Foto's maken


Plaats reactie
Melvin Boekhout
Berichten: 25
Lid geworden op: 05-07-2005 11:38
Locatie: Utrecht

05-07-2005 12:36

Hi

Heb een vraagje hoe maak je het beste een mooie foto van je karper?
Vis 9 van de 10 keer alleen en zal je net zien de ene keer dat iemand mee gaat word niets gevangen. Heb geen zelf ontspanner op mijn fototoestel zitten en de foto's op de grond bedoel onthaakmat worden er ook niet mooier op....
wie kan me helpen groetjes melvin
Niet elke mooie vis moet groot zijn
Remco Oudhuyzen
Berichten: 2162
Lid geworden op: 21-04-2003 02:00
Locatie: Hengelo

05-07-2005 12:50

als ik een mooie zware vis vang dan bel ik meestal iemand op om een foto te maken en gaat de vis ff een half een uurtje in de zak.

maar tot nu toe heb ik altijd iemand mee gehad om een foto te maken.

misschien kun je ook een andere visser vragen of een voorbijganger?
Melvin Boekhout
Berichten: 25
Lid geworden op: 05-07-2005 11:38
Locatie: Utrecht

05-07-2005 12:57

Hoi Remko,

hou niet zo van karpers in de bewaarzak te doen fotografeer ze liever meteen dan dat ik ze in de zak doe.... Vis meestal in de nacht en denk niet dat als ik om 4 uur iemand op bel dat ik dan nog vrienden heb.... Het beste is volgens mij een toestel kopen met een zelfontspanner en een standaart!

Maar andere tips nog welkom!!!!!
Niet elke mooie vis moet groot zijn
Gebruikersavatar
Daaf Wolters
Berichten: 4012
Lid geworden op: 02-03-2003 01:00
Locatie: Hengelo

05-07-2005 13:13

Als je dan toch een nieuwe camera koopt, neem dan een met draadontspanner! Dat is nog een stuk makkelijker dan zelfontspanners, want met de zelfontspanner zal je merken dat bij de eerste zoveel afdrukken de vis net een klap met zijn staart geeft als je wil afdrukken ofzo. Bovendien moet je voor elke nieuwe foto heen en weer lopen naar je camera.
There aint no way but the hard way!

Spiegel gevangen op het Twentekanaal? Skp@ksnregiooost.nl
Melvin Boekhout
Berichten: 25
Lid geworden op: 05-07-2005 11:38
Locatie: Utrecht

05-07-2005 14:09

Hoi Daaf......

Ik zou je tip zeker even onthouden dan je wel...., Het klinkt in ieder geval al wat logischer...
misschien moet ik maar een vriend omtoveren van witvisser naar karpervisser zoals ik heb gedaan en die maar altijd meenemen voor de foto's :) dank je wel voor de tip
gr Melvin
Niet elke mooie vis moet groot zijn
Plaats reactie