Spaans record versleept en bewaard in zwembad...


Sander Laridon
Berichten: 42
Lid geworden op: 14-02-2005 10:17
Locatie: Gent / Harelbeke
Contacteer:

01-03-2005 12:47

In een zwembad? Met chloor erin zal hij ook niet lang overleven.
Sapientiam numquam sui paenitet.
Niels Hofman
Berichten: 697
Lid geworden op: 15-05-2002 02:00
Locatie: Nederland

01-03-2005 18:15

Jack klein schreef:Nee, door een karper een haak in zijn lip te rossen en uit zijn natuurlijke element te sleuren en eventueel nog een paar uur te zakken laat je gelukkig wel zien wat voor een grote dierenvriend je bent.

Ik vind niet dat je als visser hoe goed je ook je best doet om je gevangen vis zo zorgvuldig mogelijk te behandelen, hier moet spreken van dierenmishandeling.

Dat vind ik nogal hypocriet.

Wij zijn allemaal dierenmishandelaars.



:oops: :wink:
Gebruikersavatar
Pim Dijkgraaf
Berichten: 1182
Lid geworden op: 02-06-2004 16:48
Locatie: Lemmer, Fr
Contacteer:

01-03-2005 18:28

Moet ik daaruit maar concluderen dat het normaal is dan Jack?
Voer en vang!!!

I love BTW
Gebruikersavatar
marc van den brink
Berichten: 204
Lid geworden op: 21-12-2004 22:11
Locatie: dordrecht

01-03-2005 18:39

ja jongens waarom kijk je ook niet even in het kookboek staan een hoop manieren in om een karper te bereiden.(levert ook geld op,joh! :( ) je mag er immers een per keer meenemen zoals je kan lezen in je vergunning. (voor degene die daar geld aan hebben willen uitgeven :wink: ) begrijp me goed ik heb niets tegen vis vangen voor consumptie maar dan wel gelijk een klap tussen de ogen en niet nog een half uur naar lucht laten happen. net als dat er door sommige semi prof. op zeebaars en snoekbaars word gevist voor de handel :evil: doet dit verhaal me een beetje triest aan (een zwembad met waarschijnlijk chloor en geen beschutting, lijkt me nou niet ok) kijk dat je hem even zakt voor de foto ok ,maar dit? ook al is het wel enigszins te begrijpen, maar volgens mij is dit net zo goed de schuld van de commercie . met hun sponsering en dergelijke. want in mijn ogen word karper door ons allemaal beschouwd als sportvis. en is het toch een soort gemeenschappelijk bezit waar je omwille van het dier en de andere vissers gewoon netjes mee hebt om te gaan.
tim vd veen
Berichten: 895
Lid geworden op: 11-04-2003 02:00
Locatie: Deventer

01-03-2005 18:58

kwestie van vraag en aanbod...doe je nix aan.
zolang er nog vraag is, zullen er altijd gekken zijn die zich zoiets dergelijks in de kop halen... :cry:
Groet'n,
Tim
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

02-03-2005 00:43

Voor een aantal heren:

relativeren en jezelf een spiegel voor houden is een kunst, je kop in het zand steken des te makkelijker. Dat met je kop in het zand kun je ook onder de noemer hypocretie zetten, zijn mensen in de visserij goed in.

MVG,
Peter
It's not who you are, it's who you know.
Gebruikersavatar
Martijn van Ierland
Berichten: 287
Lid geworden op: 21-08-2002 02:00
Locatie: 't mooie Brabantse!

12-03-2005 20:57

Stefan Sand schreef:Van dit soort topic krijg ik wel zo'n stijve ..., even laten weten wat een stelletje supervoorzichtige megavissers we wel allemaal niet zijn en wat een stelletje ongelooflijke klootzakken zulke mensen zijn: afschieten verzuipen ach waarom niet z'n handen afhakken zodat ie maar nooooit meer een vis zal kunnen vangen. Het is al eerder gezegd, maar dit is hypocriete en populistische prietpraat.

Pfoe Stefan


Nou nou... Wat een praat. Ik hoop nml ook niet dat jij, wanneer je een NL-record zou vangen dit soort acties gaat starten... Want ik hoop dan toch, dat ik er dan niet bij ben, want van dit soort acties krijg ik geen stijve van, nee.. Daar zou ik zwaar impotent van worden.