trieste afgunst


Gebruikersavatar
Michel Hollaar
† in memoriam †
Berichten: 2326
Lid geworden op: 06-02-2003 01:00
Locatie: Hellevoetsluis

02-07-2005 07:06

lindsey de boer schreef:dat ie fout is,maar trekt zich er niks van aan,zo bedoel ik het michel hollaar,was jij het?


Bijdehandje.

Wie Michel Hollaar wel kent, weet gelukkig beter.
Gebruikersavatar
Peter krijnen
Berichten: 145
Lid geworden op: 03-07-2005 23:44
Locatie: Velsen Noord
Contacteer:

03-07-2005 23:53

Mich ik zat pas geleden schuin tegen over je en zag je vis vangen terwijl ik niks ving das gewoon een kwestie van geluk hebben vind ik, dat je mooie vissen vangt is gewoon een kwestie van klasse en goede voorbereiding en natuurlijk ook het geluk dat de vis op je stek komt want ook jij zal wel is een blank hebben gehad, laat je niet op je kop zitten door dat soort figuren en vis gewoon lekker door, natuurlijk gaat hierbij je eigen veiligheid en dat van je kinderen voorop.

Mich veel succes dit seizoen verder en kom je wel is tegen op de plas een keer weer zoals jaren geleden bij de steiger .
Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

03-07-2005 23:57

Hey Peter,

leuk dat je een berichtje achterlaat. Dank je voor de steun. Dat doet weer goed.

Gelukkig kan ik met de meeste mensen goed opschieten en komen dit soort zaken maar heel weinig voor.

Binnenkort kom ik wel even bij je buurten en dan babbelen we weer even bij.

groetjes Mitsz
Gebruikersavatar
Peter krijnen
Berichten: 145
Lid geworden op: 03-07-2005 23:44
Locatie: Velsen Noord
Contacteer:

11-07-2005 17:03

Stelletje idioten bij het stadsdeel laten een horeca gelegenheid bouwen op de plek waar ik samen met me maat zulke mooie vissen hebben gevangen, wou der lekker 2 nachten gaan zitten staan er allemaal hekken en de stek is een bouwplaats, bah, bah, bah
Gebruikersavatar
Henk Janssen
Berichten: 1249
Lid geworden op: 02-02-2002 01:00

11-07-2005 17:32

Hallo Rob Arts,
Het zijn ook die figuren die jaren in een bestuur hebben gezeten
,als controleur mee hebben gelopen ,
die alles voor hun hobby over hebben,
Die dit soort verhalen aangehoord en uitgeplozen hebben
die in jeugdafdelingen zitten,
die horen dat dat plekken door dit soort verhalen vermeden worden,
Die door dit soort verhalen zich moeten verdedigen naar mensen die geen snars van het vissen afweten,
hierdoor de kans bestaat dat plekken worden verboden, waardoor sommige mensen zich afvragen waarom.
Die ervaring hebben met dit soort verhalen, die weten hoe ze moeten optreden als deze verhalen waar zouden zijn.
Dat er een negatief imago kan ontstaan ten opzichten van de Karpervissers, waardoor er mischien wateren niet meer gemachtigt worden om er te vissen

Maar ik blijft het een machtige sport vinden
Die nog meer redenen heeft om dit soort verhalen met een grote korrel zout nemen als dit niet met man en paard genoemd worden al dan niet in een pm~metje.

Groet Henk
Gebruikersavatar
Rob Arts
Berichten: 113
Lid geworden op: 07-06-2005 21:03
Locatie: Gennep

11-07-2005 18:03

Henk...die mensen bedoel ik dus niet...ik generaliseer wat te veel wellicht, maar wat ik wel hier op het forum merk is, dat er mensen zijn die het licht in de ogen niet gunnen van een ander om......een vis te vangen....alsof je altijd weet waar het stekkie van een ander is.....of dat stekkie wel van die ander is ?

Maar om dan iemand verrot te schelden of te bedreigen ? Grow up.....
Gebruikersavatar
robin de graaf
Berichten: 432
Lid geworden op: 27-06-2004 20:50
Locatie: heemskerk
Contacteer:

12-07-2005 00:57

wat wat wat?
Waar moet dat toch heen!?
Vanmiddag nog, Ik wijk een klein beetje uit naar rechts en ik hoor vanaf de andere kant van de vijver: "hey homo!, zoek je eigen visstek anders verbouw ik je ff!
Tjongejonge, ik ben gewoon blijven liggen en het gabbertje komt eraan gelopen: "wat moet dat!?"u bepaalt waar ik lig?" Ja, in dit geval wel.. Ik voer hier al een week of 2! Toch maar even een ander plekje opgeworpen want ik vind het zelf ook neit leuk als er andere vissers op mijn voerstek gaan liggen :cry: als de visser het normaal gevraagd had dan had ik best wel ergens anders willen liggen. Waarom kan dit neit voorkomen worden door het gewoon uit tepraten!? :-? Man, Man Man, waar moet dat heen :oops:
jan van kranenburg

12-07-2005 02:42

Had ooit een vismaat; jarenlang.
We planden vissessies en voercampagnes.

Totdat ik erachter kwam dat die vismaat NET 1 dagje eerder dan afgesproken op die voerplek neerstreek. En dan wel ALLEEN.

mvg

Jan
Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

12-07-2005 07:44

Jan,

hopelijk kun je jezelf troosten met de gedachte, dat dit soort volk vaak een heel eenzaam leven lijdt......

lullig man

mvg Mitsz
killian de bruijne

12-07-2005 09:38

[quote="Peter krijnen"]Stelletje idioten bij het stadsdeel laten een horeca gelegenheid bouwen op de plek waar ik samen met me maat zulke mooie vissen hebben gevangen, wou der lekker 2 nachten gaan zitten staan er allemaal hekken en de stek is een bouwplaats, bah, bah, bah[/quote]

lekker je hengels in het water zetten :wink:
Gebruikersavatar
Peter krijnen
Berichten: 145
Lid geworden op: 03-07-2005 23:44
Locatie: Velsen Noord
Contacteer:

12-07-2005 12:48

lekker je hengels in het water zetten :wink:


Ja en elke vis is 30 pond he whoehahahhaha
peter andrae

12-07-2005 17:21

Afgunst :D dat is een normaal woord geworden binnen de karperwereld en dat terwijl het een hobby is waar je plezier aan hoort te beleven,ik heb weleens vissers meegemaakt die niet iemand zijn vis wilden fotograferen omdat zij niks hadden gevangen en dit een mooie en zeker hele dikke vis was das toch afgunst.

Of deze sta bij een hengelsport winkelier roept er een wie op mijn stek gaat zitten die pak ik,waarop ik zeg en waar is die stek dan wel,hij zegt wrom wil je dat weten ik zeg dan weet ik dat ik daar niet hoef te zitten want ik vis voor mijn lol,eikel dacht ik bij mijn eigen.

zeeeeee zijn helemaal gek geworden maar vraag mij de laatste tijd af of karpervissen nog wel een hobby is voor sommige mensen,schijnbaar niet maar meer een moeten.

kan nog wel even doorgaan maar dat doe ik maar niet vind dat je elkaar gewoon een beetje moet helpen inplaats van al die geheimzinnigheid en stek geclaim de wateren zijn zolangzamerhand wel in kaart gebracht en het internet bied genoeg informatie,ik stop nu echt.


groeten peter.
Gebruikersavatar
Ruud Visser
Berichten: 2987
Lid geworden op: 16-11-2003 01:00
Locatie: Mokum
Contacteer:

12-07-2005 23:39

ik heb het ook een x mee gemaakt toen zat een oud baasie vanuit ze flat met een verrekijker waar ik zart te visse en toen ging die bloedhond er overdag steeds opzitten ( was ik 12 jaar ) mannetje van in de 60 mensen dat doe je toch niet....................... ga toch zelf visse zelf voere zelf alles doen ik hoef toch ook niet ze lulk vast te houden als ie moet pisse maar je weet op druk beviste wateren dat het kan gebeuren dan moet je ook niet zeuren maarja idd op watertjes met weinig tot geen hengeldruk en vissers moet je toch wel begrip voor elkaar op kunne brengen
Gebruikersavatar
Rob Arts
Berichten: 113
Lid geworden op: 07-06-2005 21:03
Locatie: Gennep

12-07-2005 23:53

Ruud Visser schreef:en vissers moet je toch wel begrip voor elkaar op kunne brengen


Leuke naam overigens :wink:

Maar...wel gelijk hoor...
Gebruikersavatar
lindsey de boer
Berichten: 153
Lid geworden op: 13-06-2005 11:04
Locatie: amstelveen

12-07-2005 23:56

er stond ooit een heel leuk stukkie over afgunst in het blad van de amsterdamse hengelsport vereniging,hij heb nog groot gelijk ook,wie heeft dat ooit gelezen? is een jaartje terug!
peter andrae

15-07-2005 14:20

Ruud ik ben je ook al een tijdje aan het afleggen heb speciaal een infrarood kijker gekocht om te kijken wat je s,nacht allemaal aan de waterkant uitvreet :lol:.
Gebruikersavatar
Ruud Visser
Berichten: 2987
Lid geworden op: 16-11-2003 01:00
Locatie: Mokum
Contacteer:

15-07-2005 14:40

en die joop maar een pijn aan ze kont hebben..................
peter andrae

17-07-2005 02:39

:lol: vind joop toch niet erg 8)