Diefstal


marcel bertens
Berichten: 667
Lid geworden op: 12-04-2004 18:36
Locatie: den haag

02-06-2005 10:17

sja denny dat iemand en mes of pistool bij zich heb wil ook niet zeggen dat ze het lef hebben om t wapen te gebruiken
je kijkt teveel arnold schwarzeneggerfilms geloof ik 8)
Gebruikersavatar
Denny Verdoold
Berichten: 1562
Lid geworden op: 08-09-2004 12:33
Locatie: Hoogvliet

02-06-2005 11:56

Helemaal niet, kijk bijna nooit films.
Gebruikersavatar
Lesley Mulder
Berichten: 127
Lid geworden op: 31-01-2005 09:16
Locatie: Houten

02-06-2005 12:33

Maar het geeft wel een veiliger gevoel.
Met Vriendelijke Groet,

Lesley.
Gebruikersavatar
Jan Wijma-O
Berichten: 200
Lid geworden op: 02-08-2003 02:00
Locatie: Utrecht

02-06-2005 13:01

Ik help ze graag met inpakken, me leven en me gezondheid zijn me iets meer waard danm en visspullen
Gebruikersavatar
Lesley Mulder
Berichten: 127
Lid geworden op: 31-01-2005 09:16
Locatie: Houten

02-06-2005 13:17

ik zou echt niet kunnen toekijken hoe ze me visspulle stelen..
Met Vriendelijke Groet,

Lesley.
Gebruikersavatar
willem slingerland76
Berichten: 112
Lid geworden op: 27-04-2005 19:19
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

02-06-2005 14:44

Nou weet ik dat er regelmatig mensen karperspullen afhandig worden gemaakt tijdens de nacht, doormiddel van bedwelming van een bepaald stofje, dan schijn je ook niks te merken.
Ik heb het gelukkig nog nooit meegemaakt het zei met mes,pistool, of een wazig gasje.
Nou staan er bepaalde visstekken bekend waar je zeker niet alleen moet gaan vissen.
Ik weet allen niet welke stekken misschien dat andere boarders dat wel weten.
Zou wel handig kunnen zijn als dit bekend zou worden onder de karpervissers.

Laterzz :evil:
Gebruikersavatar
Denny Verdoold
Berichten: 1562
Lid geworden op: 08-09-2004 12:33
Locatie: Hoogvliet

02-06-2005 17:04

Nou,
meestal weet je dondersgoed waar je zoiets wel of niet kan verwachten.
Tegenwoordig kan je het overal verwachten, dus je kan beter zetten waar je het vaker kan verwachten.
Gebruikersavatar
elco kuipers
Berichten: 992
Lid geworden op: 04-06-2003 02:00

02-06-2005 17:28

willem slingerland76 schreef:Nou weet ik dat er regelmatig mensen karperspullen afhandig worden gemaakt tijdens de nacht, doormiddel van bedwelming van een bepaald stofje, dan schijn je ook niks te merken.
Ik heb het gelukkig nog nooit meegemaakt het zei met mes,pistool, of een wazig gasje.
Nou staan er bepaalde visstekken bekend waar je zeker niet alleen moet gaan vissen.
Ik weet allen niet welke stekken misschien dat andere boarders dat wel weten.
Zou wel handig kunnen zijn als dit bekend zou worden onder de karpervissers.

Laterzz :evil:


Ik denk dat je die plaatsen niet moet vermelden, wanneer de verkeerde mensen dit weten begin je van voor af aan..
Gebruikersavatar
Arien Hunting
Berichten: 32
Lid geworden op: 19-04-2005 15:14
Contacteer:

03-06-2005 01:44

Nou, overal in amsterdam in ieder geval...
Tenminste, dat zal ik van mijn leven nooit een nacht gaan zitten. Terwijl je er eigenlijk toch best wel mooi water heb.
Jens Konst
Berichten: 77
Lid geworden op: 03-02-2004 20:40
Locatie: Mijdrecht

03-06-2005 09:48

hallo,

gelukkig heb ik het zelf nooit mee gemaakt maar al ga ik vissen neem ik voor de zekerheid altijd mijn honkbal knuppel mee. Of het zin heeft weet ik niet maar je slaapt er wat beter bij,

Mvg, Jens
Gebruikersavatar
Denny Verdoold
Berichten: 1562
Lid geworden op: 08-09-2004 12:33
Locatie: Hoogvliet

03-06-2005 09:51

Tuurlijk heeft het zin.
Maar heb jij het lef hem te gebruiken, dat is de vraag.
Op zo'n moment moet je nergens aan denken, mar ze gewoon afstraffen, dan houdt het misschin langzamerhand op. Je moet zeker geen medelijden hebben.
Gebruikersavatar
John Vink
Berichten: 8
Lid geworden op: 18-08-2004 15:35
Locatie: Rotterdam-Zuid

03-06-2005 12:46

[quote="Denny Verdoold"]Voor zover ik de verhalen hier in de buurt hoor (Rotterdam), gebeurt het anders genoeg, hoor.

Maar stel dat het een mes was, dan heeft zo'n hond ook weinig te vertellen.
Meestal springt een hond tegen je op. Als jij een mes in je hand hebt en die hond springt tegen je op, dan ligt zijn hele buik vrij.
Een goede steek en die hond gaat gestrekt. Misschien heeft hij je dan in het ergste geval 1x gebeten, maar dan kom je er toch nog goed vanaf.

Je moet niet denken da als je met een hond zit te vissen dat je dan in eens veilig bent. Teveel mensen denken dat naar mijn idee.[/quote]
Je kunt een hond ook goed trainen of laten trainen: Met getrainde honden zul je niet zo snel last hebben van verkeerd willenden: http://media2.big-boys.com/bbfiles/policedog.wmv

Je kunt natuurlijk ook een bord neerzetten met 'Hier waak ik'
Ik ben zelf vrij regelmatig wezen hardlopen langs plekken waar er vroeger regelmatig in het donker gevist werd en je ziet het inderdaad steeds minder. Het is toch veel makkelijker om een eenzame visser ergens afgelegen te beroven dan iemand op straat wat b.v. hier ook al steeds regelmatiger gebeurd in Rotterdam.
Het beste lijkt me om toch zoveel mogelijk minimaal met z'n tweëen te gaan nachtvissen.
Gebruikersavatar
Patrick Hitija
Berichten: 405
Lid geworden op: 20-03-2004 22:24
Locatie: Holland

03-06-2005 19:54

Denny schreef:

Maar stel dat het een mes was, dan heeft zo'n hond ook weinig te vertellen.
Meestal springt een hond tegen je op. Als jij een mes in je hand hebt en die hond springt tegen je op, dan ligt zijn hele buik vrij.
Een goede steek en die hond gaat gestrekt. Misschien heeft hij je dan in het ergste geval 1x gebeten, maar dan kom je er toch nog goed vanaf.



Denny, Ik wil geen "stoere" discussie uitlokken ofzo hoor
Maar als je in een dierenspeciaalzaak werkt, kijk eens wat lectuur na aangaande de Engelse Bull Terrier.....

Dan kun je je mss. voorstellen wat er bedoelt wordt met de "afschrikwekkende" werking..

En natuurlijk is een hond niet voor iedereen weggelegd ( Gelukkig niet!!)
maar naast het gezelschap ( wat voor mij op 1 staat!!) voel ik me toch redelijk veilig met me woeffie.

En ja, neem jij je 9 mil. maar mee voor je veiligheid..
live the life you love and
love the life you live ..
Gebruikersavatar
willem slingerland76
Berichten: 112
Lid geworden op: 27-04-2005 19:19
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

03-06-2005 21:15

OK GASTEN,

Het is overal wel wat, 1 ding weet ik zeker mocht mij of mijn vismaat overkomenik weet zeker dat we ons dood vecht, ze zullen onze spullen niet kadokrijgen. :evil:
k heb ook wel altijd iets bij me tijdens een sessie uit voorzorg, je weet maar nooit.Nee geen 9mm!!!!
Wat Patrick zegt dat het gezellig is met woef woef, dat kan ik me wel voorstellen,zeker wanneer je veel alleen vist.
Dat de hond hem een veilig gevoel geeft kan ik mij zeker voorstellen.
Je moest eens weten hoeveel mensen er bang zijn voor honden.
Gebruikersavatar
Denny Verdoold
Berichten: 1562
Lid geworden op: 08-09-2004 12:33
Locatie: Hoogvliet

03-06-2005 21:48

² Patrick: ik weet wat je bedoeld met die Engelse Bull terrier. Is een mooie hond en een beetje breed gebouwd. In vergelijking tot andere honden ziet hij er gevaarlijk uit, maar het blijft een beest vn vlees en bloed, net als jij en ik. Tuurlijk is een hond leuk voor wat gezelschap.

En ik weet niet van waar jij het hebt dat ik me 9 mm. meeneem, maar die neem ik niet mee naar het vissen. Ik weet sommigen die he wel bij hebben, maar ik laat hem liever thuis.

² Willem: tuurlijk, is logisch dat je niet je spullen zomaar weggeeft. Hun willen ze hebben, moeten ze er wat voor doen ook.
Tuurlijk heb ik ook wel de nodige voorzorgsmaatregelen bij me, maar geen 9 mm en dit heb ik ook nooit ergens gezegd.
Gebruikersavatar
Patrick Hitija
Berichten: 405
Lid geworden op: 20-03-2004 22:24
Locatie: Holland

03-06-2005 22:24

Denny ff wat uitspraken van je:

Ik heb geen hond en daarvoor ga ik er dus echt geen een vor aanschaffen.
Los het wel op mijn eigen manieren op.

Maar er zijn nog zat manieren om jezelf te beschermen zonder een hond mee te nemen.

Die Woef Woef doet ook niets tegen een kogel hoor.

Dan kan die nog zo groot of agressief zijn.


Kon me dan ook niet van de mening ontdoen dat de kreet je wel zou aanspreken....
:wink:
live the life you love and
love the life you live ..
Gebruikersavatar
Denny Verdoold
Berichten: 1562
Lid geworden op: 08-09-2004 12:33
Locatie: Hoogvliet

03-06-2005 22:56

Ja, maar dit wil niet zeggen dat ik een pistool heb om een hond dood te schieten.
Ik ben een dierenvriend.