gekleurd lood


Plaats reactie
wouter mevis
Berichten: 170
Lid geworden op: 27-10-2003 01:00
Locatie: Puth (CHINA)

15-02-2005 15:29

je ziet op dit forum alleen maar discussies over dat lood zo veel mogelijk op de ondergrond moet lijken..
nou bedacht ik me ff iets....
wat zou het effect zijn als we het lood in een felle kleur zouden veranderen.
bv rood of orange ofzo.. iets heels anders iets heel onverwachts?
--of nog beter de zelfde kleur als de boilies??

laat je weten wat je ervan vind?

groete meef
easy does it!!!
Gebruikersavatar
Denny Verdoold
Berichten: 1562
Lid geworden op: 08-09-2004 12:33
Locatie: Hoogvliet

15-02-2005 16:08

Wouter,

Ik denk juist dat dit een negatief effect heeft.

Ten eerste is het een geheel andere vorm dan je boilies (dit neem ik tenminste aan).

Als je het in dezelfde kleur als je boilies verft en de karper ziet het als aas en probeert hem op te nemen, lijkt mij dat dit en schrikreactie veroorzaakt. :-?

Voor de rest ben ik ook benieuwd hoe de anderen hierover denken.
Groeten DV
Danny Schaltin
Berichten: 886
Lid geworden op: 20-01-2004 01:41
Locatie: Barendrecht
Contacteer:

15-02-2005 16:35

Hier is al een keer een topic over geweest,en Robert Cambell had hier een mooie en intersante theorie over.
Wat dat zal die zelf wel vertellen als die dit lee :wink: st


Greetz Danny Schaltin
Gebruikersavatar
Mike Verhoeff
Berichten: 752
Lid geworden op: 10-02-2004 12:09
Locatie: Nederland

15-02-2005 16:44

Zoiets bestaat al van Atomic Tackle zie http://www.atomictackle.co.uk bij leads..... Wat mij betreft totaal geen meerwaarde bij de karpervisserij!!!

Wat voor mij zeer zeker wel een meerwaarde heeft zijn de Dung Bomb loden van Atomic. Dit heeft naar mijn idee afgelopen jaar 2004 menig extra karper opgeleverd, daar ben ik van overtuigd!!!

Wat ik ook een groot voordeel vind van de rest van de loden van Atomic, is de coating. Deze is ten opzichte van andere stukken lood totaal mat te noemen, waar ondere een glans coating hebben. Op ondiep water vind ik dit zeer zeker ook een groot voordeel....

Groet Mike.
Plaats reactie