zien zijn, zodat bij uitzending de kinderen ook kunnen zien waar het over gaat.
En zoals altijd gebeurt het natuurlijk vrijwel nooit dat er tijdens TV opnames (die niet zolang duurden) een aanbeet komt. Daarom heb ik ca. 2 uur tevoren de jongens dan ook gevraagd, dat als ze een karper zouden vangen, deze even te zakken tot de TV ploeg bij hen kwam. En er werden dus 3 karpers gevangen in die ca. 2 uur en tijdens de opnames werd er helaas niks gevangen. Deze 3 karpers zijn close-up opgenomen en alle 3 waren puntgaaf.
Het enige wat ik hiermee wil zeggen is dat wat Kilian beweerde 'dat alle karpers verrot waren' of woorden van gelijke strekking dus gewoon niet waar is, wat ook bewezen wordt door deze 3 net voor de opnames gevangen vissen.
Natuurlijk was mij ook bekend dat in de reglementen van Sassenhein staat dat je overdag gevangen vissen niet mag zakken, dat er voor zo'n bijzondere gelegenheid een uitzondering wordt gemaakt vind ik niet meer dan normaal en was ook geen enkel probleem voor de HC Sassenhein.
paul veenendaal1
Berichten: 528
Lid geworden op: 11-07-2005 10:14
Locatie: lathum

11-08-2005 08:59

Peter,

Er is geprobeerd om een gesprek te krijgen tussen bestuurder Sassenhein en mij.

Word van de andere kant afgewezen,over de brieven waar jij het hebt die staan misschien los hiervan maar zijn wel feiten.

Als jij anderhalve dag heb moeten vrijnemen betreur ik dat, henk had vakantie en was zondag nog bij ons aan de tent incl maandag.

Het is makkelijk om nu te zeggen dat er een andere mogelijkheid was of is ,had dat liever daar gehoord,PAVILJOEN is nl DICHT op dinsdag en mijn auto was niet op Sassenhein,die had mijn zoon mee daar bij mij nl de zaken ook gewoon doorgaan.

En even over moraalridders ook jij voelt je schijnbaar aangesproken,waar ik op doel zijn dingen in het algemeen en diegene waar het over gaat weten wat ik bedoel.

En ik probeer geen feiten te verdoezelen zoals je misschien denkt ,niks is minder waar, achteraf peter is het makkelijk om een koe in zij kont te kunnen kijken.

Als hier gesproken wordt over Sassenhein als viswater,waar div reakties op zijn lees even terug,daar zie ik geen antw op zoals gevraagd.

En ikzelf heb al aangegeven hier nooit meer te willen en zullen vissen,want alles wat aangehaald is vistandbeheer/beschadigde karpers en ga zo door DRUIST tegen alle princiepe's in van wat de KSN voorstaat,evengoed zal er wel wat gebeuren maar laten we eerlijk zijn en er geen doekjes om winden het wordt door dezelfde mensen die deze dingen voorstaan geaccepteerd incl voorzitter die een KSN lid is.

Nu niet roepen dat dit ineens buiten de discussie staat,wil hier je mening wael eens weten.

Gr Paul 8)
paul veenendaal1
Berichten: 528
Lid geworden op: 11-07-2005 10:14
Locatie: lathum

11-08-2005 09:04

Aart,
Bedankt voor antwoord,als HC Sassenhein hier geen probleem mee heeft prima

Gr Paul 8)
killian de bruijne

11-08-2005 09:14

[quote="peter postema"]Paul,
Ik heb lang nagedacht of ik hier op zou reageren maar je laat me weinig keuze. moraalridders ? eerder de pot verwijt de ketel, heb diverse posting gelezen van je betreffende aan de regels houden en zelf ga je doelbewust een regel overtreden. Je was 2 keer gewaarschuwd en er waren andere opties geweest dat is ook duidelijk geworden, ben dan ook zeer blij met de reactie van Aart dit schept duidelijkheid.

Of jij het wel of niet eens bent met gang van zaken is irrelevant en is iets wat je met het bestuur van sassenhein uit dient te spreken en dit hoort hier niet thuis. Hier zul je geen antwoord krijgen op je frustatie betreffende dit verloop. Ik heb het dan al helemaal niet over de brieven die je gestuurd waarin je zaken neerzet die al in het geheel niet door de beugel kunnen en dat ik me heel goed kan voorstellen dat er niet op wordt gereageerd door de desbetreffende personen. Het lijk er steeds meer op dat jij jezelf via deze topic probeert schoon te praten en andere zaken die minder goed voor je uit komen achterwege laat.

Had meer eerlijkheid van je verwacht, verder laat ik de discussie voor wat die is, door jou gedonder heb ik afspraken moeten cancellen en 1.5 dag vrij genomen om in ieder geval het kamp op een verantwoorde wijze door te kunnen laten gaan, dit geldt ook voor Henk trouwens. Helaas kon ik niet langer vrij nemen door ander verplichtingen.

mvg,
Peter[/quote]

volgends mijn heb ik jou nooit gezien??? hoe zag je eruit dan
Gebruikersavatar
Mark Noorman
Berichten: 1922
Lid geworden op: 14-01-2002 01:00
Locatie: Zeist

11-08-2005 10:03

Paul,

Je zou eens moeten weten hoeveel die voorzitter al heeft weten te bereiken bij deze vereniging. Jouw "oplossing" is het water nooit meer bezoeken, hij kiest ervoor om de oorzaak van problemen aan te pakken. Beetje meer respect daarvoor zou je sieren.

Groeten,

Mark
paul veenendaal1
Berichten: 528
Lid geworden op: 11-07-2005 10:14
Locatie: lathum

11-08-2005 10:18

Mark,

Heb je reaktie gelezen,ik dacht dat ik aanhaalde dat er wel wat zal gebeuren.

Als het inderdaad zo is dat er veel gebeurd is en jij kunt mij vertellen,dat het water laten we zeggen binnen 3 jr aan de normen voldoet zoals door de KSN voorgestane regels neem ik mijn woorden terug,en ben de eerste die dan mijn excuus aanbied aan de voorzitter.

Maar laten we wel wezen het is prive water als je het bestand zo zou maken zoals jij en je collega's voorstaan er ook veel vissers weg blijven ivm het toch makkelijk visje kunnen vangen dus minder inkomsten denk niet dat dat in goeie aarde valt,denk als jij op alv voorsteld om een groot deel van bestand eraf te halen (noordplas) dit je niet in dank door leden wordt afgenomen.

Dus als jij mij het tegendeel wil bewijzen zie ik je antw graag tegemoet.

Gr Paul 8)
Gebruikersavatar
Mark Noorman
Berichten: 1922
Lid geworden op: 14-01-2002 01:00
Locatie: Zeist

11-08-2005 10:44

Paul,

Ik vind niet dat ik iets zou moeten bewijzen. Je zou zelf eens kunnen informeren welk beleid wordt voorgestaan, wat men de afgelopen jaren al heeft gewijzigd en wat men in de toekomst van plan is. Het bestuur van de betreffende HSV is daarvoor het enige juiste aanspreekpunt.

Groeten,

Mark
paul veenendaal1
Berichten: 528
Lid geworden op: 11-07-2005 10:14
Locatie: lathum

11-08-2005 11:11

Mark,

Je hoeft mij ook niks te bewijzen,maar je zegt dat er veel gebeurd is.
Als dit zo is dan is dat toch antwoord op vele vragen.

Dus vind dat je je op deze manier er een beetje makkelijk vanaf maakt.

Jammer genoeg haal ik nu even iets aan wat Aart in een andere discussie schreef,kan mij indenken dat ik dit kan projekteren op Sassenhein (dus niet gezegd dat het over Sassenhein gaat )


het verwijderen van karper kost geld
- meestal is er voor de uitgezette karper betaald en peinst men er niet over een deel daarvan weer te verwijderen
- de overtollige karpers (tjes) moeten dan of als consumptievis worden verkocht of in b.v. een grote rivier weer worden uitgezet
- er is veel te weinig kennis bij HSV besturen t.a.v. verantwoord visstandbeheer
- dergelijke voorstellen zullen door de meeste karpervissende leden afgewezen worden (ik heb dit al eens aan een voorzitter van een bepaalde HSV met een put waar ook een grote overbezetting aan karper zit voorgesteld, zijn letterlijke antwoord was: als je dit voorstelt in een ALV wordt je onmiddellijk gekielhaald)


Zoals gezegd als jij zegt dat het zo veranderd dat het verantwoord is, ben ik de eerste die excuus aanbied aan voorzitter.

Gr Paul 8)
Gebruikersavatar
Rob Manenschijn
Berichten: 225
Lid geworden op: 20-06-2005 14:40
Locatie: Regio Dokkum (Fryslân)

11-08-2005 11:44

Aart,

Wat lees ik daar, heb jij als eindverandwoordelijke ksn-jeugd en als volwassenbegeleider (en die dus een voorbeeldfunctie heeft) de jeugd gevraagt/opdracht gegeven om vissen te zakken terwijl dit tegen de regels van de HC Sassenhein is. Maar omdat er TV opnames gemaakt worden mag je van de regels afwijken, dat is voor mij toch tegenstrijdig. Dat je met het zakken van gave vissen de beschadigde vissen dus mooi omzeild moge in deze toch duidelijk zijn.

Verder bevreemd het mij aan de ene kant dat er geen reacties komen van de deelnemers, wat aan de andere kant in deze ook zeer logisch is, met als uitzondering Killian. Ik zou haast gaan denken dat de deelnemers gevraagt zijn (om niet te spreken van opdracht hebben gekregen) om hun mening hier niet weer te geven op dit board cq. in deze topic.

Paul,

Hartelijk dank voor je meerdere reacties waarin jij aangeeft dat ik hier buiten sta, maar ik ben er toch in meegetrokken. Zoals je inmiddels gelezen hebt in deze topic heb ik reeds bedankt voor de KSN en blijf bij mijn beslissing. Ik heb Aart zaterdag 6 augustus jl., na ontvangst van zijn mail dat wij niet langer meer welkom waren, met hem gebeld. Toen ik aangaf dat als je de feiten correct weergeeft ik de dupe ben geworden van de daad van een ander, Aart mij hier gelijk in gaf en verder was er geen inhoudelijk gesprek mogelijk, wat dus voor mij de definitieve reden was om te bedanken voor de KSN. Ik heb zaterdagavond nog direct mijn opzegging geschreven, welke ik zondag nog heb nagekeken alvorens de deur uit te sturen. Deze heb ik per mail verstuurd aan W. Peters, voorzitter KSN en K v/d Herik, penningmeester en ledenadministratie KSN, tevens heb ik deze brief ook per tpg-post naar K v/d Herik gestuurd. Verder heb ik deze brief nog naar enkelen gestuurd omdat ik met hun gesprekken heb gehad over het een en ander en vondt dat zij het van mij persoonlijk moesten ervaren.

Groenten,
Grootmeesteropperblanker
De mens is niet in staat zichzelf, zijn omgeving, zijn wereld te kennen. De mens is overgeleverd aan de chaos van het bestaan.
Gesloten