Ergeren doe ik me er niet aan. Dat doe ik wel aan andere dingen.

Meestal de manier waarop boarders de topic of discussie benadert geeft al veel aan wat zijn nivo van reageren is. Zodra men een serieuze reactie geeft die op een andere manier wordt bekeken door anderen met een 'hoger' nivo lijkt het net alsof de 'hogere-nivo-mensen' niet meer willen reageren!!!

Ook valt het mij op dat jongere mensen van een jaar of 14 niet serieus genomen willen worden.......Een voorbeeld: een 14-jarige boarder vraagt of er dressuur heerst op zijn viswater. Vervolgens wordt die jonge man niet serieus genomen.

Een topic die wel de potentie heeft om serieus te worden wordt soms/regelmatig afgekraakt, zo daalt het nivo en gaan er mensen weg die er in alle gevallen wel hun serieuze insteek in willen geven.
Jammer genoeg is dit ieder z'n keus waar we wel met z'n allen aan kunnen werken!
Mijn bedoeling is met mijn posting om anderen duidelijk te maken hoe ik er over denk...Een ander kan er wat mee, ik doe er wat mee.
Laten we het niet nog gekker maken als dat we nu doen en laat het geen 'trend' worden om het board te verlaten.
We hebben het tenslotte allemaal zelf in de hand en zelf opgebouwd!
Met nuchtere groeten Koen