Zijn er nog bloopers


Gebruikersavatar
steef zenden
Berichten: 376
Lid geworden op: 29-03-2005 13:48
Locatie: westland

10-08-2005 06:36

deze is al een heel tijdje geleden....
Een jaartje of 20... 8)
Het was een van de eerste nachten die ik viste op karper in Frankrijk.... :P
Ik sliep op een van de eerste stretchers een 4 poot, kreeg een run.
ik spring op en vlieg met mijn benen de lucht in, ik draai me om en kom recht en probeer mijn slaapzk open te krijgen....
Nee dat lukt niet d eritssluiting zat vast aan mijn 't-shirt....
Dan maar zo de tent uit kruipen als een rups en de karper uitdrillen in je slaapzak in de dikke blubber... :oops:
Mijn vismaat kwam niet meer bij van het lachen :evil:
Maar de karper van 34pond maakte dat weer goed
Maikel Postma
Berichten: 20
Lid geworden op: 05-08-2005 12:33
Locatie: Oosterhout NB
Contacteer:

10-08-2005 09:36

Ja mijn mat heeft zijn hengels nog terug gevonden stonden gelukkig nog in de steunen
Lelijk kan mooi zijn!!!!!
kev zmindah
Berichten: 218
Lid geworden op: 07-07-2005 13:38
Locatie: leidseveen

10-08-2005 10:20

Harnold Kikkert schreef:Afgelopen zaterdag een fotorolletje naar de fotograaf gebracht, die ik vandaag na 12.00 uur kon ophalen, wat ik ook heb gedaan.
Helaas was er op het rolletje niets te zien??? :(
En ik maar volhouden dat het niet kan...

Bij thuiskomst open ik mijn fototas, en jawel ligt er nog een rolletje in :oops:

Had ik dus ff per abuis een nog niet gebruikte rol laten ontwikkelen.

Maar hartslag is nu weer 64 p/m, daar ik er een paar mooie spiegelkarpers op had staan :P


ook een aardige blunder van die fotozaak, als je een nieuw rolletje inleverd steekt er altijd nog een stuk film uit... een volle film steekt er als het goed is niks uit...
Gebruikersavatar
Dick Appel
Berichten: 63
Lid geworden op: 18-06-2005 04:35

10-08-2005 10:21

Ben al een paar weken één voetje kwijt die onderaan een stretcherpoot zit. Om te voorkomen dat die poot dus in de grond zakt zet ik er altijd een modderpoot losjes onder, werkt voorlopig even prima.
Maar nu zat ik laatst op een houten steiger te vissen, en had weer die modderpoot eronder gezet om te voorkomen dat die poot door een gleuf zou zakken tussen 2 steigerplanken door. Vlak voordat ik een tukkie ging doen s'nachts verzette ik m'n stretcher nog even, maar had niet in de gaten dat de modderpoot bleef staan...
Toen ik ongeveer een uurtje lag donderde ik ineens met één stretcherpoot door de steiger heen, en werd van m'n stretcher gelanceerd. Het scheelde echt een haar of ik had met slaapzak en al in de plomp beland. :lol: Schrok me echt wezeloos. :-?
Laatst gewijzigd door Dick Appel op 10-08-2005 10:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Elmer Karelse
Berichten: 260
Lid geworden op: 19-05-2005 10:26

10-08-2005 10:22

Over vergeten gesproken...

Mijn vismaat vergeet altijd iets
-Vorrige keer zijn foedraal met hengels, gelukkig had ik een 3de bij me dus kon hij toch nog vissen.
-Tot 3x toe zijn schepnetsteel heeft laten liggen aan de waterkant en er nu maar lichtgevend tape op heeft geplakt
-Boilies, al meerdere malen
-foto toestel
-foto toestel wel mee maar legen batterijen zonder reserve
-toestel mee zonder batterijen..

Sprak 2 weken terug een kerel aan de waterkant en die vertelde dat die de n8 ervoor had gezeten en perongeluk zijn solar buzzebars en banksticks met 3 delkims en fox swingers was vergeten... die had die dus gezellig laten staan, alleen 1 buzzebar stond er nog maar die was krom...
Gebruikersavatar
Guido Rouss
Berichten: 60
Lid geworden op: 15-06-2005 20:25
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

10-08-2005 12:01

15 jaar geleden kocht ik mijn eerste karper spulletjes, een 2e hands 2.10 Overwrap tentje en een mini stretchertje zonder verstelbare poten. Na een avond in de regen gezeten te hebben onderaan een wal op een schuin kantje klapte 's nachts rond een uur of 3:00 mijn achterpootje in van mijn stretcher en schoof ik in mijn slaapzak met overwrap en al het water in.

Door de regen waren de helft van mijn haringen losgeweekt dus werd ik wakker tot mijn middel in het water netjes in mijn overwrap gewikkeld. Ik kon dus na aan de kant geklommen te hebben mijn overwrap gewoon opnieuw neerzetten en weer lekker verderslapen in mijn droge slaapzak.
Gebruikersavatar
Edwin van Eck
Berichten: 18
Lid geworden op: 25-07-2002 02:00
Locatie: waar niet

10-08-2005 12:56

Twee keer dit jaar meegemaakt, het water in om een gezakte vis voor de foto op te halen, wel de lieslaarzen aangedaan maar vergeten ze omhoog te doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! toch een lullig gevoel als je denkt dat je voeten droog blijven.

Groet,
Edwin.
Gebruikersavatar
Hans Besselink
Berichten: 222
Lid geworden op: 14-08-2002 02:00

10-08-2005 16:09

Robbie ja ik heb zelf ook wel blunders gemaakt maar meer de standaard dingen s,nachts op je bek gaan, te water raken enz.
Maar hier staan toch veel leukere blunders bij vindt ik. :D :D :D :D
Heerlijk om te lezen. ga zo door mannen (vrouwen).
Gr:Hans.
vaak zi'j te bang
Gebruikersavatar
Nick Verhagen
Berichten: 391
Lid geworden op: 18-12-2004 16:06
Locatie: Schijndel

10-08-2005 16:26

Ik pas geleden nog; Ik was aan het nachtvissen en kreeg een volle fluiter.
En ik stap van mijn stretcher, maar ik had op mijn been gelegen en had daar dus geen gevoel in. Er lag ook nog wat modder. Dus je raad het al, ik ga daar enorm hard op mijn bek. Heel mijn kleren vies. :D

Gisteren nog.
Ik zat op een plas te vissen in een bos en moest iemant bellen.
Toen had ik een probleem, ik had geen bereik in dat bos. dus ik klim in een boom van een meter of 10/15 (die een beetje boven het bos uit stak).
Ik had al 6 uurtjes geen aanbeet gehad, en wat denk je? Net als ik in het topje van die boom zit pppppppieeeeeeppppp...
Dus ik klom met al wat ik geleerd had die boom uit en dat ging goed.
Binnen een seconde of 10 wat ik bijna beneden dus denk ik van die laatste 2 meter spring ik wel. In de lucht ging het goed, totdat ik op de grond kwam, net op een stompje van een boom :oops: . Verder rend ik met mijn verzwikte enkel naar mijn hengel.
De vis was tevens nog wel goed geland.

Nu heb ik mijn bijdragen toch weer geleverd aan het blooper topic. :D

mvg..
Wie het kleinen niet eerd, die is het groten niet weerd.
Elmer Karelse
Berichten: 260
Lid geworden op: 19-05-2005 10:26

11-08-2005 09:37

Zo heb er weer een nieuwe bij van me vismaat...

Wij dus gister richting NoordHolland in de buurt van Den Helder om daar een n8je langs te gaan bij zijn ouders op de jacht en lekker wat karper te vangen... ik bel hem op 's ochtends ''vergeet je me niet op te halen EN NEEM BOILIES MEE'' jaja had ik al aan gedacht komt in orde.... Wij op weg... uurtje later... ''Elmer ik hoop dat er een viswinkel is'' Ik zeg neee he.... jaaaaa, ben de boilies vergeten... GVD GVD... wij daar opzoek,.. ja gelukkig 2 dierenwinkels met visspullen snel naar binnen.... JA boilies:D bleg zo chemisch als de pest.. de andere winkel in, idd... toen maar een zat aarbij gehaald en een zak fishpellets... Snel weer terug spullin in orde gemaakt... 1boilie naald verder.. wat waren die bolle hard zeg!Met een tang amper doormidde te krijge... maar geen vis laat staan een piepje.. van alles geprobeert... 5 uur 's ochtends yes een run op de hengel van me maat... Een brasem.. gaat die eerst een kwartier naar die brazem kijkn in de hoop dat die los schiet... moet die mijn net hebben voor dat beest.. schept die de vis gaat die weer een kwartier kijken... hehe onthaakt en terug hengel op de kant niet meer uit gelegd ging die weer slapen:P
Elmer Karelse
Berichten: 260
Lid geworden op: 19-05-2005 10:26

11-08-2005 09:43

owhja... hij was ook ze BUTTswingers vergeten
laurens holtrigter
Berichten: 86
Lid geworden op: 10-04-2005 16:21
Locatie: klarenbeek

13-08-2005 11:50

een week gaan vissen en dan op de stek erachter komen dat jeje gastel bent vergeten :(
Gebruikersavatar
Erik Scholtes
Berichten: 79
Lid geworden op: 19-04-2004 18:51
Locatie: Delft

13-08-2005 14:11

Ook een leuke:
Tijdens het slapen op mijn armen gaan liggen en een uurtje later een dikke run krijgen.
Erg lastig een hengel pakken met twee slapende armen. :P

Onder een plu in mijn stoel een nachtje pakken en tijdens het opspringen voor een run erachter komen dat mij ene been slaapt, swiep, stuiter, :evil: :evil: plons mijn maat heeft de vis maar wel binnen gehaald.
't is stil aan de waterkant
peter andrae

13-08-2005 14:48

Op cassien in de boot en eenmaal op je stek erachter komen dat ik mijn strecher in de auto heb laten liggen :lol:.

Achterna gezeten worden door een op hol geslagen kudde koeien die mij wel erg lief vonden ik rennen ben ik veilig liggen mijn spullen nog op de stek en de meisje,s maar voordat hek hangen :wink:,koeien doen niks ja mijn hoela.


mvg peter.
Gebruikersavatar
robin de graaf
Berichten: 432
Lid geworden op: 27-06-2004 20:50
Locatie: heemskerk
Contacteer:

13-08-2005 15:26

een run krijgen, je tent uit rennen en over je scheerlijn struikelen :cry:
Gebruikersavatar
steef zenden
Berichten: 376
Lid geworden op: 29-03-2005 13:48
Locatie: westland

13-08-2005 17:10

's avnond laat op een water aankomen je tent opzetten en alles klaarmaken en alles op de voerplekken gooien en 's morgens wakker worden van gekwaak...
En je maakt je tent open en je staat oog en oog met 20 ganzen.
Die jou willen aanvallen zodra je de tent open doet....
Het bleek dat ik op zo'n 10m van hun nesten zat.....
Gebruikersavatar
Hans van Vrouwerf
Berichten: 526
Lid geworden op: 11-06-2003 02:00
Locatie: aant watur
Contacteer:

13-08-2005 17:17

Erhmmm

Een maat van mij ving een vis van 32 pond! wij beide helemaal blij. Midden in de nacht gefilmd en daarna foto's gemaakt...

Volgende ochtend kwam hij erachter dat er geen fotorolletje in het toestel zit whahahaha....daarna waren we helemaal vergeten dat we daar een 30ér hadden gevangen (muahahaha hoezo vergeetachtig) een jaar later zegt mijn maat hadden we daar nou wel of geen 30 'er ik zeg niet die hadden we daar niet. Weken later kijkt hij de videoband nog eens ............

Grtz
HnZ
In het land der blinden is éénoog koning!
Gebruikersavatar
bart van bezouw
Berichten: 2161
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00
Locatie: groningen
Contacteer:

13-08-2005 20:57

Blunder van mijn maat: Hij krijgt een run en probeert uit zijn tent te komen maar merkt dat hij niet meer kon lopen. ZIjn been was in slkaap gevallen, hierdoor moest hij kruipend naar zijn hengels toe.. en zittend drillen!!!

GRoeten Bart
richard de vries
Berichten: 10
Lid geworden op: 03-06-2004 13:51
Locatie: stiens

13-08-2005 22:30

na 4 weken te hebben gewacht eindelijk je nieuwe molens in huis krijgen, het weekend erna weg te vissen, alle lijnen uitvaren met de boot en wanneer je de tweede hengel uitvaart... breekt de beugel van je molen af

of wanneer je na een sessie met 7 brasems, 2 karpers en een 20-tal muggebulten naar huis gaat in de volgeladen rubberboot en er achterkomt dat je geen benzine meer hebt en dus de laatste 500 meter moet roeien met een volgepakte boot...
Gebruikersavatar
pascal kik
Berichten: 326
Lid geworden op: 20-10-2003 02:00
Locatie: beijerland

14-08-2005 14:54

's Ochtends wakker worden en dit zien:

http://pic2.picturetrail.com/VOL1005/34 ... 353770.jpg

Laat de stop a.u.b voortaan gewoon zitten :oops:
Aad van Buuren
Berichten: 53
Lid geworden op: 22-06-2005 19:01

14-08-2005 15:19

pascal kik schreef:'s Ochtends wakker worden en dit zien:

http://pic2.picturetrail.com/VOL1005/34 ... 353770.jpg

Laat de stop a.u.b voortaan gewoon zitten :oops:


Hoe ver had je ingegooid? Je kunt nu wel je voerplek checken of het is leeggegeten of niet en je aaspresentatie haha.
Gebruikersavatar
pascal kik
Berichten: 326
Lid geworden op: 20-10-2003 02:00
Locatie: beijerland

14-08-2005 16:04

hoe ver... eeeh zag mn pop up paar cm onder het oppervlakte :oops: was 2 meter waar de grens van het water toen liep.. :lol:
Brian Chau
Berichten: 54
Lid geworden op: 24-07-2005 23:25
Locatie: Soest
Contacteer:

14-08-2005 18:26

Blunders:

- met 4 hengels vissen(maat was ff een dikke drol aan het draaien thuis) en een pieper ging af. Ik hengel 1 pakken, en aanslaan, voel niets. Hengel 2 pakken, en aanslaan, voel ook niets. Wist gewoon niet wat het was, geen terugloper, geen niets, geen karper. Visten in de volle zon, dus kon ook de ledjes niet zien branden.

- tijdens een run, meteen aanslaan zonder je baitrunner dicht te knallen...mooi nestje (leerde ik net karperen, op mijn maat z;n hengel)

- zaten we te vissen op een vijvertje met veel kleine karpers: wij met pickertje vissen. heeft mijn maat beet, ik hem helpen met scheppen (eigenlijk helemaal nergens voor nodig) hoor ik ineens, KLAKKLA, zie ik zo dat mijn pickertje het water in word getrokken.

waarschijnlijk wel nog meer..maar kan er ff niet op komen
Stefan Slechten
Berichten: 2316
Lid geworden op: 16-01-2002 01:00
Locatie: Stein (Lb)

14-08-2005 18:29

Een vismaat die voorover de rivier in dondert als hij een vis wil terugzetten is ook enorm grappig, kan ik zeggen :lol: .

Groet,
Stefan
egel de jong
Berichten: 11
Lid geworden op: 15-07-2005 19:37
Locatie: hgv

14-08-2005 18:32

´s ochtens wakker worden met eenstier in je tent :(

is ook geen pretje
komt nog wel