maar ja,ik hoop dat het nooit "echt" gebeurd.......
mvg
viktor[/quote]
Dus Viktor,
jij gaat graag de bak in voor een paar visspullen?
deze zaken zijn materieel en dus vervangbaar, je kunt je er goed voor verzekeren.
Ik heb een gezin en zal zeker niet voor die paar hengels mensen gaan verwonden, dan moet er echt wel iets anders gebeuren.
relativeren is hier blijkbaar tegenwoordig moeilijk, het is en blijft niets anders dan een hobby heren / dames.
mvg,
Peter[/quote]
hee die peter
uiteraard zijn spullen vervangbaar,je kan alles verzekeren,maar is dat de reden dat je dan zomaar je spullen laat meejatten?
dus als er iemand in de nachtelijke uurtjes je spullen probeerd te jatten doe jij er niks aan,blijft lekker in je slaapzak ruften met het idee van ik krijg het toch wel vergoed?nou ik vind dat echt een verkeerde instelling.
als iedereen zo gaat denken dan gaat het echt de verkeerde kant op,en hebben de diefengilde vrijspel,e kan met die instelling gewoon je voordeur open laten als je gaat vissen...je bent toch verzekerd
nogmaals ik kijk echt wel uit wat ik doe,maar ik zal er nog steeds alles aan doen om het te verkomen en mocht ik mij echt bedreigd voelen in zo'n situatie zie ik het simpel weg als zelfverdedeging....liever hij of hun tegen de vlakte dan ik.ja toch?
fijn weekend allen
mvg
viktor