goed bezig


Plaats reactie
Gebruikersavatar
marcel vanhommerig
Berichten: 148
Lid geworden op: 06-02-2002 01:00
Locatie: Bocholtz

08-08-2002 00:36

geachte karpervissers

we zijn goed bezig,

ik kreeg gister een bericht via de email van de site van visserslatijn.

triest dat het zelfs al zover is gekomen. niet nachtvissen of niet met boilies was al bekent aan andere dingen had ik misschien ook al eens gedacht.

maar VERBODEN VOOR KARPERVISSERS slaat toch werkelijk alles.

ZIE ONDERSTAAND STUK OP
http://www.VISSERSLATIJN.NL

1. WATEREN VERBODEN VOOR KARPERVISSERS
Eindelijk is het dan zo ver, dankzij een stelletje knuppels wordt het viswater de Beersterplas in Beerta, provincie Groningen, verboden gebied voor karpervissers.
Wekenlange sessies, het uitroeien van de lijnen tot wel 400 meter en het nutteloze dumpen van partikels om zo de vis op de stek te krijgen, hebben hun tol geëist.
Men wil er totaal niets meer met karpervissers te maken hebben. (Lees hier meer over op de site)
-->Visserslatijn Nederland - Sportvissim

GROETEN VAN MARCEL

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: marcel vanhommerig op 2002-08-08 00:37 ]</font>
Rob van Os
Berichten: 410
Lid geworden op: 13-02-2002 01:00
Locatie: Breda

10-08-2002 23:51

Ja Marcel,
Het was wel te verwachten maar ik vind het ook l*llig voor de echte karpervissers die nu hun heil elders moeten zoeken.
met meelevende groet Rob van Os
Gebruikersavatar
Sjoerd Groot
Berichten: 2227
Lid geworden op: 05-06-2002 02:00
Locatie: Enschede
Contacteer:

11-08-2002 00:05

'T is altijd een kleine meerderheid die het voor de rest verziekt. de zgn. 'Rotte appels'

Misschien wordt het eens tijd dat de 'gezonde appels' harder tegen de rotte appels in gaan.
Dus er gewoon iets van zeggen als ze overlast enzo veroorzaken, of de politie of visvereniging bellen. Maarja, het volgende probleem: tegenwoordig hoef je soms iemand maar gedag te zeggen en je hebt al een stoot op je muil te pakken!

Ik weet het ook niet, maar er moet iets gebeuren!!!

Met hoofdschuddende groet, Sjoerd Groot
Gebruikersavatar
Patrick van Leur
Berichten: 581
Lid geworden op: 18-03-2002 01:00
Locatie: maarssen

11-08-2002 13:08

Precies

Dat kan verziekt worden door een stel allochtonen die er komen, natuurlijk ook nederlandsers maar mij valt op als ik bij mij in de buurt ga vissen maarssenveen(maakt niet uit waar) is het mooi weer zit er weer een hele zooi van die gasten met barbeceau's. Ik vind het gewoon niet normaal terwijl er wettelijk staat geen open vuur. Als er zo'n b.o.a. komt zeggen ze ^Ik niet ken lezen^ heb het al een keer mee gemaakt, maar toen werden ze daadwerkelijk wel weggestuurd met een boete! Wat je wel daadwerkelijk krijgt door dat soort mensen met open vuur, schroeiplekken, afval wat ze laten liggen en vul zelf maar in!

Met vriendelijke groet patrick

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Patrick van Leur op 2002-08-11 13:10 ]</font>
Plaats reactie